Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Eroii moderni ai mass-mediei din Romania

De (autor): Elena Claudia Mihai

0
(0 review-uri)
Eroii moderni ai mass-mediei din Romania - Elena Claudia Mihai
Rasfoieste

Eroii moderni ai mass-mediei din Romania

De (autor): Elena Claudia Mihai

0
(0 review-uri)
Eroii moderni ai mass-mediei din Romania. Efectele continuturilor violente asupra publicului

Mass-media ne afecteaza profund, deoarece constituie un mediu omniprezent si constant, care ne insoteste pe tot parcursul vietii. Presa creeaza o noua realitate, virtuala, care se suprapune peste cea obiectiva si peste cea sociala. Lucrarea diagnosticheaza impactul pe care produsele mass-media din Romania il au asupra publicului. Am pus accent pe investigarea a doua aspecte problematice: violenta din continuturile mass-media si modelele oferite de presa - din studiul carora am alcatuit si o tipologie a "eroilor" moderni ai presei din tara noastra. In carte sunt prezentate o serie de cercetari, avand populatii diferite: consumatori de presa si continuturi mass-media. Ea este structurata intr-o parte teoretica, menita sa prezinte si sa clarifice ideile de baza, si o parte practica, constand in doua studii conexate.

Modelele de frumusete diseminate prin presa au un mare impact asupra comportamentului publicului. Ecranul televizorului are puterea de a confirma existenta corpului perfect si de a il transforma intr-o icoana. Ca si cum ar fi corpuri care nu exprima trupul nimanui, ci acel tip de tautologie a corpului ca forma pura si absoluta, la care aspira toata lumea (Bolla si Cardini, 2000, p.15). Ca scriitor, jurnalistul creeaza anumite personaje pe care le putem considera "eroi moderni". Ele sunt descrise in mod elaborat, apar repetat in produsele mass-media, actele, atitudinile si gandurile lor sunt analizate si prezentate ca un model social. Persoane publice sau oameni obisnuiti, ei sunt investiti de jurnalisti cu puterea unui caracter mitic. In vederea identificarii modelelor propuse de presa din Romania si efectelor generate de acestea, am analizat caracteristicile "eroilor moderni" din emisiunile/publicatiile cele mai accesate din Romania. Cine sunt acesti eroi? Care sunt actiunile/ valorile/ scopurile lor? Care sunt consecintele/ rezultatele actiunilor lor? 
 
Citește mai mult

37.00Lei

37.00Lei

Primești 37 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Eroii moderni ai mass-mediei din Romania. Efectele continuturilor violente asupra publicului

Mass-media ne afecteaza profund, deoarece constituie un mediu omniprezent si constant, care ne insoteste pe tot parcursul vietii. Presa creeaza o noua realitate, virtuala, care se suprapune peste cea obiectiva si peste cea sociala. Lucrarea diagnosticheaza impactul pe care produsele mass-media din Romania il au asupra publicului. Am pus accent pe investigarea a doua aspecte problematice: violenta din continuturile mass-media si modelele oferite de presa - din studiul carora am alcatuit si o tipologie a "eroilor" moderni ai presei din tara noastra. In carte sunt prezentate o serie de cercetari, avand populatii diferite: consumatori de presa si continuturi mass-media. Ea este structurata intr-o parte teoretica, menita sa prezinte si sa clarifice ideile de baza, si o parte practica, constand in doua studii conexate.

Modelele de frumusete diseminate prin presa au un mare impact asupra comportamentului publicului. Ecranul televizorului are puterea de a confirma existenta corpului perfect si de a il transforma intr-o icoana. Ca si cum ar fi corpuri care nu exprima trupul nimanui, ci acel tip de tautologie a corpului ca forma pura si absoluta, la care aspira toata lumea (Bolla si Cardini, 2000, p.15). Ca scriitor, jurnalistul creeaza anumite personaje pe care le putem considera "eroi moderni". Ele sunt descrise in mod elaborat, apar repetat in produsele mass-media, actele, atitudinile si gandurile lor sunt analizate si prezentate ca un model social. Persoane publice sau oameni obisnuiti, ei sunt investiti de jurnalisti cu puterea unui caracter mitic. In vederea identificarii modelelor propuse de presa din Romania si efectelor generate de acestea, am analizat caracteristicile "eroilor moderni" din emisiunile/publicatiile cele mai accesate din Romania. Cine sunt acesti eroi? Care sunt actiunile/ valorile/ scopurile lor? Care sunt consecintele/ rezultatele actiunilor lor? 
 
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo