Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💻Vrei un Laptop MacBook Air?

Fii chiar tu cititorul norocos🍀

Pssst, Transportul e GRATUIT peste 100 lei!

Comandă acum👉

Fenomenul Google

De (autor): John Battelle

0
(0 review-uri)
Fenomenul Google - John Battelle

Fenomenul Google

De (autor): John Battelle

0
(0 review-uri)
Google este cel mai important motor de cautare actual. Intrand in joc mult dupa Yahoo, AltaVista, Excite, Lycos si alte companii pioniere, Google a venit cu o abordare radical diferita, a redefinit ideea de marketing pe Internet, a supravietuit perioadei de recesiune a companiilor virtuale si a pornit cea mai ampla si mai disputata oferta catre public din istoria firmelor de inalta tehnologie.

Lucrarea Fenomenul Google reprezinta mai mult decat povestea, vazuta din interior, a triumfului obtinut de Google. Este o ilustrare a trecutului, prezentului si viitorului tehnologiei de cautare si a impactului extraordinar pe care aceasta incepe sa-l aiba asupra culturii, marketingului, presei, intalnirilor amoroase, pietei muncii, asupra legislatiei internationale, libertatilor civile si aproape asupra tuturor sferelor de interes actual.

Google a devenit poarta de acces catre o informare rapida. Sute de milioane de oameni o folosesc pentru a-si satisface dorintele, nevoile, temerile, obsesiile, dand nastere la ceea ce autorul numeste baza de date a intentiilor. La acestea se adauga alte baze de date ale miilor de afaceri online, toate la un loc constituind o mina de aur pe care organizatii puternice (inclusiv guverne), ar dori sa si-o insuseasca. Pentru oricine doreste sa inteleaga cum s-a impus Google de fapt si insemnatatea unei lumi in care fiecare clic poate fi stocat in memorie pentru totdeauna, cartea de fata reprezinta o lectura extrem de agreabila si, totodata, instructiva.

Cuprins:
Capitolul 1. Baza de date a intentillor • Eric cauta ocazia de un miliard de dolari • Cultura materiala a cautarii • Dar de ce cautarea? • Cautarea interfata om-masina • Cautarea ca inteligenta artificiala?
Capitolul 2. Cine, ce, unde, de ce, cand, cum si cat • Cum • Cine • Ce • Unde, de ce • Cand • Explozia financiara
Capitolul 3. Cautarea inainte de Google • Inceputurile cautarii • Primul motor de cautare cu adevarat bun • Monier picteaza pe Web • Dar noi facem afaceri cu minicomputere! • Primul Google • Portalul Compaq • Ascensiunea baietilor mari — Lycos • Excite • Yahoo • In crestere
Capitolul 4. S-a nascut Google • Mostenitorii lui Tesla • A inceput cu o cearta • Citate si urmariri inverse • Indrazneala rangului • Se naste o companie • Primii ani • Licentiatul in biologie si capitalistii de investitii • Roluri noi, venituri mici
Capitolul 5. Un miliard de dolari, ban cu ban: Internetul isi formeaza un nou model de afaceri • Intreprinzatorul paralel • Fabrica de idei • GoTo.com: un model nou pentru Web • Gross vede o deschidere • Taticul de zahar: totul tine de arbitraj • O lansare nepromitatoare • Ascensiunea sindicalizarii • O decizie amara • Economia cautarii devine tot mai puternica • Targul cu Yahoo
Capitolul 6. Google 2000-2004 — De la zero la trei miliarde de dolari, in trei ani • Tratand cu dezvoltarea • Infrastructura decide • Cine-ar trebui sa conduca Google? • Intra in scena Eric Schmidt • Nu fi rau • Google creste mare • Stirile Google • O lampa de lava in fiecare alcov • Da' cine se cred pustii astia? • Google merge inainte
Capitolul 7. Economia cautarii • Google a dat, Google a luat! • Dansul Google • Lumea SEO • Cine decide nuantele de gri? • Filiera AdWords • Transferurile de firmament ale marketingului • Sunt afaceri all search • Afacerile locale sunt guvernate in intregime de cautare • Este all search • Probleme la orizont • O chestiune de incredere • Frauda cu clickuri
Capitolul 8. Cautarea, intimitatea, guvernul si raul • Cauta-ma • Cautare nerezonabila? • Problema chineza
Capitolul 9. Google devine firma publica • Zvonuri despre o prima oferta • O prima oferta pentru eternitate • O oferta la pamant, o racheta in zbor • Ispitind soarta • Si acum, incotro
Capitolul 10. Google azi, Google maine • Dureri crescande si persistente • Concurenta • Paginile lui Usher • Inventand viitorul
Capitolul 11. Cautarea perfecta • Cautare pretutindeni • Clickstreamul • Local si personal • Cautarea ca noua interfata • Web-ul semantic? • Ce au de-a face blogurile cu acest lucru? • O privire spre viitorul semantic • Atunci, de ce WebFountain? De ce acum? • Jocul platformei • Federalizat, si in functie de domeniu: focalizat, focalizat, focalizat • Axa temporala a Web-ului • In cautarea perfectiunii 
Epilog • Cautare si nemurire • Multumiri • Note • Index 
Citeste mai mult

-5%

PRP: 10.57 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

10.04Lei

10.04Lei

10.57 Lei

Primesti 10 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Google este cel mai important motor de cautare actual. Intrand in joc mult dupa Yahoo, AltaVista, Excite, Lycos si alte companii pioniere, Google a venit cu o abordare radical diferita, a redefinit ideea de marketing pe Internet, a supravietuit perioadei de recesiune a companiilor virtuale si a pornit cea mai ampla si mai disputata oferta catre public din istoria firmelor de inalta tehnologie.

