headerdesktop transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Didactica matematicii pentru invatamantul gimnazial

De (autor): Dorin Herlo

0
(0 review-uri)
Didactica matematicii pentru invatamantul gimnazial - Dorin Herlo
Rasfoieste

Didactica matematicii pentru invatamantul gimnazial

De (autor): Dorin Herlo

0
(0 review-uri)
"Se stie ca un profesor bun e cel care face ca lucrurile mai grele sa ti se para usoare." Grigore Moisil Studierea Matematicii, strans legata de evolutia umanitatii, este in ,,concordanta cu nevoile si interesele omului pentru rezolvarea unor situatii teoretice, metodologice si practice, dar si estetice." (OMEN, 2017) In zilele noastre este de demonstrat tinerei generatii ca ,,matematica nu se rezuma doar la studiul numerelor si al relatiilor dintre acestea, ci este un domeniu de creatie, bazat pe gandire logica si inovatoare... Totodata, matematica contribuie la intelegerea realitatii subiective a propriei persoane si a realitatii obiective a mediului inconjurator." (OMEN, 2017)
 
Aceste fatete exponentiale ale matematicii prin cine sa le descopere tanara generatie daca nu prin profesorii de matematica? Acestia, pentru a avea capabilitatea implinirii unei astfel de misiuni nobile, sunt chemati a devenii buni didacticieni, buni educatori.
 
Prezenta lucrare isi doreste sa contribuie la formarea si dezvoltarea unor astfel de educatori in ale matematicii, capabili a vehicula continuturile specifice acestei stiinte cu scopul realizarii obiectivelor concrete spre acumularea competentelor specifice si generale necesare oricarui tanar al secolului XXI, ducand la consolidarea competentelor cheie.
 
Profesorul de Matematica este chemat a fi pregatit pentru a alege, de fiecare data, cea mai buna varianta de actiune educationala pentru facilitarea predarii matematicii elevilor de gimnaziu. De aceea, in cele care urmeaza vom propune modalitati de predare-invatare-evaluare pentru disciplina matematica pentru gimnaziu din perspectiva didacticii actuale, post-moderne, care pune accentul tot mai mult pe activitatea de predare-invatare-evaluare ca proces interactiv, centrat pe elev.
 
S-a avut in vedere si caracterul formativ al acestei discipline, acela de a dezvolta la elevi rationamentul logic, bine structurat, analizarea, interpretarea si rezolvarea de probleme, precum si dezvoltarea creativitatii si motivatiei pentru lucru bine facut.

Autori: Dorin Herlo, Lorena Popa, Octavia Potocean
Citește mai mult

transport gratuit

37.00Lei

37.00Lei

Primești 37 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

"Se stie ca un profesor bun e cel care face ca lucrurile mai grele sa ti se para usoare." Grigore Moisil Studierea Matematicii, strans legata de evolutia umanitatii, este in ,,concordanta cu nevoile si interesele omului pentru rezolvarea unor situatii teoretice, metodologice si practice, dar si estetice." (OMEN, 2017) In zilele noastre este de demonstrat tinerei generatii ca ,,matematica nu se rezuma doar la studiul numerelor si al relatiilor dintre acestea, ci este un domeniu de creatie, bazat pe gandire logica si inovatoare... Totodata, matematica contribuie la intelegerea realitatii subiective a propriei persoane si a realitatii obiective a mediului inconjurator." (OMEN, 2017)
 
Aceste fatete exponentiale ale matematicii prin cine sa le descopere tanara generatie daca nu prin profesorii de matematica? Acestia, pentru a avea capabilitatea implinirii unei astfel de misiuni nobile, sunt chemati a devenii buni didacticieni, buni educatori.
 
Prezenta lucrare isi doreste sa contribuie la formarea si dezvoltarea unor astfel de educatori in ale matematicii, capabili a vehicula continuturile specifice acestei stiinte cu scopul realizarii obiectivelor concrete spre acumularea competentelor specifice si generale necesare oricarui tanar al secolului XXI, ducand la consolidarea competentelor cheie.
 
Profesorul de Matematica este chemat a fi pregatit pentru a alege, de fiecare data, cea mai buna varianta de actiune educationala pentru facilitarea predarii matematicii elevilor de gimnaziu. De aceea, in cele care urmeaza vom propune modalitati de predare-invatare-evaluare pentru disciplina matematica pentru gimnaziu din perspectiva didacticii actuale, post-moderne, care pune accentul tot mai mult pe activitatea de predare-invatare-evaluare ca proces interactiv, centrat pe elev.
 
S-a avut in vedere si caracterul formativ al acestei discipline, acela de a dezvolta la elevi rationamentul logic, bine structurat, analizarea, interpretarea si rezolvarea de probleme, precum si dezvoltarea creativitatii si motivatiei pentru lucru bine facut.

Autori: Dorin Herlo, Lorena Popa, Octavia Potocean
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X