Categorii:
inchide meniul
Carti sub 10 lei
Lego
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Geografia turismului. Metode de analiza in turism ed.3 - Aurel Gheorghilas

0

41.43  Lei

sau 4143 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: UNV978-606-28-0065-9

An aparitie: 2014

Autor: Aurel Gheorghilas

Categoria: Turism Mediu

Editia: a III-a

Editie: Necartonata

Editura: UNIVERSITARA

Format: 240 x 170 mm

Nr. pagini: 356



Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Cuprins:

PARTEA  I - a   NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI
Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11
1.1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11
1.2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15
1.3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25
Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI  CALATORIILOR TURISTICE /30
2.1. Perioada antica /30
2.2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35
2.3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38
2.4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41
Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN  PERIOADA CONTEMPORANA /45
3.1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45
3.2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50
3.3. Turismul si dezvoltarea durabila /59
 Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65
 4.1. Criterii de clasificare si particularitati /65
4.2. Noi tipuri si forme de turism /82
Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91
 5.1. Bazinul turistic al Europei /92
       5.1.1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92
       5.1.2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100
       5.1.3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural  european / 105
5.2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135
       5.2.1. Oferta pentru turism litoral /137
       5.2.2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141
5.3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148
       5.3.1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151
       5.3.2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165
       5.3.3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168
5.4. Bazinul turistic al Africii /170
PARTEA a II-a   METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA
Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177
6.1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177
6.2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181
Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186
7.1. Transporturile turistice aeriene /187
7.2. Transporturile turistice terestre /193
7.3. Transporturile turistice navale /199
Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201
8.1. Structuri de cazare /201
8.2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211
8.3. Structuri si servicii de agrement /215
8.4. Forta de munca din turism /  221
Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224
9.1. Particularitatile pietei turistice /224
9.2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227
       9.2.1. Motivatia turistica /228
       9.2.2. Factorii sociali si economici /231
9.3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234
       9.3.1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235
       9.3.2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239
PARTEA a III-a   METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A  CUNOSTINTELOR
Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247
10.1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247
10.2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259
         10.2.1. Itemi cu alegere multipla / 259
         10.2.2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270
         10.2.3. Itemi de asociere / selectie / 276
         10.2.4. Itemi pe baza de suport cartografic /281
10.2.5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287
Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE  ORELOR DE SEMINAR /289
11.1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289
11.2. Proiectul semestrial /291
         11.2.1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293
         11.2.2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300
BIBLIOGRAFIE /305
ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310
ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313
ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial      

Cartea Geografia turismului. Metode de analiza in turism ed.3 - Aurel Gheorghilas face parte din categoria Turism Mediu a librariei online Libris.ro si este scrisa de Aurel Gheorghilas. Cartea a fost publicata la editura UNIVERSITARA.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
0.0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist
<#macro afiseaza_path cat_id = cat_id><#assign pp = ""><#assign row = 0 /><#if cache.getCat(cat_id)?exists><#assign c = cache.getCat(cat_id) /><#list c.getPath(mag_id,0,0) as cc_id><#assign cc = cache.getCat(cc_id) /><#if (row > 0)><#assign pp = pp+">"><#assign row = row+1 /><#assign pp = pp+cc.getCat_nume() />"Carti > Afaceri Economie > Turism Mediu"