Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei!

Ai 48 de ore fara

taxa de transport

Hai la citit.

Grimaces. Joc de carti

0
(0 review-uri)
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti

Grimaces. Joc de carti

0
(0 review-uri)
Joc de memorie si mima. Observa ce face partenerul tau de echipa si dovedeste ca ai o memorie de elefant.

Echipa care reuseste sa colaboreze cel mai bine, sa mimeze si sa ghiceasca cartile cele mai multe carti, castiga.

Scopul jocului: Tine minte grimasele si mimeza-le astfel incat partenerul tau sa ghiceasca cat mai multe posibil.

Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM


AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi cu atentie eticheta produsului inainte de a inmana jucaria copilului.

Producator: Djeco, Franta


Contine: 72 carti
Dimensiuni: 160 x 120 mm
Varsta recomandata: 6 -99 ani
Numar jucatori: 3 -5
Durata: 10 minute


Reguli de joc pentru 4 jucatori:
- Se joaca doua maini in echipe de cate 2 jucatori
- Fiecare echipa alege un set de carti mare si unul mic, de aceeasi culoare.
- La inceputul joculul, fiecare echipa desemneaza jucatorul A si jucatorul B.
- Jucatorul A, cel care mimeaza, la cartile mari, iar jucatorul B, cel care ghiceste ce mimeaza jucatorul A, ia cartile mici.
- Jucatorul B alege la intamplare 6 carti de la partenerul sau, fara sa se uite la ele.
- Jucatorul A pune jos cele 12 carti ramase si le pastreza doar pe cele 6 alese de partenerul sau.
- In continuare jucatorul A incearca sa memoreze cartile indata ce considera ca a reusit spune "STOP" si pune cartile cu fata in Jos.
- In timp ce jucatorul A mimeaza pe rand fiecare grimasa, jucatorul B incearca sa o recunoasca in teancul cu cele 18 carti mici.
- Cand un jucator B crede ca a recunoscut o grimasa, pune cartea corespunzatoare in fata lui, cu imaginea in jos.
- Jocul se termina cand unul dintre jucatoril B a pozitionat 6 carti in fata sa (considera ca a recunoscut toate cele 6 grimase mimate de partenerul sau).
- Jucatorul B intoarce cartile pe fata.
- Jucatorul A compara cartile sale (cele mari) cu cele ale partenerului sau (cu cartile mici).
- De cate ori o carte mica se potriveste cu una mare, ceea ce inseamna ca jucatorul B a ghicit ce a mimat jucatorul A, cartea mica este pastrata de echipa si se socoteste cu un punct.
- Apoi se joaca a doua mana.
- Fiecare echipa ridica cartile ramase: cele mari ale caror grimase au fost ghicite se exclud din joc, iar cele care nu au fost ghicite se pun in joc.
- De data aceasta rolurile se inverseaza: Jucatorul A devine jucatorul B.
- La sfarsitul celor doua maini, se socosc punctele (cartile mici) castigate de fiecare echipa.

Castiga echipa care a adunat cele mai multe puncte.

Reguli de joc pentru 3 sau 5 jucatori:
- ln acest caz fiecare jucator mimeaza 7 grimase, luate la intamplare din setul de 18 carti mari.
- Nu e nevoie sa le memoreze.
- Ceilalti jucatori, cu setul de 18 carti mici in fata lor, incearca sa ghiceasca grimasele.
- Primul care recunoaste grimasa pune cartea corespunzatoare in fata sa.
- Dar trebuie sa se miste repede! Cartea este verificata imediat.
- Daca este gresita, jocul continua fara el.

La sfarsitul jocului, jucatorii numara cartile pe care le-au castigat.

Citeste mai mult

transport gratuit

67.00Lei

67.00Lei

Primesti 67 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Joc de memorie si mima. Observa ce face partenerul tau de echipa si dovedeste ca ai o memorie de elefant.

Echipa care reuseste sa colaboreze cel mai bine, sa mimeze si sa ghiceasca cartile cele mai multe carti, castiga.

Scopul jocului: Tine minte grimasele si mimeza-le astfel incat partenerul tau sa ghiceasca cat mai multe posibil.

Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM


AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi cu atentie eticheta produsului inainte de a inmana jucaria copilului.

Producator: Djeco, Franta


Contine: 72 carti
Dimensiuni: 160 x 120 mm
Varsta recomandata: 6 -99 ani
Numar jucatori: 3 -5
Durata: 10 minute


Reguli de joc pentru 4 jucatori:
- Se joaca doua maini in echipe de cate 2 jucatori
- Fiecare echipa alege un set de carti mare si unul mic, de aceeasi culoare.
- La inceputul joculul, fiecare echipa desemneaza jucatorul A si jucatorul B.
- Jucatorul A, cel care mimeaza, la cartile mari, iar jucatorul B, cel care ghiceste ce mimeaza jucatorul A, ia cartile mici.
- Jucatorul B alege la intamplare 6 carti de la partenerul sau, fara sa se uite la ele.
- Jucatorul A pune jos cele 12 carti ramase si le pastreza doar pe cele 6 alese de partenerul sau.
- In continuare jucatorul A incearca sa memoreze cartile indata ce considera ca a reusit spune "STOP" si pune cartile cu fata in Jos.
- In timp ce jucatorul A mimeaza pe rand fiecare grimasa, jucatorul B incearca sa o recunoasca in teancul cu cele 18 carti mici.
- Cand un jucator B crede ca a recunoscut o grimasa, pune cartea corespunzatoare in fata lui, cu imaginea in jos.
- Jocul se termina cand unul dintre jucatoril B a pozitionat 6 carti in fata sa (considera ca a recunoscut toate cele 6 grimase mimate de partenerul sau).
- Jucatorul B intoarce cartile pe fata.
- Jucatorul A compara cartile sale (cele mari) cu cele ale partenerului sau (cu cartile mici).
- De cate ori o carte mica se potriveste cu una mare, ceea ce inseamna ca jucatorul B a ghicit ce a mimat jucatorul A, cartea mica este pastrata de echipa si se socoteste cu un punct.
- Apoi se joaca a doua mana.
- Fiecare echipa ridica cartile ramase: cele mari ale caror grimase au fost ghicite se exclud din joc, iar cele care nu au fost ghicite se pun in joc.
- De data aceasta rolurile se inverseaza: Jucatorul A devine jucatorul B.
- La sfarsitul celor doua maini, se socosc punctele (cartile mici) castigate de fiecare echipa.

Castiga echipa care a adunat cele mai multe puncte.

Reguli de joc pentru 3 sau 5 jucatori:
- ln acest caz fiecare jucator mimeaza 7 grimase, luate la intamplare din setul de 18 carti mari.
- Nu e nevoie sa le memoreze.
- Ceilalti jucatori, cu setul de 18 carti mici in fata lor, incearca sa ghiceasca grimasele.
- Primul care recunoaste grimasa pune cartea corespunzatoare in fata sa.
- Dar trebuie sa se miste repede! Cartea este verificata imediat.
- Daca este gresita, jocul continua fara el.

La sfarsitul jocului, jucatorii numara cartile pe care le-au castigat.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one