Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Invatarea in colaborare prin metode interactive la scolarul mic

De (autor): Irina-Vasilica Kincses

0
(0 review-uri)
Invatarea in colaborare prin metode interactive la scolarul mic - Irina-Vasilica Kincses
Rasfoieste

Invatarea in colaborare prin metode interactive la scolarul mic

De (autor): Irina-Vasilica Kincses

0
(0 review-uri)
Activ este elevul care gandeste, care depune efort de reflectie personala, interioara, abstracta, care intreprinde o activitate mintala de cautare, cercetare, de redescoperire a adevarurilor, de elaborare a noilor cunostinte. Notiunea de metoda activa nu trebuie confundata cu notiunea de metoda noua, moderna sau cu orice metoda insotita de o actiune concreta, exterioara, nici cu metodele interogative sau cu cele captivante.
Experienta didactica si asistentele la lectii m-au indreptatit sa verific ca implementarea invatarii in colaborare la scolarul mic este foarte importanta, de aceea pe parcursul acestei lucrari atat prin fundamentarea psihopedagogica si metodologica am pornit de la urmatoarea ipoteza de lucru: Daca in actul predarii - invatarii - evaluarii se foloseste invatarea in colaborare si sunt aplicate cu eficienta metode interactive, atunci lectiile de limba romana matematica vor fi mai interesante si mai atractive, iar rezultatele elevilor vor fi mult imbunatatite. - Autoarea
Citeste mai mult

50.00Lei

50.00Lei

Primesti 50 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Activ este elevul care gandeste, care depune efort de reflectie personala, interioara, abstracta, care intreprinde o activitate mintala de cautare, cercetare, de redescoperire a adevarurilor, de elaborare a noilor cunostinte. Notiunea de metoda activa nu trebuie confundata cu notiunea de metoda noua, moderna sau cu orice metoda insotita de o actiune concreta, exterioara, nici cu metodele interogative sau cu cele captivante.
Experienta didactica si asistentele la lectii m-au indreptatit sa verific ca implementarea invatarii in colaborare la scolarul mic este foarte importanta, de aceea pe parcursul acestei lucrari atat prin fundamentarea psihopedagogica si metodologica am pornit de la urmatoarea ipoteza de lucru: Daca in actul predarii - invatarii - evaluarii se foloseste invatarea in colaborare si sunt aplicate cu eficienta metode interactive, atunci lectiile de limba romana matematica vor fi mai interesante si mai atractive, iar rezultatele elevilor vor fi mult imbunatatite. - Autoarea
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one