headerdesktop  transpgratuit18aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuit18aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda!

2+1 gratis, promotii si noutati

Alege-ti preferatele!
Close

Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. ghid practic pentru parinti

De (autor): Catrinel A. Stefan, Kallay Eva

0
(0 reviews)
Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. ghid practic pentru parinti - Catrinel A. Stefan, Kallay Eva

Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. ghid practic pentru parinti

De (autor): Catrinel A. Stefan, Kallay Eva

0
(0 reviews)

Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. Ghid practic pentru educatori



CUPRINS
Prefata
CAPITOLUL I

Introducere
I. Competentele emotionale
II. Competentele sociale
III. Factori de risc pentru dezvoltarea competentelor emotionale si sociale

CAPITOLUL II

A. Optimizarea relatiilor dintre adulti
1. GESTIONAREA EFICIENTA A EMOTIILOR sI MANAGEMENTUL STRESULUI
2. COMUNICAREA EFICIENTA
2.1. Emiterea mesajului
2.2. Receptarea mesajului
2.3. Tipuri de comunicare
3. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR, REZOLVAREA DE PROBLEME sI LUAREA DECIZIILOR
3.1. Managementul conflictelor
3.2. Rezolvarea de probleme si luarea deciziilor
B. Optimizarea relatiei educator-copil
I. STRATEGII DE DISCIPLINARE
1. STRATEGII DE ORGANIZARE A MEDIULUI DE iNVATARE sI DE PREVENTIE A PROBLEMELOR DE COMPORTAMENT
1.1. Stabilirea rutinelor
1.2. Stabilirea regulilor
1.3. Stabilirea limitelor
2. RECOMPENSELE CA MODALITATE DE iNCURAJARE A COMPORTAMENTELOR ADECVATE
2.1. Lauda – intarire sociala pentru comportamentele adecvate
2.2. Sistemele de recompense
3. ABORDAREA COMPORTAMENTELOR INADECVATE
3.1. Ignorarea comportamentelor inadecvate
3.2. Consecintele logice sau naturale ale comportamentelor inadecvate
3.3. Excluderea
II. STRATEGII DE DEZVOLTARE A COMPETENTELOR EMOTIONALE sI SOCIALE iN RELATIA EDUCATOR-COPIL
1. STRATEGII DE OPTIMIZARE A RELATIEI EDUCATOR-COPIL
2. iNVATAREA sI DEZVOLTAREA STRATEGIILOR DE REGLARE EMOTIONALA LA COPII
3. REZOLVAREA DE PROBLEME LA COPII1

CAPITOLUL III

1. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor emotionale
2. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor sociale
3. Anexe
Citeste mai mult

transport gratuit

61.00Lei

Sau 6100 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Stiai ca in luna august ai Ridicare Personala Gratuita, indiferent de optiunea selectata?
Ridicare Personala GRATUITA!

easybox / Ship&Go TOATA luna August!

Descrierea produsului

Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. Ghid practic pentru educatori



CUPRINS
Prefata
CAPITOLUL I

Introducere
I. Competentele emotionale
II. Competentele sociale
III. Factori de risc pentru dezvoltarea competentelor emotionale si sociale

CAPITOLUL II

A. Optimizarea relatiilor dintre adulti
1. GESTIONAREA EFICIENTA A EMOTIILOR sI MANAGEMENTUL STRESULUI
2. COMUNICAREA EFICIENTA
2.1. Emiterea mesajului
2.2. Receptarea mesajului
2.3. Tipuri de comunicare
3. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR, REZOLVAREA DE PROBLEME sI LUAREA DECIZIILOR
3.1. Managementul conflictelor
3.2. Rezolvarea de probleme si luarea deciziilor
B. Optimizarea relatiei educator-copil
I. STRATEGII DE DISCIPLINARE
1. STRATEGII DE ORGANIZARE A MEDIULUI DE iNVATARE sI DE PREVENTIE A PROBLEMELOR DE COMPORTAMENT
1.1. Stabilirea rutinelor
1.2. Stabilirea regulilor
1.3. Stabilirea limitelor
2. RECOMPENSELE CA MODALITATE DE iNCURAJARE A COMPORTAMENTELOR ADECVATE
2.1. Lauda – intarire sociala pentru comportamentele adecvate
2.2. Sistemele de recompense
3. ABORDAREA COMPORTAMENTELOR INADECVATE
3.1. Ignorarea comportamentelor inadecvate
3.2. Consecintele logice sau naturale ale comportamentelor inadecvate
3.3. Excluderea
II. STRATEGII DE DEZVOLTARE A COMPETENTELOR EMOTIONALE sI SOCIALE iN RELATIA EDUCATOR-COPIL
1. STRATEGII DE OPTIMIZARE A RELATIEI EDUCATOR-COPIL
2. iNVATAREA sI DEZVOLTAREA STRATEGIILOR DE REGLARE EMOTIONALA LA COPII
3. REZOLVAREA DE PROBLEME LA COPII1

CAPITOLUL III

1. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor emotionale
2. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor sociale
3. Anexe
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one