Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Insusiri modificate

De (autor): Daniel Goleman, Richard J. Davidson

0
(0 reviews)
Insusiri modificate - Daniel Goleman, Richard J. Davidson
Rasfoieste

Insusiri modificate

De (autor): Daniel Goleman, Richard J. Davidson

0
(0 reviews)
Volumul prezinta calatoria spirituala si profesionala a celor doi autori, precum si sfaturi practice atat pentru cei care vor sa inceapa sa mediteze, cat si pentru cei care au incercat deja cateva exercitii sau sunt deja experti.

Pasionati de meditatie si admiratori ai lui Dalai Lama, DANIEL GOLEMAN si RICHARD DAVIDSON sunt considerati doi titani ai jurnalismului stiintific si ai cercetarii in domeniul neurostiintelor. Cartile lor, bazate pe experiente personale si pe o documentare minutioasa, au fost traduse in lumea intreaga si au ajuns pe lista de betselleruri New York Times.

In volumul de fata, cei doi autori si-au propus sa afle raspunsul la o intrebare aparent neobisnuita: Ce-ar fi daca ne-am putea antrena mintea, asa cum ne antrenam corpul?

Prieteni inca din vremea studentiei la Harvard, Daniel Goleman si Richard Davidson si-au unit eforturile pentru a intocmi un studiu riguros dedicat meditatiei, precum si beneficiilor pe care le aduce practicarea responsabila si constanta a acestui stravechi exercitiu spiritual. Pornind de la experienta personala in ashramuri indiene, meticuloase cercetari de laborator si o bibliografie extinsa, autorii demonteaza mituri si ne explica care sunt efectele benefice pe care meditatia le are asupra mintii, a sufletului si a trupului.
Scopul celor care se dedica sau se gandesc sa se dedice meditatiei nu ar trebui sa fie o mai buna stare a sanatatii ori succesul in afaceri, ci atingerea unui nivel superior in natura noastra umana prin cultivarea unor calitati precum altruismul, echilibrul sufletesc, o prezenta iubitoare si compasiunea, care nu sunt altceva decat insusiri pozitive modificate.

Iata o carte care iti poate schimba viata. Daniel Goleman si Richard Davidson iti arata nu doar puterea formidabila pe care o are meditatia, ci si cele mai inteligente metode de a o practica pentru a obtine maximum de beneficii. Insusiri modificate este ghidul tau pentru o viata mai ancorata in prezent, mai plina de compasiune si mai implinita – cine nu isi doreste asta? - Arianna Huffington, autoarea bestsellerului Revolutia somnului

Doi dintre cei mai influenti cercetatori din lume au scris cartea suprema despre meditatie. Bazata pe studii riguroase si cu adevarat lamuritoare, Insusiri modificate este o lectura obligatorie pentru toti cei interesati de potentialul ascuns al mintii umane.- Daniel Gilbert, autorul bestsellerului In cautarea fericirii

DANIEL GOLEMAN (n. 7 martie 1946) este psiholog si cercetator in domeniul psihologiei clinice si al stiintelor comportamentale, discipline in care si a obtinut doctoratul la Harvard. A primit premiul Career Achievement (Premiul pentru Intreaga Cariera) din partea American Psychological Association (Asociatia Americana de Psihologie). A colaborat cu numeroase publicatii prestigioase, printre care The New York Times, People, Time, Journal of Social and Clinical Psychology, Psychology Today, Publisher’s Weekly, Journal of Transpersonal Psychology, Observer, American Journal of Psychotherapy, Journal of Consulting and Clinical Psychology si Journal of Applied Behavioral Science. Pentru articolele sale a fost nominalizat de doua ori la Premiul Pulitzer.
Dr. Goleman a publicat mai bine de 12 ani articole despre stiintele creierului si stiintele comportamentale in The New York Times si a editat zeci de carti de specialitate. Este cofondator al Collaborative for Academic, Social and Emotional Learning si codirector al Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations.

