headerdesktop transportcincizeci19dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportcincizeci19dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎅TRANSPORT GRATUIT🛵

la toate comenzile de

Peste 50 de lei

Comandă acum!

Eticheta in afaceri pentru secolul XXI

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)
Eticheta in afaceri pentru secolul XXI - Lynne Brennan

Eticheta in afaceri pentru secolul XXI

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)

CE SE CUVINE (SAU NU) SA FACETI
Aveti un job care, prin natura lui, va determina sa intalniti mereu oameni necunoscuti? Va doriti sa afisati intotdeauna incredere, sa convingeti si sa faceti cea mai buna impresie?
Daca trebuie sa va reprezentati compania la diferite evenimente sociale, sa mergeti la intalniri cu clientii sau cu persoanele publice ori sa participati la reuniuni ample sau mese de afaceri, trebuie sa aratati, sa comunicati si sa va comportati impecabil. Insa daca manifestati ignoranta sau aveti o conduita nepotrivita, va veti periclita sansele de reusita.
Cartea de fata include nenumarate sfaturi realiste si tehnici testate, cu ajutorul carora veti obtine beneficii multiple.
Veti afla: cum sa vorbiti persuasiv fata in fata si sa comunicati clar prin telefon si e-mail • cum sa va imbracati adecvat • cum sa organizati si sa mediati intalniri de afaceri eficiente • cum sa va intelegeti cu oamenii dificili si sa rezolvati reclamatiile • cum sa va slefuiti deprinderile necesare pentru conferinte, targuri si alte evenimente • cum sa va comportati la masa • cum sa evitati tabuurile sociale • cum sa respectati obiceiurile oamenilor de afaceri straini • cum sa va adresati persoanelor importante • cum sa depasiti situatiile neprevazute si… multe altele.

 

Lynne Brennan conduce o companie de succes, numita Business Etiquette International, cu sediul in Surrey, Marea Britanie. Institutia ofera programe de dezvoltare personala si de instruire in eticheta pentru afaceri. Profesia ei presupune consilierea directorilor executivi pe aceasta tema, iar printre clienti se numara McDonald’s.
Vreme de peste zece ani, Lynne Brennan a sustinut seminare si sesiuni de consultanta, atat private, cat si de grup, ajutand multi oameni sa-si corecteze comportamentul si sa-si maximizeze rezultatele profesionale.
Lynne Brennan impresioneaza prin atitudinea, profesionalismul si abilitatea cu totul remarcabila de a interactiona cu oamenii de afaceri de la orice nivel, atat din Marea Britanie, cat si din alte tari.

Citește mai mult

28.52Lei

28.52Lei

Primești 28 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

CE SE CUVINE (SAU NU) SA FACETI
Aveti un job care, prin natura lui, va determina sa intalniti mereu oameni necunoscuti? Va doriti sa afisati intotdeauna incredere, sa convingeti si sa faceti cea mai buna impresie?
Daca trebuie sa va reprezentati compania la diferite evenimente sociale, sa mergeti la intalniri cu clientii sau cu persoanele publice ori sa participati la reuniuni ample sau mese de afaceri, trebuie sa aratati, sa comunicati si sa va comportati impecabil. Insa daca manifestati ignoranta sau aveti o conduita nepotrivita, va veti periclita sansele de reusita.
Cartea de fata include nenumarate sfaturi realiste si tehnici testate, cu ajutorul carora veti obtine beneficii multiple.
Veti afla: cum sa vorbiti persuasiv fata in fata si sa comunicati clar prin telefon si e-mail • cum sa va imbracati adecvat • cum sa organizati si sa mediati intalniri de afaceri eficiente • cum sa va intelegeti cu oamenii dificili si sa rezolvati reclamatiile • cum sa va slefuiti deprinderile necesare pentru conferinte, targuri si alte evenimente • cum sa va comportati la masa • cum sa evitati tabuurile sociale • cum sa respectati obiceiurile oamenilor de afaceri straini • cum sa va adresati persoanelor importante • cum sa depasiti situatiile neprevazute si… multe altele.

 

Lynne Brennan conduce o companie de succes, numita Business Etiquette International, cu sediul in Surrey, Marea Britanie. Institutia ofera programe de dezvoltare personala si de instruire in eticheta pentru afaceri. Profesia ei presupune consilierea directorilor executivi pe aceasta tema, iar printre clienti se numara McDonald’s.
Vreme de peste zece ani, Lynne Brennan a sustinut seminare si sesiuni de consultanta, atat private, cat si de grup, ajutand multi oameni sa-si corecteze comportamentul si sa-si maximizeze rezultatele profesionale.
Lynne Brennan impresioneaza prin atitudinea, profesionalismul si abilitatea cu totul remarcabila de a interactiona cu oamenii de afaceri de la orice nivel, atat din Marea Britanie, cat si din alte tari.

Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo