Diferente culturale de perceptie a culorilor in Europa si Asia
Pentru o intelegere mai profunda a culorilor, lucrarea porneste de la o trecere in revista a istoriei simbolisticii acestora, accentul fiind pus pe culorile primare (rosu, albastru, galben). Discutia este dusa fluent mai departe inspre cognitia culorilor si inspre reprezentarea lor in publicitate. Intreg demersul teoretic este pus sub umbrela consumerismului. Utilizand conceptele cheie descrise in literatura, partea metodologica a lucrarii ne face cunostinta cu reprezentanti ai culturilor studiate. Acestia, prin intermediul focus-grupului si al interviului, sunt pusi in situatii inedite prin care autoarea testeaza asocierile inconstiente pe care acestia le fac cu culorile si culturile din care provin.
Implicatiile acestei lucrari sunt valoroase si incontestabile. Pe langa valoarea academica a demersului stiintific detaliat, cercetarea de fata reprezinta un model metodologic care poate fi replicat in vederea construirii unei imagini comprehensive asupra modului in care culoarea poate reflecta o decizie comportamentala. Astfel, lucrarea Patriciei Blaga deschide noi oportunitati de cercetare.
Cartea este scrisa de un specialist in comunicare, tanar, dar cu suficienta experienta si capacitate de a intelege mecanismele subtile ale modului in care creierul uman face asocierile. Mai mult decat orice insa, dincolo de continutul valoros, cartea atrage prin pasiunea cu care a fost scrisa, pasiune pentru stiinta, pasiune pentru oameni si pasiune pentru valoare. - Ioana Iancu
Descrierea produsului
Pentru o intelegere mai profunda a culorilor, lucrarea porneste de la o trecere in revista a istoriei simbolisticii acestora, accentul fiind pus pe culorile primare (rosu, albastru, galben). Discutia este dusa fluent mai departe inspre cognitia culorilor si inspre reprezentarea lor in publicitate. Intreg demersul teoretic este pus sub umbrela consumerismului. Utilizand conceptele cheie descrise in literatura, partea metodologica a lucrarii ne face cunostinta cu reprezentanti ai culturilor studiate. Acestia, prin intermediul focus-grupului si al interviului, sunt pusi in situatii inedite prin care autoarea testeaza asocierile inconstiente pe care acestia le fac cu culorile si culturile din care provin.
Implicatiile acestei lucrari sunt valoroase si incontestabile. Pe langa valoarea academica a demersului stiintific detaliat, cercetarea de fata reprezinta un model metodologic care poate fi replicat in vederea construirii unei imagini comprehensive asupra modului in care culoarea poate reflecta o decizie comportamentala. Astfel, lucrarea Patriciei Blaga deschide noi oportunitati de cercetare.
Cartea este scrisa de un specialist in comunicare, tanar, dar cu suficienta experienta si capacitate de a intelege mecanismele subtile ale modului in care creierul uman face asocierile. Mai mult decat orice insa, dincolo de continutul valoros, cartea atrage prin pasiunea cu care a fost scrisa, pasiune pentru stiinta, pasiune pentru oameni si pasiune pentru valoare. - Ioana Iancu
Detaliile produsului