X
Categorii:
inchide meniul
Lecturi pentru Mini Cititori
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Didactica matematicii pentru invatamantul gimnazial - Dorin Herlo

5

35  Lei

sau 3500 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: PUN978-606-26-0809-5

An aparitie: 2017

Autor: Dorin Herlo

Categoria: Pedagogie Metodica

Editie: Necartonata

Editura: PRO UNIVERSITARIA

Format: 240 x 170 x 13 mm

Nr. pagini: 284

Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

"Se stie ca un profesor bun e cel care face ca lucrurile mai grele sa ti se para usoare." Grigore Moisil Studierea Matematicii, strans legata de evolutia umanitatii, este in ,,concordanta cu nevoile si interesele omului pentru rezolvarea unor situatii teoretice, metodologice si practice, dar si estetice." (OMEN, 2017) In zilele noastre este de demonstrat tinerei generatii ca ,,matematica nu se rezuma doar la studiul numerelor si al relatiilor dintre acestea, ci este un domeniu de creatie, bazat pe gandire logica si inovatoare... Totodata, matematica contribuie la intelegerea realitatii subiective a propriei persoane si a realitatii obiective a mediului inconjurator." (OMEN, 2017)
 
Aceste fatete exponentiale ale matematicii prin cine sa le descopere tanara generatie daca nu prin profesorii de matematica? Acestia, pentru a avea capabilitatea implinirii unei astfel de misiuni nobile, sunt chemati a devenii buni didacticieni, buni educatori.
 
Prezenta lucrare isi doreste sa contribuie la formarea si dezvoltarea unor astfel de educatori in ale matematicii, capabili a vehicula continuturile specifice acestei stiinte cu scopul realizarii obiectivelor concrete spre acumularea competentelor specifice si generale necesare oricarui tanar al secolului XXI, ducand la consolidarea competentelor cheie.
 
Profesorul de Matematica este chemat a fi pregatit pentru a alege, de fiecare data, cea mai buna varianta de actiune educationala pentru facilitarea predarii matematicii elevilor de gimnaziu. De aceea, in cele care urmeaza vom propune modalitati de predare-invatare-evaluare pentru disciplina matematica pentru gimnaziu din perspectiva didacticii actuale, post-moderne, care pune accentul tot mai mult pe activitatea de predare-invatare-evaluare ca proces interactiv, centrat pe elev.
 
S-a avut in vedere si caracterul formativ al acestei discipline, acela de a dezvolta la elevi rationamentul logic, bine structurat, analizarea, interpretarea si rezolvarea de probleme, precum si dezvoltarea creativitatii si motivatiei pentru lucru bine facut.

Autori: Dorin Herlo, Lorena Popa, Octavia Potocean

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
5 (1 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
Laur Gheorghe 01/11/2021
Lasă-i să te vorbească de rău. Pe Lună n-o lătră câinii? Proverbe românești
Lătratul câinelui nu oprește norii. Proverb arab
Cu cât se adună mai multă lume, cu atât bârfa este mai mare. Proverb chinezesc

sus
Feedback Wishlist
// // //