Carti, bibelouri, obiecte de arta, telefoane IPhone, haine, masini, muzica, papusi, mobila si chiar natura. Daca esti ca majoritatea oamenilor, la un moment dat in viata ta te vei trezi bucurandu-te de o relatie de iubire cu un anumit lucru care iti aduce fericire, alinare sau implinire. Cum se face ca simtim atat de frecvent o pasiune intensa pentru obiecte? Ce spune aceasta tendinta despre noi si despre societatea in care traim? In ''Lucrurile pe care le iubim'', dr. Aaron Ahuvia prezinta descoperiri uimitoare care demonstreaza ca suntem mult mai putin ''rationali'' decat credem, atunci cand vine vorba despre posesiunile si hobbyurile noastre. In realitate, avem relatii pasionale cu lucrurile pe care le iubim, iar aceste relatii sunt actionate de influente adanc inradacinate in cultura si biologia noastra. Unele dintre pasiunile noastre sunt bruste, obsesive si efemere; altele sunt aventuri fidele, pe viata. Unele se termina trist: ne transformam in colectionari compulsivi sau preferam sa distrugem obiectele, decat sa le dam altcuiva. Si, pe masura ce tehnologia avanseaza si creeaza dependenta din ce in ce mai mare, ajungem ne intrebam: este oare posibil ca viata noastra sa devina in asa masura dominata de legaturile emotionale pe care le avem cu lucrurile, incat sa ne pierdem interesul pentru ceilalti oameni? Plina de studii fascinante de caz, analize stiintifice si perspective asupra vietii noastre intr-o lume materialista, ''Lucrurile pe care le iubim'' ofera o intelegere cu adevarat originala si revelatoare a iubirii pentru obiecte si lucruri inanimate, precum si a modului in care relatiile noastre cu acestea ne pot imbogati si imbunatati viata. Iubirea este sentimentul care ne pastreaza sanatatea si speranta in mijlocul unei lumi pline de haos. Aaron Ahuvia scrie atat de frumos despre aceasta minunata stare a fiintei noastre si toate manifestarile ei! Cititi si invatati despre felul in care iubirea pe care o purtati lucrurilor va incorseteaza si va otraveste sinele! - Philip Kotler, parintele marketingului modern si autorul cartii ''Managementul marketingului'' ''Tonul colocvial al autorului face ca rezultatele numeroaselor sale cercetari sa fie amuzante si pe intelesul tuturor. Cartea asta provocatoare e usor de iubit.'' - Publishers Weekly ''Oamenii cheltuiesc deseori bani pe lucruri, in cautarea fericirii, insa asta le lasa deseori un sentiment de neimplinire. Lucrarea dr. Ahuvia cuprinde cercetari de psihologie sociala, neurostiinte, afaceri si tehnologie, care ne ajuta sa exploram iubirea pe care o simtim pentru lucruri, ca sa ne putem ancora in relatii semnificative cu noi insine si cu ceilalti. O lectura plina de intelesuri.'' - Jennifer Aaker, General Atlantic Professor, Stanford University