Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Gustul locului. Productia de peisaje culturale agro-alimentare in sudul Transilvaniei

De (autor): Monica Stroe

0
(0 review-uri)
Gustul locului. Productia de peisaje culturale agro-alimentare in sudul Transilvaniei - Monica Stroe
Rasfoieste

Gustul locului. Productia de peisaje culturale agro-alimentare in sudul Transilvaniei

De (autor): Monica Stroe

0
(0 review-uri)
Viziunea prezentului volum se revendica intr o mare masura de la traditia italiana de cercetare si se raporteaza la sursele de valoare adaugata ale produsului, lasand in plan secund modul in care hrana produsa creeaza sau reproduce identitati colective cu expresie teritoriala (locale, nationale). Consider orientarea catre o piata globala o miza principala a productiei alimentare din Tarnava Mare. Desi angajata la nivel discursiv in procesul de reprezentare si patrimonializare a localului, aceasta patrimonializare este, in anumite privinte, angajata intr o traiectorie centrifuga, pe care voi cauta sa o surprind si sa o explic in dezvoltarea argumentului. Din literatura anglo saxona privilegiez in lucrarea de fata analiza alimentatiei ca forma de consum, care se inscrie in liniile directoare ale unui stil de viata si comportament de consum carora contributorul cauta sa le asigure coerenta interna. Contracultura culinara (countercuisine) si moralitatea consumului reprezinta teme secundare care vor oferi explicatii despre practicile de productie si despre configurarea pietei produselor locale.
Citeste mai mult

37.00Lei

37.00Lei

Primesti 37 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Viziunea prezentului volum se revendica intr o mare masura de la traditia italiana de cercetare si se raporteaza la sursele de valoare adaugata ale produsului, lasand in plan secund modul in care hrana produsa creeaza sau reproduce identitati colective cu expresie teritoriala (locale, nationale). Consider orientarea catre o piata globala o miza principala a productiei alimentare din Tarnava Mare. Desi angajata la nivel discursiv in procesul de reprezentare si patrimonializare a localului, aceasta patrimonializare este, in anumite privinte, angajata intr o traiectorie centrifuga, pe care voi cauta sa o surprind si sa o explic in dezvoltarea argumentului. Din literatura anglo saxona privilegiez in lucrarea de fata analiza alimentatiei ca forma de consum, care se inscrie in liniile directoare ale unui stil de viata si comportament de consum carora contributorul cauta sa le asigure coerenta interna. Contracultura culinara (countercuisine) si moralitatea consumului reprezinta teme secundare care vor oferi explicatii despre practicile de productie si despre configurarea pietei produselor locale.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one