Invatarea experientiala prin dramaterapie

Invatarea experientiala prin dramaterapie
Lucrarea de fata are in vedere elaborarea
unui model nou de invatare experientiala prin dramaterapie,
utilizat in predarea Biologiei la nivel de invatamantul postliceal
si imbunatatirea modului de predare printr-un model de
invatare experientiala care are in centru dramaterapia; accentul
cade pe utilizarea metodelor dramaterapeutice ca forma de
invatare alternativa, ludica, capabila sa faciliteze accesul
elevilor la informatiile predate. De asemenea, sunt avute in
vedere contributii la dezvoltarea capacitatii elevilor de a
participa la procesul de invatare „aici si acum”, de a-si insusi
cunostintele in maniera holista si de a obtine o crestere a
rezultatelor lor prin adoptarea acestei metode.
Autorul
Descrierea produsului
Lucrarea de fata are in vedere elaborarea
unui model nou de invatare experientiala prin dramaterapie,
utilizat in predarea Biologiei la nivel de invatamantul postliceal
si imbunatatirea modului de predare printr-un model de
invatare experientiala care are in centru dramaterapia; accentul
cade pe utilizarea metodelor dramaterapeutice ca forma de
invatare alternativa, ludica, capabila sa faciliteze accesul
elevilor la informatiile predate. De asemenea, sunt avute in
vedere contributii la dezvoltarea capacitatii elevilor de a
participa la procesul de invatare „aici si acum”, de a-si insusi
cunostintele in maniera holista si de a obtine o crestere a
rezultatelor lor prin adoptarea acestei metode.
Autorul
Detaliile produsului