RICHARD J. DAVIDSON (n. 12 decembrie 1951) este profesor de psihologie si psihiatrie la Universitatea din Wisconsin Madison si este fondatorul Center for Mind and Brain din cadrul Universitatii California Davis. A absolvit Universitatea Harvard, unde a obtinut titlul de doctor in psihologia personalitatii, psihopatologie si psihofiziologie.
In anul 2000, a primit premiul pentru intreaga activitate din partea Asociatiei Americane de Psihologie. Sase ani mai tarziu, a fost inclus de revista Time in Top 100 cei mai influenti oameni din lume. Este autorul a numeroase articole de specialitate si a editat 13 carti. Volumul Creierul si inteligenta emotionala, scris in colaborare cu Sharon Begley, s a numarat printre bestsellerurile New York Times.
Cand functioneaza si cand nu functioneaza meditatia? Ajuta pe toata lumea? Sunt beneficiile sale diferite in functie de exercitiile facute? Aceste intrebari, dar si altele de acelasi fel sunt cele care i-au determinat pe Daniel Goleman si Richard Davidson sa scrie cartea de fata.
Fragment din volumul "Insusiri modificate" de Daniel Goleman si Richard J. Davidson:
 
    „Calcularea numarului de ore dedicate meditatiei in decursul vietii ofera o oportunitate extraordinara de a corela acel numar cu, sa spunem, schimbarile care au loc la nivelul creierului. Dar ca sa fim siguri ca o astfel de asociere nu se datoreaza autoselectiei sau altor factori, se cere un alt pas: un studiu longitudinal in care, la modul ideal, impactul creste pe masura ce continua practica (plus un grup de control activ, urmarit aceeasi perioada si la care nu s-au vazut aceste schimbari).
    Doua studii longitudinale - cel coordonat de Tania Singer, care lucreaza pe empatie si compasiune, si cel lui Cliff Saron, centrat pe shamatha - au oferit unele dintre cele mai convingatoare informatii asupra puterii meditatiei cu scopul crearii de insusiri modificate. Apoi au aparut cateva surprize.
    Sa ne gandim la o descoperire din cercetarea Taniei. Aceasta a observat ca unii cercetatori s-au intrebat de ce persoanele care mediteaza si care au facut o scanare zilnica a corpului (asemanatoare metodei Goenka) nu au reusit sa arate nicio imbunatatire in cazul numararii batailor inimii, un test standard al acordajului la corp.
    Tania a gasit un raspuns in ReSource Project. Capacitatea de a fi constient la semnalele corpului, cum ar fi bataile inimii, nu a crescut dupa trei luni de practica zilnica a „prezentei”, care include o scanare mindfulness a corpului. Totusi, aceste imbunatatiri au inceput sa apara dupa sase luni, iar beneficiile au fost si mai mari dupa noua luni. Unele dintre aceste efecte pozitive au nevoie de timp pentru a ajunge la maturitate - este ceea ce psihologii numesc efectul „de dormit".
    Sa ne gandim la povestea yoghinului care a petrecut cativa intr-o pestera din Himalaya in timpul unei retrageri. Intr-o zi, un calator s-a nimerit pe acolo si, vazandu-l pe yoghin, l-a intrebat ce face.
    „Meditez asupra rabdarii", a raspuns yoghinul.
    „In acest caz", a replicat calatorul, „poti sa te duci in iad!"
    „Ba tu sa te duci in iad!" a raspuns nervos yoghinul.
    Secole de-a randul, aceasta poveste (la fel si cea cu yoghinul care coboara de pe munte la targ) a servit ca poveste de avertizare pentru cei care practicau serios meditatia, reamintindu-le ca testul lor este insasi viata, nu orele izolate de meditatie. O insusire ca rabdarea ar trebui sa ne aduca o stare de calm, indiferent ce ne ofera viata.
    Dalai Lama a spus aceasta poveste completand: „Exista o zicala in tibetana care spune ca, in unele cazuri, cei care practica meditatia par a fi sfinti, ceea ce este credibil atunci cand totul e bine, cand soarele straluceste si burta e plina. Dar cand se confrunta cu o criza reala, atunci devin la fel ca toti ceilalti".
    „Catastrofa intreaga" din zilele noastre ofera cel mai bun test de durabilitate pentru insusirile modificate. In timp ce nivelul foarte redus de cortizol al unui yoghin in timpul retragerii ne spune cat de destins poate sa fie, nivelul de cortizol din timpul unei zile agitate ar evidentia daca relaxarea a devenit permanenta, o insusire modificata.”
Citeste mai mult

-25%

31.50Lei

42.00 Lei

Sau 3150 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Volumul prezinta calatoria spirituala si profesionala a celor doi autori, precum si sfaturi practice atat pentru cei care vor sa inceapa sa mediteze, cat si pentru cei care au incercat deja cateva exercitii sau sunt deja experti.

Pasionati de meditatie si admiratori ai lui Dalai Lama, DANIEL GOLEMAN si RICHARD DAVIDSON sunt considerati doi titani ai jurnalismului stiintific si ai cercetarii in domeniul neurostiintelor. Cartile lor, bazate pe experiente personale si pe o documentare minutioasa, au fost traduse in lumea intreaga si au ajuns pe lista de betselleruri New York Times.

In volumul de fata, cei doi autori si-au propus sa afle raspunsul la o intrebare aparent neobisnuita: Ce-ar fi daca ne-am putea antrena mintea, asa cum ne antrenam corpul?

Prieteni inca din vremea studentiei la Harvard, Daniel Goleman si Richard Davidson si-au unit eforturile pentru a intocmi un studiu riguros dedicat meditatiei, precum si beneficiilor pe care le aduce practicarea responsabila si constanta a acestui stravechi exercitiu spiritual. Pornind de la experienta personala in ashramuri indiene, meticuloase cercetari de laborator si o bibliografie extinsa, autorii demonteaza mituri si ne explica care sunt efectele benefice pe care meditatia le are asupra mintii, a sufletului si a trupului.
Scopul celor care se dedica sau se gandesc sa se dedice meditatiei nu ar trebui sa fie o mai buna stare a sanatatii ori succesul in afaceri, ci atingerea unui nivel superior in natura noastra umana prin cultivarea unor calitati precum altruismul, echilibrul sufletesc, o prezenta iubitoare si compasiunea, care nu sunt altceva decat insusiri pozitive modificate.

Iata o carte care iti poate schimba viata. Daniel Goleman si Richard Davidson iti arata nu doar puterea formidabila pe care o are meditatia, ci si cele mai inteligente metode de a o practica pentru a obtine maximum de beneficii. Insusiri modificate este ghidul tau pentru o viata mai ancorata in prezent, mai plina de compasiune si mai implinita – cine nu isi doreste asta? - Arianna Huffington, autoarea bestsellerului Revolutia somnului

Doi dintre cei mai influenti cercetatori din lume au scris cartea suprema despre meditatie. Bazata pe studii riguroase si cu adevarat lamuritoare, Insusiri modificate este o lectura obligatorie pentru toti cei interesati de potentialul ascuns al mintii umane.- Daniel Gilbert, autorul bestsellerului In cautarea fericirii

DANIEL GOLEMAN (n. 7 martie 1946) este psiholog si cercetator in domeniul psihologiei clinice si al stiintelor comportamentale, discipline in care si a obtinut doctoratul la Harvard. A primit premiul Career Achievement (Premiul pentru Intreaga Cariera) din partea American Psychological Association (Asociatia Americana de Psihologie). A colaborat cu numeroase publicatii prestigioase, printre care The New York Times, People, Time, Journal of Social and Clinical Psychology, Psychology Today, Publisher’s Weekly, Journal of Transpersonal Psychology, Observer, American Journal of Psychotherapy, Journal of Consulting and Clinical Psychology si Journal of Applied Behavioral Science. Pentru articolele sale a fost nominalizat de doua ori la Premiul Pulitzer.
Dr. Goleman a publicat mai bine de 12 ani articole despre stiintele creierului si stiintele comportamentale in The New York Times si a editat zeci de carti de specialitate. Este cofondator al Collaborative for Academic, Social and Emotional Learning si codirector al Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations.

