Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

De (autor): Stere Stavrositu

0
(0 review-uri)
eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - Stere Stavrositu
Rasfoieste

eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

De (autor): Stere Stavrositu

0
(0 review-uri)

Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena si protectia muncii sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atat de studentii de la facultatile de alimentatie si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din sfera productiei si a serviciilor.

Citeste mai mult

47.60Lei

47.60Lei

Primesti 47 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Disponibil

Descrierea produsului

Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena si protectia muncii sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atat de studentii de la facultatile de alimentatie si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din sfera productiei si a serviciilor.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one