Lucrarea Fenomenul Google reprezinta mai mult decat povestea, vazuta din interior, a triumfului obtinut de Google. Este o ilustrare a trecutului, prezentului si viitorului tehnologiei de cautare si a impactului extraordinar pe care aceasta incepe sa-l aiba asupra culturii, marketingului, presei, intalnirilor amoroase, pietei muncii, asupra legislatiei internationale, libertatilor civile si aproape asupra tuturor sferelor de interes actual.

Google a devenit poarta de acces catre o informare rapida. Sute de milioane de oameni o folosesc pentru a-si satisface dorintele, nevoile, temerile, obsesiile, dand nastere la ceea ce autorul numeste baza de date a intentiilor. La acestea se adauga alte baze de date ale miilor de afaceri online, toate la un loc constituind o mina de aur pe care organizatii puternice (inclusiv guverne), ar dori sa si-o insuseasca. Pentru oricine doreste sa inteleaga cum s-a impus Google de fapt si insemnatatea unei lumi in care fiecare clic poate fi stocat in memorie pentru totdeauna, cartea de fata reprezinta o lectura extrem de agreabila si, totodata, instructiva.

Cuprins:
Capitolul 1. Baza de date a intentillor • Eric cauta ocazia de un miliard de dolari • Cultura materiala a cautarii • Dar de ce cautarea? • Cautarea interfata om-masina • Cautarea ca inteligenta artificiala?
Capitolul 2. Cine, ce, unde, de ce, cand, cum si cat • Cum • Cine • Ce • Unde, de ce • Cand • Explozia financiara
Capitolul 3. Cautarea inainte de Google • Inceputurile cautarii • Primul motor de cautare cu adevarat bun • Monier picteaza pe Web • Dar noi facem afaceri cu minicomputere! • Primul Google • Portalul Compaq • Ascensiunea baietilor mari — Lycos • Excite • Yahoo • In crestere
Capitolul 4. S-a nascut Google • Mostenitorii lui Tesla • A inceput cu o cearta • Citate si urmariri inverse • Indrazneala rangului • Se naste o companie • Primii ani • Licentiatul in biologie si capitalistii de investitii • Roluri noi, venituri mici
Capitolul 5. Un miliard de dolari, ban cu ban: Internetul isi formeaza un nou model de afaceri • Intreprinzatorul paralel • Fabrica de idei • GoTo.com: un model nou pentru Web • Gross vede o deschidere • Taticul de zahar: totul tine de arbitraj • O lansare nepromitatoare • Ascensiunea sindicalizarii • O decizie amara • Economia cautarii devine tot mai puternica • Targul cu Yahoo
Capitolul 6. Google 2000-2004 — De la zero la trei miliarde de dolari, in trei ani • Tratand cu dezvoltarea • Infrastructura decide • Cine-ar trebui sa conduca Google? • Intra in scena Eric Schmidt • Nu fi rau • Google creste mare • Stirile Google • O lampa de lava in fiecare alcov • Da' cine se cred pustii astia? • Google merge inainte
Capitolul 7. Economia cautarii • Google a dat, Google a luat! • Dansul Google • Lumea SEO • Cine decide nuantele de gri? • Filiera AdWords • Transferurile de firmament ale marketingului • Sunt afaceri all search • Afacerile locale sunt guvernate in intregime de cautare • Este all search • Probleme la orizont • O chestiune de incredere • Frauda cu clickuri
Capitolul 8. Cautarea, intimitatea, guvernul si raul • Cauta-ma • Cautare nerezonabila? • Problema chineza
Capitolul 9. Google devine firma publica • Zvonuri despre o prima oferta • O prima oferta pentru eternitate • O oferta la pamant, o racheta in zbor • Ispitind soarta • Si acum, incotro
Capitolul 10. Google azi, Google maine • Dureri crescande si persistente • Concurenta • Paginile lui Usher • Inventand viitorul
Capitolul 11. Cautarea perfecta • Cautare pretutindeni • Clickstreamul • Local si personal • Cautarea ca noua interfata • Web-ul semantic? • Ce au de-a face blogurile cu acest lucru? • O privire spre viitorul semantic • Atunci, de ce WebFountain? De ce acum? • Jocul platformei • Federalizat, si in functie de domeniu: focalizat, focalizat, focalizat • Axa temporala a Web-ului • In cautarea perfectiunii 
Epilog • Cautare si nemurire • Multumiri • Note • Index 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo