Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Geografia turismului. Metode de analiza in turism ed.3

Geografia turismului. Metode de analiza in turism ed.3 - Aurel Gheorghilas
Rasfoieste

Geografia turismului. Metode de analiza in turism ed.3

Cuprins:

PARTEA  I - a   NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI
Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11
1.1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11
1.2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15
1.3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25
Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI  CALATORIILOR TURISTICE /30
2.1. Perioada antica /30
2.2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35
2.3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38
2.4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41
Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN  PERIOADA CONTEMPORANA /45
3.1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45
3.2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50
3.3. Turismul si dezvoltarea durabila /59
 Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65
 4.1. Criterii de clasificare si particularitati /65
4.2. Noi tipuri si forme de turism /82
Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91
 5.1. Bazinul turistic al Europei /92
       5.1.1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92
       5.1.2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100
       5.1.3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural  european / 105
5.2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135
       5.2.1. Oferta pentru turism litoral /137
       5.2.2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141
5.3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148
       5.3.1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151
       5.3.2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165
       5.3.3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168
5.4. Bazinul turistic al Africii /170
PARTEA a II-a   METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA
Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177
6.1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177
6.2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181
Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186
7.1. Transporturile turistice aeriene /187
7.2. Transporturile turistice terestre /193
7.3. Transporturile turistice navale /199
Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201
8.1. Structuri de cazare /201
8.2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211
8.3. Structuri si servicii de agrement /215
8.4. Forta de munca din turism /  221
Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224
9.1. Particularitatile pietei turistice /224
9.2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227
       9.2.1. Motivatia turistica /228
       9.2.2. Factorii sociali si economici /231
9.3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234
       9.3.1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235
       9.3.2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239
PARTEA a III-a   METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A  CUNOSTINTELOR
Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247
10.1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247
10.2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259
         10.2.1. Itemi cu alegere multipla / 259
         10.2.2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270
         10.2.3. Itemi de asociere / selectie / 276
         10.2.4. Itemi pe baza de suport cartografic /281
10.2.5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287
Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE  ORELOR DE SEMINAR /289
11.1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289
11.2. Proiectul semestrial /291
         11.2.1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293
         11.2.2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300
BIBLIOGRAFIE /305
ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310
ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313
ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial      
Citeste mai mult

-5%

PRP: 41.43 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

39.36Lei

39.36Lei

41.43 Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Cuprins:

PARTEA  I - a   NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI
Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11
1.1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11
1.2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15
1.3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25
Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI  CALATORIILOR TURISTICE /30
2.1. Perioada antica /30
2.2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35
2.3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38
2.4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41
Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN  PERIOADA CONTEMPORANA /45
3.1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45
3.2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50
3.3. Turismul si dezvoltarea durabila /59
 Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65
 4.1. Criterii de clasificare si particularitati /65
4.2. Noi tipuri si forme de turism /82
Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91
 5.1. Bazinul turistic al Europei /92
       5.1.1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92
       5.1.2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100
       5.1.3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural  european / 105
5.2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135
       5.2.1. Oferta pentru turism litoral /137
       5.2.2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141
5.3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148
       5.3.1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151
       5.3.2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165
       5.3.3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168
5.4. Bazinul turistic al Africii /170
PARTEA a II-a   METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA
Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177
6.1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177
6.2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181
Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186
7.1. Transporturile turistice aeriene /187
7.2. Transporturile turistice terestre /193
7.3. Transporturile turistice navale /199
Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201
8.1. Structuri de cazare /201
8.2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211
8.3. Structuri si servicii de agrement /215
8.4. Forta de munca din turism /  221
Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224
9.1. Particularitatile pietei turistice /224
9.2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227
       9.2.1. Motivatia turistica /228
       9.2.2. Factorii sociali si economici /231
9.3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234
       9.3.1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235
       9.3.2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239
PARTEA a III-a   METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A  CUNOSTINTELOR
Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247
10.1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247
10.2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259
         10.2.1. Itemi cu alegere multipla / 259
         10.2.2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270
         10.2.3. Itemi de asociere / selectie / 276
         10.2.4. Itemi pe baza de suport cartografic /281
10.2.5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287
Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE  ORELOR DE SEMINAR /289
11.1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289
11.2. Proiectul semestrial /291
         11.2.1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293
         11.2.2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300
BIBLIOGRAFIE /305
ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310
ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313
ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial      
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

iulia888 22/03/2020 11:00
Frumoasa, mai ales pentru studentii de profil. Eu am fost pe profil de turism, iar aceasta carte m-a ajutat
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one