Cum Sa Scrii Reclame De Succes

Cum Sa Scrii Reclame De Succes
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca “oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, in fiecare zi”.
Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa? Cum ne putem asigura ca mesajul nostru are impact si mai ales un impact rapid asupra publicului?
In primul rand cu un text inteligent, simplu si artistic.
Dominic Gettins va explica tehnicile si principiile care asigura succesul si eficienta unui text publicitar. si va explica pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presa si chiar pentru memo-uri si rapoarte.
Trebuie sa citesti Cum sa scrii reclame de succes chiar daca nu lucrezi in publicitate. Cele opt reguli si fiecare din textele analizate in carte iti rafineaza scrisul!
"Ca si Wally Ollins, cu al sau Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat si ras-confirmat, sa scrie o lucrare in genul "how to", dominandu-si, probabil, pornirile catre o lucrare mai complexa, teoretizanta si/sau sofisticata.
Imi place acest gen, al eroului civilizator, care isi da seama ca intre gloria personala intr-un cerc restrans si un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie sa fie una matura. Bravo lui Gettins si bravo voua, tuturor celor ce mai cititi, in putinul timp liber pe care ni-l mai lasa epoca informatiei. Iar daca vreti sa stiti ceva despre copywriting si nu aveti decat 2 ore la dispozitie, asta e lucrarea potrivita.
Nu in ultimul rand, bravo Publica - astazi, in Romania, singurul editor care stie cum se scrie o reclama de succes: carti frumoase si placute la pipait, traduceri atente si fara greseli PLUS un ritm de aparitii suficient de alert incat sa-i ramai fidel de la o carte la alta."
Sorin Tranca, Creative Director FRIENDS Advertising
(si, candva, copywriter roman cu multe premii)
Nicio scoala si nicio agentie de publicitate nu te invata sa scrii inteligent, simplu si artistic! Totusi, cu un text bun castigi clienti, cota de piata sau chiar alegeri.
Poti invata sa creezi? Dominic Gettins crede ca da si iti explica cele opt reguli esentiale pentru a scrie un text bun:
Cunoaste-ti publicul tinta
Fa propria cercetare
Raspunde cerintelor din brief
Fii relevant
Fii obiectiv
Cunoaste canalul media pe care il vei folosi
Fii ambitios
Pastreaza simplitatea
PRP: 37.57 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
35.69Lei
35.69Lei
37.57 LeiIndisponibil

In luna iulie orice comanda care contine carti de la editura Publica in valoare de 60 de lei, primeste cadou cartea Wanting - Luke Burgis. Valabil in limita stocului.
Descrierea produsului
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca “oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, in fiecare zi”.
Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa? Cum ne putem asigura ca mesajul nostru are impact si mai ales un impact rapid asupra publicului?
In primul rand cu un text inteligent, simplu si artistic.
Dominic Gettins va explica tehnicile si principiile care asigura succesul si eficienta unui text publicitar. si va explica pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presa si chiar pentru memo-uri si rapoarte.
Trebuie sa citesti Cum sa scrii reclame de succes chiar daca nu lucrezi in publicitate. Cele opt reguli si fiecare din textele analizate in carte iti rafineaza scrisul!
"Ca si Wally Ollins, cu al sau Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat si ras-confirmat, sa scrie o lucrare in genul "how to", dominandu-si, probabil, pornirile catre o lucrare mai complexa, teoretizanta si/sau sofisticata.
Imi place acest gen, al eroului civilizator, care isi da seama ca intre gloria personala intr-un cerc restrans si un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie sa fie una matura. Bravo lui Gettins si bravo voua, tuturor celor ce mai cititi, in putinul timp liber pe care ni-l mai lasa epoca informatiei. Iar daca vreti sa stiti ceva despre copywriting si nu aveti decat 2 ore la dispozitie, asta e lucrarea potrivita.
Nu in ultimul rand, bravo Publica - astazi, in Romania, singurul editor care stie cum se scrie o reclama de succes: carti frumoase si placute la pipait, traduceri atente si fara greseli PLUS un ritm de aparitii suficient de alert incat sa-i ramai fidel de la o carte la alta."
Sorin Tranca, Creative Director FRIENDS Advertising
(si, candva, copywriter roman cu multe premii)
Nicio scoala si nicio agentie de publicitate nu te invata sa scrii inteligent, simplu si artistic! Totusi, cu un text bun castigi clienti, cota de piata sau chiar alegeri.
Poti invata sa creezi? Dominic Gettins crede ca da si iti explica cele opt reguli esentiale pentru a scrie un text bun:
Cunoaste-ti publicul tinta
Fa propria cercetare
Raspunde cerintelor din brief
Fii relevant
Fii obiectiv
Cunoaste canalul media pe care il vei folosi
Fii ambitios
Pastreaza simplitatea
Detaliile produsului