66.47 Lei
sau 6647 de puncte. Detalii.
In Stoc
Cod: CMA973-86481-4-9
An aparitie: 2014
Autor: Luke Sullivan
Categoria: Dezvoltarea Afacerilor
Editie: Necartonata
Editura: BRANDBUILDERS GRUP
Format: 170x240
Nr. pagini: 368
Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa. Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie.
Citeste Hei, Whipple, incearca asta! si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu.
Pana la urma esentialul este clar: 1. Fii cat mai simplu. 2. Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte., dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.