RICHARD J. DAVIDSON (n. 12 decembrie 1951) este profesor de psihologie si psihiatrie la Universitatea din Wisconsin Madison si este fondatorul Center for Mind and Brain din cadrul Universitatii California Davis. A absolvit Universitatea Harvard, unde a obtinut titlul de doctor in psihologia personalitatii, psihopatologie si psihofiziologie.
In anul 2000, a primit premiul pentru intreaga activitate din partea Asociatiei Americane de Psihologie. Sase ani mai tarziu, a fost inclus de revista Time in Top 100 cei mai influenti oameni din lume. Este autorul a numeroase articole de specialitate si a editat 13 carti. Volumul Creierul si inteligenta emotionala, scris in colaborare cu Sharon Begley, s a numarat printre bestsellerurile New York Times.
Cand functioneaza si cand nu functioneaza meditatia? Ajuta pe toata lumea? Sunt beneficiile sale diferite in functie de exercitiile facute? Aceste intrebari, dar si altele de acelasi fel sunt cele care i-au determinat pe Daniel Goleman si Richard Davidson sa scrie cartea de fata.
Fragment din volumul "Insusiri modificate" de Daniel Goleman si Richard J. Davidson:
 
    „Calcularea numarului de ore dedicate meditatiei in decursul vietii ofera o oportunitate extraordinara de a corela acel numar cu, sa spunem, schimbarile care au loc la nivelul creierului. Dar ca sa fim siguri ca o astfel de asociere nu se datoreaza autoselectiei sau altor factori, se cere un alt pas: un studiu longitudinal in care, la modul ideal, impactul creste pe masura ce continua practica (plus un grup de control activ, urmarit aceeasi perioada si la care nu s-au vazut aceste schimbari).
    Doua studii longitudinale - cel coordonat de Tania Singer, care lucreaza pe empatie si compasiune, si cel lui Cliff Saron, centrat pe shamatha - au oferit unele dintre cele mai convingatoare informatii asupra puterii meditatiei cu scopul crearii de insusiri modificate. Apoi au aparut cateva surprize.
    Sa ne gandim la o descoperire din cercetarea Taniei. Aceasta a observat ca unii cercetatori s-au intrebat de ce persoanele care mediteaza si care au facut o scanare zilnica a corpului (asemanatoare metodei Goenka) nu au reusit sa arate nicio imbunatatire in cazul numararii batailor inimii, un test standard al acordajului la corp.
    Tania a gasit un raspuns in ReSource Project. Capacitatea de a fi constient la semnalele corpului, cum ar fi bataile inimii, nu a crescut dupa trei luni de practica zilnica a „prezentei”, care include o scanare mindfulness a corpului. Totusi, aceste imbunatatiri au inceput sa apara dupa sase luni, iar beneficiile au fost si mai mari dupa noua luni. Unele dintre aceste efecte pozitive au nevoie de timp pentru a ajunge la maturitate - este ceea ce psihologii numesc efectul „de dormit".
    Sa ne gandim la povestea yoghinului care a petrecut cativa intr-o pestera din Himalaya in timpul unei retrageri. Intr-o zi, un calator s-a nimerit pe acolo si, vazandu-l pe yoghin, l-a intrebat ce face.
    „Meditez asupra rabdarii", a raspuns yoghinul.
    „In acest caz", a replicat calatorul, „poti sa te duci in iad!"
    „Ba tu sa te duci in iad!" a raspuns nervos yoghinul.
    Secole de-a randul, aceasta poveste (la fel si cea cu yoghinul care coboara de pe munte la targ) a servit ca poveste de avertizare pentru cei care practicau serios meditatia, reamintindu-le ca testul lor este insasi viata, nu orele izolate de meditatie. O insusire ca rabdarea ar trebui sa ne aduca o stare de calm, indiferent ce ne ofera viata.
    Dalai Lama a spus aceasta poveste completand: „Exista o zicala in tibetana care spune ca, in unele cazuri, cei care practica meditatia par a fi sfinti, ceea ce este credibil atunci cand totul e bine, cand soarele straluceste si burta e plina. Dar cand se confrunta cu o criza reala, atunci devin la fel ca toti ceilalti".
    „Catastrofa intreaga" din zilele noastre ofera cel mai bun test de durabilitate pentru insusirile modificate. In timp ce nivelul foarte redus de cortizol al unui yoghin in timpul retragerii ne spune cat de destins poate sa fie, nivelul de cortizol din timpul unei zile agitate ar evidentia daca relaxarea a devenit permanenta, o insusire modificata.”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one