headerdesktop transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Inteligenta emotionala 2.0

De (autor): Jean Greaves , Travis Bradberry

0
(0 review-uri)
Inteligenta emotionala 2.0 - Travis Bradberry, Jean Greaves
Rasfoieste

Inteligenta emotionala 2.0

De (autor): Jean Greaves , Travis Bradberry

0
(0 review-uri)
    In contextul vietii profesionale grabite de azi, oamenii petrec mai mult timp cu calculatorul, cu telefonul si in conferinte de afaceri decat comunicand direct, fata in fata. In aceasta retea din ce in ce mai complexa, inteligenta emotionala este mai importanta ca oricand. Conform cercetarilor, EQ-ul este de doua ori mai important decat IQ-ul pentru a obtine ce vrei in viata. Cartea contine un program pas cu pas care te va ajuta sa-ti identifici abilitatile de inteligenta emotionala, responsabile pentru 58% din performanta in toate tipurile de munca, sa ti le sporesti si sa te bucuri de succes atat in viata personala, cat si in cea profesionala. Include un cod pentru accesarea gratuita a testului online de inteligenta emotionala cu ajutorul caruia vei afla ce EQ ai si ce poti face pentru a-l imbunatati imediat.
 
    Travis Bradberry, doctor in psihologie clinica si industrial-organizationala, este, alaturi de Jean Greaves, cofondatorul TalentSmart®, o companie de consultanta care colaboreaza cu peste 75% dintre companiile din lista Fortune 500 si care este lider mondial in furnizarea de teste de inteligenta emotionala si de training.
     Fragment din volum:
 
    “Gestionarea relatiilor
    Desi gestionarea relatiilor este cea de-a doua componenta a competentei sociale, aceasta competenta deriva adeseori din abilitatile tale din primele trei competente de inteligenta emotionala: constienta de sine, autocontrolul si constienta sociala. Gestionarea relatiilor este capacitatea ta de a-ti folosi constienta in ceea ce priveste propriile emotii si cele ale altora, pentru a folosi interactiunile cu succes. Acest lucru asigura o comunicare clara si o gestionare eficienta a conflictului. Gestionarea relatiilor reprezinta si legatura pe care o stabilesti cu ceilalti, in timp. Cei care-si gestioneaza bine relatiile sunt capabili sa inteleaga avantajul de a avea legaturi cu multe persoane diferite, chiar si cu cele pe care nu le plac in mod deosebit. Trebuie cautate si pretuite relatiile solide. Acestea sunt rezultatul modului in care intelegi oamenii, in care-i tratezi si al trecutului vostru comun.
    Cu cat este mai slaba legatura pe care o ai cu cineva, cu atat este mai greu sa-ti faci auzit punctul de vedere. Daca doresti ca oamenii sa te asculte, va trebui sa exersezi o buna gestionare a relatiilor si sa cauti beneficii in fiecare relatie, in special in cele care reprezinta o provocare. Diferenta dintre o interactiune si o relatie este o chestiune care tine de frecventa. Este produsul calitatii, al adancimii si al timpului petrecut interactionand cu o alta persoana.
    Gestionarea relatiilor reprezinta cea mai mare provocare pentru majoritatea oamenilor, in perioadele de stres. Daca ne gandim ca peste 70% dintre cei pe care i-am testat au dificultati in a gestiona stresul, este usor de vazut de ce construirea unor relatii de calitate pune atatea probleme. Unele dintre cele mai problematice si stresante situatii cu care ne confruntam sunt cele de la serviciu. Conflictele de la locul de munca tind sa degenereze, atunci cand oamenii evita problemele in mod pasiv, neavand abilitatile necesare pentru a initia o conversatie directa si, in acelasi timp, constructiva. Conflictele de la locul de munca tind sa explodeze atunci cand oamenii nu-si controleaza furia sau frustrarea si aleg sa si-o verse pe altii."
Citește mai mult

transport gratuit

31.62Lei

31.62Lei

Primești 31 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

    In contextul vietii profesionale grabite de azi, oamenii petrec mai mult timp cu calculatorul, cu telefonul si in conferinte de afaceri decat comunicand direct, fata in fata. In aceasta retea din ce in ce mai complexa, inteligenta emotionala este mai importanta ca oricand. Conform cercetarilor, EQ-ul este de doua ori mai important decat IQ-ul pentru a obtine ce vrei in viata. Cartea contine un program pas cu pas care te va ajuta sa-ti identifici abilitatile de inteligenta emotionala, responsabile pentru 58% din performanta in toate tipurile de munca, sa ti le sporesti si sa te bucuri de succes atat in viata personala, cat si in cea profesionala. Include un cod pentru accesarea gratuita a testului online de inteligenta emotionala cu ajutorul caruia vei afla ce EQ ai si ce poti face pentru a-l imbunatati imediat.
 
    Travis Bradberry, doctor in psihologie clinica si industrial-organizationala, este, alaturi de Jean Greaves, cofondatorul TalentSmart®, o companie de consultanta care colaboreaza cu peste 75% dintre companiile din lista Fortune 500 si care este lider mondial in furnizarea de teste de inteligenta emotionala si de training.
     Fragment din volum:
 
    “Gestionarea relatiilor
    Desi gestionarea relatiilor este cea de-a doua componenta a competentei sociale, aceasta competenta deriva adeseori din abilitatile tale din primele trei competente de inteligenta emotionala: constienta de sine, autocontrolul si constienta sociala. Gestionarea relatiilor este capacitatea ta de a-ti folosi constienta in ceea ce priveste propriile emotii si cele ale altora, pentru a folosi interactiunile cu succes. Acest lucru asigura o comunicare clara si o gestionare eficienta a conflictului. Gestionarea relatiilor reprezinta si legatura pe care o stabilesti cu ceilalti, in timp. Cei care-si gestioneaza bine relatiile sunt capabili sa inteleaga avantajul de a avea legaturi cu multe persoane diferite, chiar si cu cele pe care nu le plac in mod deosebit. Trebuie cautate si pretuite relatiile solide. Acestea sunt rezultatul modului in care intelegi oamenii, in care-i tratezi si al trecutului vostru comun.
    Cu cat este mai slaba legatura pe care o ai cu cineva, cu atat este mai greu sa-ti faci auzit punctul de vedere. Daca doresti ca oamenii sa te asculte, va trebui sa exersezi o buna gestionare a relatiilor si sa cauti beneficii in fiecare relatie, in special in cele care reprezinta o provocare. Diferenta dintre o interactiune si o relatie este o chestiune care tine de frecventa. Este produsul calitatii, al adancimii si al timpului petrecut interactionand cu o alta persoana.
    Gestionarea relatiilor reprezinta cea mai mare provocare pentru majoritatea oamenilor, in perioadele de stres. Daca ne gandim ca peste 70% dintre cei pe care i-am testat au dificultati in a gestiona stresul, este usor de vazut de ce construirea unor relatii de calitate pune atatea probleme. Unele dintre cele mai problematice si stresante situatii cu care ne confruntam sunt cele de la serviciu. Conflictele de la locul de munca tind sa degenereze, atunci cand oamenii evita problemele in mod pasiv, neavand abilitatile necesare pentru a initia o conversatie directa si, in acelasi timp, constructiva. Conflictele de la locul de munca tind sa explodeze atunci cand oamenii nu-si controleaza furia sau frustrarea si aleg sa si-o verse pe altii."
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo