Categorii:
inchide meniul
Manuale Scolare
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781
vezi video

Hector Tayleplufor. Joc de strategie

0

105  Lei

sau 10500 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: BON-DJ08434

Categoria: Educative

Format: 300 X 280 mm

Producator: DJECO

Varsta: 5-7 ani

Varsta: 7-10 ani

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Cavalerii trebuie sa salveze printesa din castel, dar pentru a putea ajunge acolo trebuie sa treaca fiecare printr-o serie de provocari. Plansa de joc este plina de secrete!

Pregatirea jocului:
- Fiecare jucator isi alege un cavaler si il aseaza pe scutul de culoarea corespunzatoare.
- Printesa asteapta in castel sa fie salvata.
- Cartile si zarurile cu partile de sabii se pun langa armura, iar cartile cheie si cele piatra-hartie-foarfeca langa casa vrajita de pe plansa de joc.
- Piesele dragon se pun in dreptul muntilor cu pesteri, iar cartile dragon se amesteca si se lasa in teanc la indemana tuturor. 

Provocari:
Inainte de a intra in castel, fiecare cavaler trebuie sa indeplineasca 4 sarcini esentiale (vezi provocarile):
- Sa isi formeze o sabie pentru a avea armura completa
- Sa gaseasca o cheie pentru a putea deschide usa secreta din munte
- Sa treaca prin pestera dragonului fara a-l trezi 
- Sa treaca podul peste rau.

Calea spre printesa (ordinea provocarilor in functie de culoarea cavalerului)
- Primii care trebuie sa caute sabia sunt cavalerii rosu si cel verde, dupa care intra in pestera si trebuie sa iasa prin a doua pestera.
- Apoi trebuie sa caute cheia, inainte de a trece podul si a ajunge la castel.
- Cavalerii albastru si galben incep prin a cauta cheia, apoi trec prin pestera unde cauta sabia, iar la sfarsit trec podul spre castel. 

Reguli de joc:
- Incepe cel mai tanar jucator si se continua in sensul acelor de ceasornic.
- Se arunca zarul numerotat si se muta piesa cavaler tot atatea casute cate indica zarul. Apoi urmatorul jucator ia zarul.
- Daca piesa cavaler a ajuns pe o casuta speciala (armura, casa vrajita, intrare in pestera sau capat de pod- prima scandura) urmareste instructiunile si incearca sa termine provocarea.

Nota: nu trebuie sa dai cu zarul numarul exact de casute pentru a ajunge pe o casuta speciala (poate fi si un numar mai mare, dar nu mai mic).

Provocarea sabiei:
- Fiecare cavaler trebuie sa-si refaca sabia cu ajutorul celor 3 zaruri. Poate da cu zarul de 3 ori.
- La fiecare aruncare trebuie sa decida cate zaruri pastreaza si cu cate alege sa mai arunce.
- Trebuie sa obtina cele 3 parti ale sabiei pentru a merge mai departe.
- Daca reuseste, ia de jos o carte sabie si o pastreaza in fata sa.

Nota: imaginea cu sabia in stanca nu poate fi folosita. Steaua se foloseste ca un joker, poate fi oricare parte a sabiei.

Provocarea cheii:
- Pentru a trece si aceasta etapa, jucatorul trebuie sa joace cu oricare alt jucator dorese clasicul piatra-hartie-foarfeca.
- Fiecare din cei 2 primeste cate 3 carti piatra-hartie-foarfeca, cate 1 din fiecare. Joaca 3 ture.
- Daca jucatorul care trebuie sa finalizeze provocarea cheie castiga 2 ture, poate lua o carte cheie pe care o pastreaza in fata sa.

Nota: hartia bate piatra pentru ca o poate inveli; piatra bate foarfeca pentru ca o poate distruge; foarfeca bate hartia pentru ca o poate taia.

Provocarea dragonului:
- Fiecare cavaler trebuie sa treaca prin pestera, fara sa trezeasca dragonul care doarme inauntru.
- Jucatorul provocat trebuie sa ia primele 3 carti dragon din teanc.
- Daca cel putin 2 din acestea arata un dragon care doarme, cavalerul castiga provocarea.  Poate astfel sa traverseze prima pestera si sa intre in a doua.
- La finalul provocarii, teancul cu carti dragon se amesteca si se lasa pe masa de joc pentru urmatorii cavaleri.

Provocarea podului:
- Fiecare cavaler trebuie sa treaca peste fiecare scandura a podului pentru a finaliza aceasta provocare.
- Pentru a inainta pe pod, jucatorul trebuie sa dea cu zarul numerotat cifra 4, 5 sau 6 (pentru fiecare scandura). Poate da cu zarul de 3 ori.
- Daca nu reuseste sa dea un 4,5 sau 6 in 3 aruncari consecutive, cavalerul nu se mai poate muta la aceasta tura.

Atunci cand un cavaler reuseste sa termine cu succes o provocare, jucatorul poate da inca o data cu zarul, dupa care vine rindul urmatorului.Daca un cavaler nu reuseste sa castige o provocare, nu are dreptul sa se mute pe plansa de joc, trebuind sa astepte sa ii vina din nou randul pentru a mai avea o sansa.

Castiga primul cavaler care reuseste sa ajunga la castel. Acesta salveaza printesa. 

Confectionat din materiale non-toxice, cu vopsele non-toxice, conform reglementarilor EN71&ASTM.

AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Contine parti mici. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi cu atentie eticheta produsului inainte de a inmana jucaria copilului.

Producator: Djeco, Franta.
 

Contine: 1 plansa de joc, 4 cavaleri, 1 printesa, 2 dragoni, 3 zaruri sabie, 1 zar numerotat, 12 carti dragon, cate 2 carti identice cu piatra- hartie-foarfeca ( in total 6), 4 carti cheie, 4 carti sabie
Dimensiuni: 300 x 280 mm
Varsta recomandata: 5 -10  ani
Numar jucatori: 2 -4
Durata jocului: 15 minute


Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
0.0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist