Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Ghidul receptionerului

De (autor): Adnana Matei

0
(0 reviews)
Ghidul receptionerului - Adnana Matei

Ghidul receptionerului

De (autor): Adnana Matei

0
(0 reviews)
Ghidul receptionerului. Din secretele industriei hoteliere

Ghidul receptionerului - este un ghid pe intelesul tuturor care cuprinde informatii pe care nu le inveti in scoli. Citeste-l si vei intelege de ce receptionerul joaca un rol deosebit de important in orice hotel.
 
Vei afla CUM SA …
• faci mai multi bani prin cel putin patru moduri
• devii manager in cel mai scurt timp
• nu mai faci greseli la emiterea documentelor
• recunosti canalele de distributie
• fidelizezi oaspetii
• gestionezi overbooking-ul
 
… si multe altele din secretele industriei hoteliere.
 
Hotelaria se numara printre cele mai vechi tipuri de afaceri din istorie. Industria ospitalitatii este printre cele mai dinamice industrii de pe planeta si este intr-o continua dezvoltare. Principalul scop al hotelurilor este sa ofere oaspetilor servicii de cazare, servicii de masa si bauturi (F&B sau food&beverage), entertainment, planificare de evenimente si banqueting. 
 
Operatiunile unui hotel variaza in complexitate si costuri in functie de dimensiunea acestuia si de tipul serviciilor oferite. Complexitatea serviciilor oferite a luat amploare in ultimele decenii datorita globalizarii, fapt care a generat un numar mult mai mare de turisti. In prezent, hotelurile se diferentiaza prin caracteristicile zonei unde sunt amplasate.
 
Exemple:
• hotelurile destinate turistilor, precum cele situate in destinatii de vacanta, au facilitati pentru sederi lungi si sunt de tip resort;
•  hotelurile de business, precum cele destinate segmentului corporate, se axeaza pe confort si facilitati precum Wi-Fi, mic dejun servit devreme si altele (pentru sederi de scurta durata);
• hotelurile de tranzit, in zonele cu trafic intens, ofera cazare pe un buget mai redus, iar facilitatile sunt restranse.
 
In Bucuresti, de exemplu, acestea coexista. In zona Centrului Vechi, hotelurile gazduiesc in proportie de 80% turisti straini veniti sa viziteze obiectivele turistice ale orasului. In alte zone predomina hotelurile de business, pentru ca sunt pozitionate in proximitatea marilor companii. Cele mai tranzitate sunt hotelurile mici, de cei care sunt in trecere prin oras sau au buget redus.
 
Hotelurile din destinatiile de vacanta sunt cele mai pline de viata pentru ca au activitate sezoniera si atrag foarte multi turisti. Datorita duratei mari a sejururilor, inovatia si complexitatea serviciilor oferite stau la baza acestui tip de turism. Hotelurile nu seamana intre ele, chiar daca sunt in acelasi oras sau in aceeasi zona. Fiecare hotel are personalitate si se distinge prin diverse elemente proprii.
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

In stoc

Descrierea produsului

Ghidul receptionerului. Din secretele industriei hoteliere

Ghidul receptionerului - este un ghid pe intelesul tuturor care cuprinde informatii pe care nu le inveti in scoli. Citeste-l si vei intelege de ce receptionerul joaca un rol deosebit de important in orice hotel.
 
Vei afla CUM SA …
• faci mai multi bani prin cel putin patru moduri
• devii manager in cel mai scurt timp
• nu mai faci greseli la emiterea documentelor
• recunosti canalele de distributie
• fidelizezi oaspetii
• gestionezi overbooking-ul
 
… si multe altele din secretele industriei hoteliere.
 
Hotelaria se numara printre cele mai vechi tipuri de afaceri din istorie. Industria ospitalitatii este printre cele mai dinamice industrii de pe planeta si este intr-o continua dezvoltare. Principalul scop al hotelurilor este sa ofere oaspetilor servicii de cazare, servicii de masa si bauturi (F&B sau food&beverage), entertainment, planificare de evenimente si banqueting. 
 
Operatiunile unui hotel variaza in complexitate si costuri in functie de dimensiunea acestuia si de tipul serviciilor oferite. Complexitatea serviciilor oferite a luat amploare in ultimele decenii datorita globalizarii, fapt care a generat un numar mult mai mare de turisti. In prezent, hotelurile se diferentiaza prin caracteristicile zonei unde sunt amplasate.
 
Exemple:
• hotelurile destinate turistilor, precum cele situate in destinatii de vacanta, au facilitati pentru sederi lungi si sunt de tip resort;
•  hotelurile de business, precum cele destinate segmentului corporate, se axeaza pe confort si facilitati precum Wi-Fi, mic dejun servit devreme si altele (pentru sederi de scurta durata);
• hotelurile de tranzit, in zonele cu trafic intens, ofera cazare pe un buget mai redus, iar facilitatile sunt restranse.
 
In Bucuresti, de exemplu, acestea coexista. In zona Centrului Vechi, hotelurile gazduiesc in proportie de 80% turisti straini veniti sa viziteze obiectivele turistice ale orasului. In alte zone predomina hotelurile de business, pentru ca sunt pozitionate in proximitatea marilor companii. Cele mai tranzitate sunt hotelurile mici, de cei care sunt in trecere prin oras sau au buget redus.
 
Hotelurile din destinatiile de vacanta sunt cele mai pline de viata pentru ca au activitate sezoniera si atrag foarte multi turisti. Datorita duratei mari a sejururilor, inovatia si complexitatea serviciilor oferite stau la baza acestui tip de turism. Hotelurile nu seamana intre ele, chiar daca sunt in acelasi oras sau in aceeasi zona. Fiecare hotel are personalitate si se distinge prin diverse elemente proprii.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one