In apararea Sfintelor Icoane
La fel ca in cazul Sinodului I Ecumenic, al carui sens nu poate fi inteles corect decat prin scrierile sfantului Atanasie cel Mare, ca in cazul Sinodului II Ecumenic, care nu poate fi inteles decat prin scrierile Parintilor Capadocieni, sau in cazul Sinodului VI Ecumenic, a carui hristologie nu poate fi asimilata fara scrierile sfantului Maxim Marturisitorul, tot asa tratatele si scrisorile sfantului Teodor Studitul sunt indispensabile pentru corecta receptare a Sinodului VII Ecumenic si a tainei Persoanei divino-umane a lui Iisus Hristos, inscrisa pe fata Lui omeneasca, pecetea intregului parcurs al teologhisirii apostolice si patristice.
Descrierea produsului
La fel ca in cazul Sinodului I Ecumenic, al carui sens nu poate fi inteles corect decat prin scrierile sfantului Atanasie cel Mare, ca in cazul Sinodului II Ecumenic, care nu poate fi inteles decat prin scrierile Parintilor Capadocieni, sau in cazul Sinodului VI Ecumenic, a carui hristologie nu poate fi asimilata fara scrierile sfantului Maxim Marturisitorul, tot asa tratatele si scrisorile sfantului Teodor Studitul sunt indispensabile pentru corecta receptare a Sinodului VII Ecumenic si a tainei Persoanei divino-umane a lui Iisus Hristos, inscrisa pe fata Lui omeneasca, pecetea intregului parcurs al teologhisirii apostolice si patristice.
Detaliile produsului