Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Grimaces. Joc de carti

0
(0 review-uri)
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti
  • Grimaces. Joc de carti

Grimaces. Joc de carti

0
(0 review-uri)
Joc de memorie si mima. Observa ce face partenerul tau de echipa si dovedeste ca ai o memorie de elefant.

Echipa care reuseste sa colaboreze cel mai bine, sa mimeze si sa ghiceasca cartile cele mai multe carti, castiga.

Scopul jocului: Tine minte grimasele si mimeza-le astfel incat partenerul tau sa ghiceasca cat mai multe posibil.

Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM


AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi cu atentie eticheta produsului inainte de a inmana jucaria copilului.

Producator: Djeco, Franta


Contine: 72 carti
Dimensiuni: 160 x 120 mm
Varsta recomandata: 6 -99 ani
Numar jucatori: 3 -5
Durata: 10 minute


Reguli de joc pentru 4 jucatori:
- Se joaca doua maini in echipe de cate 2 jucatori
- Fiecare echipa alege un set de carti mare si unul mic, de aceeasi culoare.
- La inceputul joculul, fiecare echipa desemneaza jucatorul A si jucatorul B.
- Jucatorul A, cel care mimeaza, la cartile mari, iar jucatorul B, cel care ghiceste ce mimeaza jucatorul A, ia cartile mici.
- Jucatorul B alege la intamplare 6 carti de la partenerul sau, fara sa se uite la ele.
- Jucatorul A pune jos cele 12 carti ramase si le pastreza doar pe cele 6 alese de partenerul sau.
- In continuare jucatorul A incearca sa memoreze cartile indata ce considera ca a reusit spune "STOP" si pune cartile cu fata in Jos.
- In timp ce jucatorul A mimeaza pe rand fiecare grimasa, jucatorul B incearca sa o recunoasca in teancul cu cele 18 carti mici.
- Cand un jucator B crede ca a recunoscut o grimasa, pune cartea corespunzatoare in fata lui, cu imaginea in jos.
- Jocul se termina cand unul dintre jucatoril B a pozitionat 6 carti in fata sa (considera ca a recunoscut toate cele 6 grimase mimate de partenerul sau).
- Jucatorul B intoarce cartile pe fata.
- Jucatorul A compara cartile sale (cele mari) cu cele ale partenerului sau (cu cartile mici).
- De cate ori o carte mica se potriveste cu una mare, ceea ce inseamna ca jucatorul B a ghicit ce a mimat jucatorul A, cartea mica este pastrata de echipa si se socoteste cu un punct.
- Apoi se joaca a doua mana.
- Fiecare echipa ridica cartile ramase: cele mari ale caror grimase au fost ghicite se exclud din joc, iar cele care nu au fost ghicite se pun in joc.
- De data aceasta rolurile se inverseaza: Jucatorul A devine jucatorul B.
- La sfarsitul celor doua maini, se socosc punctele (cartile mici) castigate de fiecare echipa.

Castiga echipa care a adunat cele mai multe puncte.

Reguli de joc pentru 3 sau 5 jucatori:
- ln acest caz fiecare jucator mimeaza 7 grimase, luate la intamplare din setul de 18 carti mari.
- Nu e nevoie sa le memoreze.
- Ceilalti jucatori, cu setul de 18 carti mici in fata lor, incearca sa ghiceasca grimasele.
- Primul care recunoaste grimasa pune cartea corespunzatoare in fata sa.
- Dar trebuie sa se miste repede! Cartea este verificata imediat.
- Daca este gresita, jocul continua fara el.

La sfarsitul jocului, jucatorii numara cartile pe care le-au castigat.

Citește mai mult

67.00Lei

67.00Lei

Primești 67 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Joc de memorie si mima. Observa ce face partenerul tau de echipa si dovedeste ca ai o memorie de elefant.

Echipa care reuseste sa colaboreze cel mai bine, sa mimeze si sa ghiceasca cartile cele mai multe carti, castiga.

Scopul jocului: Tine minte grimasele si mimeza-le astfel incat partenerul tau sa ghiceasca cat mai multe posibil.

Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM


AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi cu atentie eticheta produsului inainte de a inmana jucaria copilului.

Producator: Djeco, Franta


Contine: 72 carti
Dimensiuni: 160 x 120 mm
Varsta recomandata: 6 -99 ani
Numar jucatori: 3 -5
Durata: 10 minute


Reguli de joc pentru 4 jucatori:
- Se joaca doua maini in echipe de cate 2 jucatori
- Fiecare echipa alege un set de carti mare si unul mic, de aceeasi culoare.
- La inceputul joculul, fiecare echipa desemneaza jucatorul A si jucatorul B.
- Jucatorul A, cel care mimeaza, la cartile mari, iar jucatorul B, cel care ghiceste ce mimeaza jucatorul A, ia cartile mici.
- Jucatorul B alege la intamplare 6 carti de la partenerul sau, fara sa se uite la ele.
- Jucatorul A pune jos cele 12 carti ramase si le pastreza doar pe cele 6 alese de partenerul sau.
- In continuare jucatorul A incearca sa memoreze cartile indata ce considera ca a reusit spune "STOP" si pune cartile cu fata in Jos.
- In timp ce jucatorul A mimeaza pe rand fiecare grimasa, jucatorul B incearca sa o recunoasca in teancul cu cele 18 carti mici.
- Cand un jucator B crede ca a recunoscut o grimasa, pune cartea corespunzatoare in fata lui, cu imaginea in jos.
- Jocul se termina cand unul dintre jucatoril B a pozitionat 6 carti in fata sa (considera ca a recunoscut toate cele 6 grimase mimate de partenerul sau).
- Jucatorul B intoarce cartile pe fata.
- Jucatorul A compara cartile sale (cele mari) cu cele ale partenerului sau (cu cartile mici).
- De cate ori o carte mica se potriveste cu una mare, ceea ce inseamna ca jucatorul B a ghicit ce a mimat jucatorul A, cartea mica este pastrata de echipa si se socoteste cu un punct.
- Apoi se joaca a doua mana.
- Fiecare echipa ridica cartile ramase: cele mari ale caror grimase au fost ghicite se exclud din joc, iar cele care nu au fost ghicite se pun in joc.
- De data aceasta rolurile se inverseaza: Jucatorul A devine jucatorul B.
- La sfarsitul celor doua maini, se socosc punctele (cartile mici) castigate de fiecare echipa.

Castiga echipa care a adunat cele mai multe puncte.

Reguli de joc pentru 3 sau 5 jucatori:
- ln acest caz fiecare jucator mimeaza 7 grimase, luate la intamplare din setul de 18 carti mari.
- Nu e nevoie sa le memoreze.
- Ceilalti jucatori, cu setul de 18 carti mici in fata lor, incearca sa ghiceasca grimasele.
- Primul care recunoaste grimasa pune cartea corespunzatoare in fata sa.
- Dar trebuie sa se miste repede! Cartea este verificata imediat.
- Daca este gresita, jocul continua fara el.

La sfarsitul jocului, jucatorii numara cartile pe care le-au castigat.

Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X