Generatia Y

De (autor): John W. Hobart, Herb Sendek

4
(1 reviews)
Generatia Y - John W. Hobart, Herb Sendek
Rasfoieste

Generatia Y

De (autor): John W. Hobart, Herb Sendek

4
(1 reviews)
     O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze o realiniere a culturii lor pentru a veni in sprijinul tuturor angajatilor, si sa le arate cum sa-si puna planurile in aplicare. Aceasta carte este deci despre viitorul fortei de munca.
    Autorii identifica opt competente cheie pe care organizatiile ar fi preferabil sa le utilizeze la intregul lor potential. Printre cele opt se numara si increderea in sine, viteza adaptarii la schimbare, chiar si inovatia si creativitatea. Accesul atat de larg la informatie ii determina sa caute modele reale si sa nu se multumeasca doar cu seful-expert de la care se poate invata meserie.
    Pentru ca portretul sa fie complet, autorii iau in calcul intregul ansamblu social al generatiei, de la faptul ca isi intemeiaza familii mai tarziu si locuiesc cu parintii, si pana la faptul ca se mandresc cu CVurile pline de joburi. Dar cele mai pretioase capitole ale cartii sunt cele legate de aptitudinile de lider: atentia pentru elementele verbale si non-verbale ale comunicarii, exercitiul disciplinat al feedbackului de performanta, deschiderea catre solutii contraintuitive, fara a cobori standardele si fara a face micro-management, sau atitudinea si discursul pozitiv.
     Fragment din volum:
 
   “Atitudinea post-recesiune a Generatiei Y
 
    Greutatile recesiunii si ale perioadei care a urmat i-a lasat pe cei din Generatia Y cu o incredere renascuta in viitorul lor. Crescuti intr-un mediu care le spunea intruna „poti sa fii sau sa faci tot ce vrei", recesiunea le-a administrat un dus rece. Generatia Y stie in mod clar ca nu e suficient sa „vrei", ca ai nevoie si de munca dedicata ca sa reusesti. Recesiunea le-a pus obstacole si blocaje cat se poate de reale in calea succesului.
    Buni la rezolvarea problemelor, cei din Generatia Y au folosit toate resursele pe care le aveau la dispozitie nu numai ca sa supravietuiasca intr-o perioada economica dura, ci si - in multe cazuri — ca sa prospere. Fie ca s-au intors la scoli, si-au luat inca o slujba (sau doua sau trei), si-au pornit propria afacere, s-au mutat inapoi la parinti, s-au apucat de voluntariat sau au acceptat sa faca stagii neplatite, ei au gasit o cale de a trece furtuna. Recesiunea nu a invins aceasta generatie, ci i-a crescut increderea in sine.
    O analiza realizata de Wells Fargo (wellsfargo.com, 2013) reflecta ceea ce ne-au aratat si multe altele dintre studiile post-recesiune pe care le-am vazut. 67% dintre cei din Generatia Y sunt de parere ca vor ajunge sa aiba un standard de viata mai inalt decat al parintilor lor. Acesti oameni isi privesc cariera ca pe un maraton, nu ca pe un sprint. In conditiile in care ei oricum considera ca vor munci toata viata, ei sunt convinsi ca vor avea destul timp sa recastige terenul pierdut din cauza recesiunii. Ei cred ca-si vor vedea carierele refacute si, in acelasi timp, nefiind risipitori, ei inteleg care este forta timpului si economisirii. Incepand sa economiseasca de timpuriu, ei stiu ca avutia lor nu poate decat sa creasca de-a lungul timpului. Iar o mica suma investita acum va valora mult mai mult peste treizeci sau patruzeci de ani (v. http://thefinancialbrand.com/30161/milennials-worry-about-financial-problems/).”
Citeste mai mult

45.00Lei

Sau 4500 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

     O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze o realiniere a culturii lor pentru a veni in sprijinul tuturor angajatilor, si sa le arate cum sa-si puna planurile in aplicare. Aceasta carte este deci despre viitorul fortei de munca.
    Autorii identifica opt competente cheie pe care organizatiile ar fi preferabil sa le utilizeze la intregul lor potential. Printre cele opt se numara si increderea in sine, viteza adaptarii la schimbare, chiar si inovatia si creativitatea. Accesul atat de larg la informatie ii determina sa caute modele reale si sa nu se multumeasca doar cu seful-expert de la care se poate invata meserie.
    Pentru ca portretul sa fie complet, autorii iau in calcul intregul ansamblu social al generatiei, de la faptul ca isi intemeiaza familii mai tarziu si locuiesc cu parintii, si pana la faptul ca se mandresc cu CVurile pline de joburi. Dar cele mai pretioase capitole ale cartii sunt cele legate de aptitudinile de lider: atentia pentru elementele verbale si non-verbale ale comunicarii, exercitiul disciplinat al feedbackului de performanta, deschiderea catre solutii contraintuitive, fara a cobori standardele si fara a face micro-management, sau atitudinea si discursul pozitiv.
     Fragment din volum:
 
   “Atitudinea post-recesiune a Generatiei Y
 
    Greutatile recesiunii si ale perioadei care a urmat i-a lasat pe cei din Generatia Y cu o incredere renascuta in viitorul lor. Crescuti intr-un mediu care le spunea intruna „poti sa fii sau sa faci tot ce vrei", recesiunea le-a administrat un dus rece. Generatia Y stie in mod clar ca nu e suficient sa „vrei", ca ai nevoie si de munca dedicata ca sa reusesti. Recesiunea le-a pus obstacole si blocaje cat se poate de reale in calea succesului.
    Buni la rezolvarea problemelor, cei din Generatia Y au folosit toate resursele pe care le aveau la dispozitie nu numai ca sa supravietuiasca intr-o perioada economica dura, ci si - in multe cazuri — ca sa prospere. Fie ca s-au intors la scoli, si-au luat inca o slujba (sau doua sau trei), si-au pornit propria afacere, s-au mutat inapoi la parinti, s-au apucat de voluntariat sau au acceptat sa faca stagii neplatite, ei au gasit o cale de a trece furtuna. Recesiunea nu a invins aceasta generatie, ci i-a crescut increderea in sine.
    O analiza realizata de Wells Fargo (wellsfargo.com, 2013) reflecta ceea ce ne-au aratat si multe altele dintre studiile post-recesiune pe care le-am vazut. 67% dintre cei din Generatia Y sunt de parere ca vor ajunge sa aiba un standard de viata mai inalt decat al parintilor lor. Acesti oameni isi privesc cariera ca pe un maraton, nu ca pe un sprint. In conditiile in care ei oricum considera ca vor munci toata viata, ei sunt convinsi ca vor avea destul timp sa recastige terenul pierdut din cauza recesiunii. Ei cred ca-si vor vedea carierele refacute si, in acelasi timp, nefiind risipitori, ei inteleg care este forta timpului si economisirii. Incepand sa economiseasca de timpuriu, ei stiu ca avutia lor nu poate decat sa creasca de-a lungul timpului. Iar o mica suma investita acum va valora mult mai mult peste treizeci sau patruzeci de ani (v. http://thefinancialbrand.com/30161/milennials-worry-about-financial-problems/).”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
0
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Cismas Paul 18/03/2020 21:53
Cititorii se regăsesc mereu într-un fel sau altul într-o carte. Cititul este o provocare complet egocentrică. Căutăm inconștient ceva în care să ne regăsim.
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te si primesti un cupon de 10% pe care să-l folosesti la urmatoarea ta comanda! In plus, vei afla rapid care sunt promotiile zilei, noutatile si recomandarile noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one