Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Evaluarea in procesul didactic

De (autor): Ion T. Radu

0
(0 review-uri)
Evaluarea in procesul didactic - Ion T. Radu

Evaluarea in procesul didactic

De (autor): Ion T. Radu

0
(0 review-uri)
Lucrarea de fata isi propune sa abordeze problematica pe care o genereaza realizarea proceselor de evalaure indreptate asupra rezultatelor scolare si, prin extensie, principalele functii si implicatii pe care acestea le au in contextul actului didactic. Una din caracteristicile evolutiei teoriei si practicii pedagogice, in ultimele decenii, o constituie recunoasterea faptului ca desfasurarea activitatii didactice reprezinta o intrebare multivariata, intemeiata pe relatii logice, a obiectivelor si continuturilor acestuia de instruire si de evaluare. Obiectivele si continuturile sugereaza comportamentele ce urmeaza sa fie dezvoltate la cei instruiti, dar si modurile de evaluare a efectelor produse.
Citește mai mult

25.47Lei

25.47Lei

Primești 25 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Lucrarea de fata isi propune sa abordeze problematica pe care o genereaza realizarea proceselor de evalaure indreptate asupra rezultatelor scolare si, prin extensie, principalele functii si implicatii pe care acestea le au in contextul actului didactic. Una din caracteristicile evolutiei teoriei si practicii pedagogice, in ultimele decenii, o constituie recunoasterea faptului ca desfasurarea activitatii didactice reprezinta o intrebare multivariata, intemeiata pe relatii logice, a obiectivelor si continuturilor acestuia de instruire si de evaluare. Obiectivele si continuturile sugereaza comportamentele ce urmeaza sa fie dezvoltate la cei instruiti, dar si modurile de evaluare a efectelor produse.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo