Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

Globalizare etica

De (autor): Aurica Briscaru

Globalizare etica - Aurica Briscaru

Globalizare etica

De (autor): Aurica Briscaru

Din Cuprins:
Incursiune in istoria practicilor responsabile de munca
Globalizarea, provocare sau resemnare?
Filozofia etica a afacerilor
Noul referential politic al lumii: dezvoltarea durabila
Sustenabilitate si tehnologie
Procese de guvernare
Managementul responsabilitatii sociale corporative, dimensiune a managementului strategic al companiilor
Functiile managementului responsabilitatii sociale corporative

Lucrarea de fata pune in discutie conotatiile majore ale termenului de responsabilitate sociala corporativa, detasand cateva din semnificatiile de fond ale tendintei curente de "socializare a afacerilor". Conceptul in acceptiunea curenta este un termen nou, generat de evolutia - intr-o maniera inedita istoric - a relatiei intre guverne, mediul de afaceri si societate. Consistenta actuala a responsabilitatii sociale corporative este data de necesitatea implicarii mediului de afaceri in dezvoltarea durabila a societatii, in general. La forma conventionala in care circula in prezent notiunea, au contribuit majoritatea disciplinelor teoretice, precum si lectiile invatate din erorile aplicatiilor practice. Trecerea in revista a tuturor izvoarelor legate de evolutia termenului ar fi insa nu numai anevoioasa, dar si neproductiva pentru clarificarea subiectului. Din multitudinea surselor, am ales ganditori, idei si institutii care ilustreaza si converg cu subiectul nostru si pe care se grefeaza puncte de vedere originale referitoare la cresterea economica sustenabila si etica procesului organizat de munca.

Citeste mai mult

38.54Lei

Sau 3854 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Din Cuprins:
Incursiune in istoria practicilor responsabile de munca
Globalizarea, provocare sau resemnare?
Filozofia etica a afacerilor
Noul referential politic al lumii: dezvoltarea durabila
Sustenabilitate si tehnologie
Procese de guvernare
Managementul responsabilitatii sociale corporative, dimensiune a managementului strategic al companiilor
Functiile managementului responsabilitatii sociale corporative

Lucrarea de fata pune in discutie conotatiile majore ale termenului de responsabilitate sociala corporativa, detasand cateva din semnificatiile de fond ale tendintei curente de "socializare a afacerilor". Conceptul in acceptiunea curenta este un termen nou, generat de evolutia - intr-o maniera inedita istoric - a relatiei intre guverne, mediul de afaceri si societate. Consistenta actuala a responsabilitatii sociale corporative este data de necesitatea implicarii mediului de afaceri in dezvoltarea durabila a societatii, in general. La forma conventionala in care circula in prezent notiunea, au contribuit majoritatea disciplinelor teoretice, precum si lectiile invatate din erorile aplicatiilor practice. Trecerea in revista a tuturor izvoarelor legate de evolutia termenului ar fi insa nu numai anevoioasa, dar si neproductiva pentru clarificarea subiectului. Din multitudinea surselor, am ales ganditori, idei si institutii care ilustreaza si converg cu subiectul nostru si pe care se grefeaza puncte de vedere originale referitoare la cresterea economica sustenabila si etica procesului organizat de munca.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one