Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Introducere in gamificare didactica

De (autor): Remus Vaidahazan

0
(0 review-uri)
Introducere in gamificare didactica - Remus Vaidahazan
Rasfoieste

Introducere in gamificare didactica

De (autor): Remus Vaidahazan

0
(0 review-uri)
Introducere in gamificare didactica. Invatare continua prin joaca

Programele de dezvoltare continua trebuie sa includa in structura lor, obligatoriu, jocul sub diferite forme, alaturi de alte componente didactice, indiferent de nivelul la care se aplica aceste programe (de varsta sau de maiestrie). Procesul de implementare a gamificarii in alte domenii, altele decat cel dedicat jocurilor digitale, inseamna sa invatam de ce jocurile digitale sunt asa distractive si captivante si sa aplicam aceste cunostinte in alte contexte ale vietii.
 
Gamificarea didactica se comporta ca un sistem informational motivational si poate fi considerata un ansamblu de elemente (principii, procedee, mijloace etc.) dependente intre ele si formand un intreg organizat, folosite pentru a colecta, prelucra si transmite informatia intr-un mod specific („game design”), necesar pentru a motiva participantii la procesul didactic propus de profesor.
 
Materialul lucrarii „Introducere in Gamificare didactica (invatare continua prin joaca)” este organizat pe 4 capitole, care acopera cele 178 de pagini ale acesteia:
- Delimitari conceptuale.
- Cercetari si tendinte in literatura de specialitate.
- Sistem propriu de gamificare didactica.
- Colectie de resurse didactice.
 
Pentru a putea crea impreuna un viitor mai bun, dar si mai placut, va recomand sa tineti cont de urmatoarea recomandare, foarte utila pentru adultii de toate varstele, nu doar pentru cadrele didactice: „Daca aveti copii sau lucrati cu copii… Intrati in jocurile lor, jucati-va cu copiii, nu va impotriviti jocului, deveniti una cu jocul. Incercati sa intelegeti dinamica jocurilor pe care copiii vostri le adora” (Zichermann, 2011). - Remus Vaidahazan
Citeste mai mult

70.00Lei

70.00Lei

Primesti 70 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Introducere in gamificare didactica. Invatare continua prin joaca

Programele de dezvoltare continua trebuie sa includa in structura lor, obligatoriu, jocul sub diferite forme, alaturi de alte componente didactice, indiferent de nivelul la care se aplica aceste programe (de varsta sau de maiestrie). Procesul de implementare a gamificarii in alte domenii, altele decat cel dedicat jocurilor digitale, inseamna sa invatam de ce jocurile digitale sunt asa distractive si captivante si sa aplicam aceste cunostinte in alte contexte ale vietii.
 
Gamificarea didactica se comporta ca un sistem informational motivational si poate fi considerata un ansamblu de elemente (principii, procedee, mijloace etc.) dependente intre ele si formand un intreg organizat, folosite pentru a colecta, prelucra si transmite informatia intr-un mod specific („game design”), necesar pentru a motiva participantii la procesul didactic propus de profesor.
 
Materialul lucrarii „Introducere in Gamificare didactica (invatare continua prin joaca)” este organizat pe 4 capitole, care acopera cele 178 de pagini ale acesteia:
- Delimitari conceptuale.
- Cercetari si tendinte in literatura de specialitate.
- Sistem propriu de gamificare didactica.
- Colectie de resurse didactice.
 
Pentru a putea crea impreuna un viitor mai bun, dar si mai placut, va recomand sa tineti cont de urmatoarea recomandare, foarte utila pentru adultii de toate varstele, nu doar pentru cadrele didactice: „Daca aveti copii sau lucrati cu copii… Intrati in jocurile lor, jucati-va cu copiii, nu va impotriviti jocului, deveniti una cu jocul. Incercati sa intelegeti dinamica jocurilor pe care copiii vostri le adora” (Zichermann, 2011). - Remus Vaidahazan
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one