Categorii:
inchide meniul
Manuale Scolare
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Geografia turismului. Metode de analiza in turism ed.3 - Aurel Gheorghilas

5

41.43  Lei

sau 4143 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: UNV978-606-28-0065-9

An aparitie: 2014

Autor: Aurel Gheorghilas

Categoria: Turism Mediu

Editia: a III-a

Editie: Necartonata

Editura: UNIVERSITARA

Format: 240 x 170 mm

Nr. pagini: 356



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Cuprins:

PARTEA  I - a   NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI
Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11
1.1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11
1.2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15
1.3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25
Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI  CALATORIILOR TURISTICE /30
2.1. Perioada antica /30
2.2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35
2.3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38
2.4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41
Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN  PERIOADA CONTEMPORANA /45
3.1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45
3.2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50
3.3. Turismul si dezvoltarea durabila /59
 Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65
 4.1. Criterii de clasificare si particularitati /65
4.2. Noi tipuri si forme de turism /82
Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91
 5.1. Bazinul turistic al Europei /92
       5.1.1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92
       5.1.2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100
       5.1.3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural  european / 105
5.2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135
       5.2.1. Oferta pentru turism litoral /137
       5.2.2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141
5.3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148
       5.3.1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151
       5.3.2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165
       5.3.3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168
5.4. Bazinul turistic al Africii /170
PARTEA a II-a   METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA
Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177
6.1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177
6.2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181
Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186
7.1. Transporturile turistice aeriene /187
7.2. Transporturile turistice terestre /193
7.3. Transporturile turistice navale /199
Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201
8.1. Structuri de cazare /201
8.2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211
8.3. Structuri si servicii de agrement /215
8.4. Forta de munca din turism /  221
Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224
9.1. Particularitatile pietei turistice /224
9.2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227
       9.2.1. Motivatia turistica /228
       9.2.2. Factorii sociali si economici /231
9.3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234
       9.3.1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235
       9.3.2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239
PARTEA a III-a   METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A  CUNOSTINTELOR
Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247
10.1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247
10.2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259
         10.2.1. Itemi cu alegere multipla / 259
         10.2.2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270
         10.2.3. Itemi de asociere / selectie / 276
         10.2.4. Itemi pe baza de suport cartografic /281
10.2.5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287
Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE  ORELOR DE SEMINAR /289
11.1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289
11.2. Proiectul semestrial /291
         11.2.1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293
         11.2.2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300
BIBLIOGRAFIE /305
ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310
ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313
ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial      

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
5 (6 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
ionutgica 10/01/2020
Dacă vrei să devii bun, dă-ți seama întâi că ești rău. Epictet
Dificultatea nu e în a găsi un prieten pentru care să mori, ci de a găsi un prieten pentru care merită să mori.”— Homer
teodorionescu 09/21/2020
Mai întreb dacă nudismul este cu adevărat o religie, de vreme ce pe timp de iarnă toți adepții lui devin ateiști. – Will Rogers
În mintea mea e iarnă, dar în sufletul meu e o primăvară permanentă. – Victor Hugo

Cel mai fericit om e acela ce face fericiți un număr cât mai mare de oameni. – Tolstoi
Numai copiii au dificultăţi mai mari decât ei. -Cella Serghi
Fiți recunoscători pentru toate greutățile pe care le aveți de depășit. Toate încercările pe care aveți de trecut vor lucra pentru voi și nu împotriva voastră.

A citi un poem înseamnă a-l auzi prin ochi; a-l auzi înseamnă a-l vedea cu ajutorul urechilor. Octavio Paz
Țineți ochii deschiși, urechile deschise, înșfacă tot ce poți și învăța. Victoria Abril

andreipopescu 09/17/2020
We cannot direct the wind, but we can adjust the sails. – Dolly Parton
Don’t explain your philosophy. Embody it. – Epictetus
A hero is someone who has given his or her life to something bigger than oneself. – Joseph Campbell

sus
Feedback Wishlist