Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🌞2+1 GRATIS 🌞

Art, Arthur, Paladin

Transport la 4.99 lei

Nu rata! 👉

Didactica matematicii pentru invatamantul gimnazial

De (autor): Dorin Herlo

0
(0 review-uri)
Didactica matematicii pentru invatamantul gimnazial - Dorin Herlo
Rasfoieste

Didactica matematicii pentru invatamantul gimnazial

De (autor): Dorin Herlo

0
(0 review-uri)
"Se stie ca un profesor bun e cel care face ca lucrurile mai grele sa ti se para usoare." Grigore Moisil Studierea Matematicii, strans legata de evolutia umanitatii, este in ,,concordanta cu nevoile si interesele omului pentru rezolvarea unor situatii teoretice, metodologice si practice, dar si estetice." (OMEN, 2017) In zilele noastre este de demonstrat tinerei generatii ca ,,matematica nu se rezuma doar la studiul numerelor si al relatiilor dintre acestea, ci este un domeniu de creatie, bazat pe gandire logica si inovatoare... Totodata, matematica contribuie la intelegerea realitatii subiective a propriei persoane si a realitatii obiective a mediului inconjurator." (OMEN, 2017)
 
Aceste fatete exponentiale ale matematicii prin cine sa le descopere tanara generatie daca nu prin profesorii de matematica? Acestia, pentru a avea capabilitatea implinirii unei astfel de misiuni nobile, sunt chemati a devenii buni didacticieni, buni educatori.
 
Prezenta lucrare isi doreste sa contribuie la formarea si dezvoltarea unor astfel de educatori in ale matematicii, capabili a vehicula continuturile specifice acestei stiinte cu scopul realizarii obiectivelor concrete spre acumularea competentelor specifice si generale necesare oricarui tanar al secolului XXI, ducand la consolidarea competentelor cheie.
 
Profesorul de Matematica este chemat a fi pregatit pentru a alege, de fiecare data, cea mai buna varianta de actiune educationala pentru facilitarea predarii matematicii elevilor de gimnaziu. De aceea, in cele care urmeaza vom propune modalitati de predare-invatare-evaluare pentru disciplina matematica pentru gimnaziu din perspectiva didacticii actuale, post-moderne, care pune accentul tot mai mult pe activitatea de predare-invatare-evaluare ca proces interactiv, centrat pe elev.
 
S-a avut in vedere si caracterul formativ al acestei discipline, acela de a dezvolta la elevi rationamentul logic, bine structurat, analizarea, interpretarea si rezolvarea de probleme, precum si dezvoltarea creativitatii si motivatiei pentru lucru bine facut.

Autori: Dorin Herlo, Lorena Popa, Octavia Potocean
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

"Se stie ca un profesor bun e cel care face ca lucrurile mai grele sa ti se para usoare." Grigore Moisil Studierea Matematicii, strans legata de evolutia umanitatii, este in ,,concordanta cu nevoile si interesele omului pentru rezolvarea unor situatii teoretice, metodologice si practice, dar si estetice." (OMEN, 2017) In zilele noastre este de demonstrat tinerei generatii ca ,,matematica nu se rezuma doar la studiul numerelor si al relatiilor dintre acestea, ci este un domeniu de creatie, bazat pe gandire logica si inovatoare... Totodata, matematica contribuie la intelegerea realitatii subiective a propriei persoane si a realitatii obiective a mediului inconjurator." (OMEN, 2017)
 
Aceste fatete exponentiale ale matematicii prin cine sa le descopere tanara generatie daca nu prin profesorii de matematica? Acestia, pentru a avea capabilitatea implinirii unei astfel de misiuni nobile, sunt chemati a devenii buni didacticieni, buni educatori.
 
Prezenta lucrare isi doreste sa contribuie la formarea si dezvoltarea unor astfel de educatori in ale matematicii, capabili a vehicula continuturile specifice acestei stiinte cu scopul realizarii obiectivelor concrete spre acumularea competentelor specifice si generale necesare oricarui tanar al secolului XXI, ducand la consolidarea competentelor cheie.
 
Profesorul de Matematica este chemat a fi pregatit pentru a alege, de fiecare data, cea mai buna varianta de actiune educationala pentru facilitarea predarii matematicii elevilor de gimnaziu. De aceea, in cele care urmeaza vom propune modalitati de predare-invatare-evaluare pentru disciplina matematica pentru gimnaziu din perspectiva didacticii actuale, post-moderne, care pune accentul tot mai mult pe activitatea de predare-invatare-evaluare ca proces interactiv, centrat pe elev.
 
S-a avut in vedere si caracterul formativ al acestei discipline, acela de a dezvolta la elevi rationamentul logic, bine structurat, analizarea, interpretarea si rezolvarea de probleme, precum si dezvoltarea creativitatii si motivatiei pentru lucru bine facut.

Autori: Dorin Herlo, Lorena Popa, Octavia Potocean
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one