CX-Pro: A Practical Guide for the New Customer Experience Manager
De (autor): Karl Sharicz
This book covers the fundamental elements to customer experience management in a profession that has many advanced concepts. It is intended for the beginner in that sense and it intended to provide the reader with basic best practices in CX
-10%
transport gratuit
PRP: 247.92 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
223.13Lei
223.13Lei
247.92 LeiPrimesti 223 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
This book covers the fundamental elements to customer experience management in a profession that has many advanced concepts. It is intended for the beginner in that sense and it intended to provide the reader with basic best practices in CX
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!