Experienta Apple
De (autor): Carmine Gallo
Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile
Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oameni exceptionali, extrem de informati, carora li se acorda putere de decizie, fiind motivati sa le ofere cumparatorilor o experienta cu adevarat memorabila. Carmine Gallo, expert in comunicare si un autor care a studiat indeaproape compania Apple, ne prezinta principiile si practicile care i-au facut pe clienti sa fie atat de fideli brandului si ne explica cum putem obtine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde inalte.
O multime de sfaturi si de resurse utile pentru toti cei interesati sa isi reinventeze afacerea si sa le ofere clientilor o experienta extraordinara, astfel incat sa le fie loiali pe viata.- LOIC LE MEUR, CEO, LeWeb
-5%
PRP: 37.57 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
35.69Lei
35.69Lei
37.57 LeiPrimesti 35 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile
Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oameni exceptionali, extrem de informati, carora li se acorda putere de decizie, fiind motivati sa le ofere cumparatorilor o experienta cu adevarat memorabila. Carmine Gallo, expert in comunicare si un autor care a studiat indeaproape compania Apple, ne prezinta principiile si practicile care i-au facut pe clienti sa fie atat de fideli brandului si ne explica cum putem obtine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde inalte.
O multime de sfaturi si de resurse utile pentru toti cei interesati sa isi reinventeze afacerea si sa le ofere clientilor o experienta extraordinara, astfel incat sa le fie loiali pe viata.- LOIC LE MEUR, CEO, LeWeb
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Rating general al produsului
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!
Review-uri
MarianaLupan2008
09/07/2020 20:18
Achizitie verificata
Toți știm ca Apple este o companie de succes. Dacă vrei sa cucerești și tu domeniul, trebuie sa te inspiri de la cei mai buni, iar aceasta carte îți oferă șansă aceasta. Eu am învățat multe trucuri și lucruri pe care le știam, dar nu m-aș fi gândit sa le aplic în felul acela. Este interesanta.
Arata mai mult
1 din 1 de rezultate