Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

De (autor): Stere Stavrositu

5
(5 reviews)
eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - Stere Stavrositu

eBook Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

De (autor): Stere Stavrositu

5
(5 reviews)

Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena si protectia muncii sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atat de studentii de la facultatile de alimentatie si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din sfera productiei si a serviciilor.

Citeste mai mult

transport gratuit

53.95Lei

Sau 5395 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Disponibil

Descrierea produsului

Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena si protectia muncii sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atat de studentii de la facultatile de alimentatie si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din sfera productiei si a serviciilor.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
5
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one