Introducere in etica afacerilor

De (autor): Daniela Cimpean

0
(0 review-uri)
Introducere in etica afacerilor - Daniela Cimpean
Rasfoieste

Introducere in etica afacerilor

De (autor): Daniela Cimpean

0
(0 review-uri)
Introducere in etica afacerilor (una din primele contributii de acest gen in limba romana) este o lucrare prin excelenta interdisciplinara, care ia in considerare idei din diverse domenii: istoria filosofiei, filosofie aplicata, fenomenologie, psihanaliza, sociologie, stiinte politice, economie s.a.
 
Cartea este structurata in cinci capitole. Primul se refera la etica aristotelica a virtutilor, luand in considerare virtuti morale esentiale pentru etica afacerilor, precum curajul, generozitatea, grandoarea sufleteasca si blandetea. Deontologia kantiana (capitolul 2) si utilitarismul lui Bentham si Mill (capitolul 3), teorii etice antagoniste, vor fi apreciate si dintr-un punct de vedere filosofic, si dintr-o perspectiva semnificativa pentru contemporaneitatea eticii afacerilor. Etica alteritatii levinasiene (capitolul 4) va face obiectul unei cercetari moral-ontologice in contextul fenomenologiei heideggeriene si al insemnatatii sale pentru secolul al XXI-lea. Diverse concepte ale eticii afacerilor (capitolul 5), unele pentru care nu exista un echivalent incetatenit in limba romana, vor fi trecute in revista: birocratizarea, fetisismul marfii, whistle-blowing, teoria partilor interesate, shareholders si stakeholders, responsabilitatea sociala a corporatiilor (CSR) etc.
Citeste mai mult

-10%

PRP: 35.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

31.50Lei

31.50Lei

35.00 Lei

Primesti 31 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Introducere in etica afacerilor (una din primele contributii de acest gen in limba romana) este o lucrare prin excelenta interdisciplinara, care ia in considerare idei din diverse domenii: istoria filosofiei, filosofie aplicata, fenomenologie, psihanaliza, sociologie, stiinte politice, economie s.a.
 
Cartea este structurata in cinci capitole. Primul se refera la etica aristotelica a virtutilor, luand in considerare virtuti morale esentiale pentru etica afacerilor, precum curajul, generozitatea, grandoarea sufleteasca si blandetea. Deontologia kantiana (capitolul 2) si utilitarismul lui Bentham si Mill (capitolul 3), teorii etice antagoniste, vor fi apreciate si dintr-un punct de vedere filosofic, si dintr-o perspectiva semnificativa pentru contemporaneitatea eticii afacerilor. Etica alteritatii levinasiene (capitolul 4) va face obiectul unei cercetari moral-ontologice in contextul fenomenologiei heideggeriene si al insemnatatii sale pentru secolul al XXI-lea. Diverse concepte ale eticii afacerilor (capitolul 5), unele pentru care nu exista un echivalent incetatenit in limba romana, vor fi trecute in revista: birocratizarea, fetisismul marfii, whistle-blowing, teoria partilor interesate, shareholders si stakeholders, responsabilitatea sociala a corporatiilor (CSR) etc.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one