X
Categorii:
inchide meniul
Proaspat scoase din tipar
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Diferentiaza-te sau mori - Jack Trout

5

44.84  Lei 47.2  Lei

sau 4484 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: BRB973-87488-7-9

An aparitie: 2006

Autor: Jack Trout

Categoria: Dezvoltare Profesionala

Editura: BRANDBUILDERS GRUP

Format: 200 x 130 mm

Nr. pagini: 272



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Comanda Rapid

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare. comanda rapid
Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Despre carte

In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa.

Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin focusarea pe consumator sau pe calitate – lucruri pe care si concurenta le poate
realiza.

Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes – ale unor giganti precum Dell Computer, Southwest Airlines si Wal-Mart, pana la povesti de succes mai mici, precum cele ale companiei Streit’s Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut – pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se
diferentieze, in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru, dar nu reusesc.

In orice caz, lucrarea Diferentiaza-te sau mori este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere in acest moment, fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes in marketing. Ea explica in ce constau aceste strategii, in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata. Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii, indiferent de importanta lor, pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul, cu ajutorul unor strategii diverse.

"Diferentiaza-te sau mori se diferentiaza intre cartile de marketing
prin stilul sau lucid, viziunea sa clara cu privire la viitorul pietei... si
solutiile sale intelepte pentru supravietuirea in fata competitiei
nebunesti pe care o vom intalni, cu siguranta, acolo." - Dan Rather, CBS News

Despre autor

JACK TROUT este presedintele companiei Trout & Partners, una dintre cele mai prestigioase firme de marketing din SUA, ce detine sedii in treisprezece tari si un portofoliu de clienti care include companiile AT&T, IBM, Merrill Lynch, Sears si altele, toate incluse in topul Fortune 500. Recunoscut ca fiind una dintre
cele mai influente autoritati in marketing, Trout a fost primul care a popularizat conceptul „pozitionarii“ produselor si ideilor in mintea consumatorilor. Un orator apreciat, el este autorul a numeroase carti clasice de marketing, printre care se numara best-seller-ul Pozitionarea: Lupta pentru un loc in mintea ta, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului si, in anul 1998, The Power of Simplicity.

STEVE RIVKIN este coautor al The New Positioning si The Power of Simplicity si directorul propriei firme de consultanta in domeniul comunicarii, avand clienti precum KraftFoods, Olin Corp si Horizon Health System.

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
5 (10 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
flaviusmarius 12/13/2020
diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin polarizarea pe consumator sau pe calitate .

mariuspetrescu 11/16/2020
O pasăre îndrăgostită de aer este mai moartă decât o păsare îndrăgostită de o ramă. Şi cu mult mai săracă.
Eu te iubeam atât de mult, încât te uitam, crezând că faci parte din mine
Întunecând întunericul, iată porţile luminiii…

paulstefan 10/26/2020
Gândul morții să-ți slujească în orice clipă pentru a înțelege prețul vieții.
Veselia omului e că mirosul florilor: ea nu se înălța din sufletele veștede.
Nu e mare opera unde e mult material, ci aceea unde e mult suflet.

marianaganea 10/05/2020
Iubirea este singurul raspuns normal si satisfacator la problema existentei umane. Eric Fromm
Dacă intrăm în această lume cu convingerea că suntem iubiți și dacă ieșim din ea știind același lucru, putem face față la orice se va întâmpla între cele două momente. Michael Jackson

ionutgica 09/29/2020
Te iubesc fără să ştiu cum sau când sau de unde. Te iubesc pur şi simplu, fără complexităţi sau mândrie; te iubesc pentru că nu ştiu altă cale! Pablo Neruda
Bărbații creează prin imaginație, însă femeile creează prin iubire. Rabindranath Tagore

sus
Feedback Wishlist