headerdesktop ziualibris21mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile ziualibris21mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Plaseaza comanda si alege-ti CADOUL!

Reduceri - Transport GRATUIT peste 75 lei

CADOURI la alegere!

Comanda acum!

Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai

De (autor): Dale Carnegie

0
(0 review-uri)
Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai - Dale Carnegie
Rasfoieste

Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai

De (autor): Dale Carnegie

0
(0 review-uri)
Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata.
 
Mai important decat semnarea unui contract este ca, in urma ei, clientul sa vrea sa pastreze relatia cu tine, sa va imprieteniti si sa beneficiati amandoi in viitor de schimbul de bunuri si de idei. Este vorba despre o filozofie complexa si onesta, diferita de cea a majoritatii vanzatorilor.
 
Azi, mai mult ca oricand, la baza oricarei vanzari se afla relatiile interumane. In epoca internetului si a retelelor de socializare, in care avem la dispozitie o multime de optiuni, increderea reciproca este cu atat mai importanta. Din aceasta carte vei invata cum sa-ti construiesti credibilitatea si cum sa pui bazele unei colaborari solide, pe termen lung.
Citeste mai mult

LIBRIS DAYS

-20%

PRP: 57.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

45.60Lei

45.60Lei

57.00 Lei

Primesti 45 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata.
 
Mai important decat semnarea unui contract este ca, in urma ei, clientul sa vrea sa pastreze relatia cu tine, sa va imprieteniti si sa beneficiati amandoi in viitor de schimbul de bunuri si de idei. Este vorba despre o filozofie complexa si onesta, diferita de cea a majoritatii vanzatorilor.
 
Azi, mai mult ca oricand, la baza oricarei vanzari se afla relatiile interumane. In epoca internetului si a retelelor de socializare, in care avem la dispozitie o multime de optiuni, increderea reciproca este cu atat mai importanta. Din aceasta carte vei invata cum sa-ti construiesti credibilitatea si cum sa pui bazele unei colaborari solide, pe termen lung.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one