Editura: PARALELA 45

Format: 20x25

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur

Toate istoriile literare viseaza sa fie pure prin definitie si sunt impure prin natura.Exista destule impuritati si in cea de fata.Nu le-am eliminat fiindca nu am vrut sa scriu o opera perfecta din acest punct de vedere)si stearpa,ci una vie si chiar contradictorie,in masura in care nu exprima un autor abstract,intemporal,ci pe mine cel de acum si de aici,cu lecturile,competenta,temperamentul,gustul si capriciile mele.Si pentru ca nota de relativitate implicata in aceasta recunoastere sa nu conduca la iluzii desarte,va trebui poate(oricat de lipsit de modestie as parea) sa reiau recomandarea facuta de un celebru filosof in pragul uneia din operele sale:cartea mea va fi inteleasa cu atat mai bine cu cat cel care o va citi va fi reflectat el insusi la operele comentate in ea.Nu ofer un manual destinat instruirii,ci,cel mult,o incercare menita sa placa celor instruiti.Daca,pe de alta parte,e adevarat,si cat de frumos spus de catre Calinescu in finalul prefetei la Istoria lui,ca literatura ''poate sluji drept cea mai clara harta a poporului roman'',nu ma consider,in ce ma priveste,decat unul dintre zecile de cartografi,silitor si modest benedictin al ideii ca fiecare se cuvine judecat dupa ce a realizat,oricat de mare ar fi departarea la care se afla harta lui de harta ideala pe care,in naivitatea lor,iubitorii de literatura o cred posibila.
Nicolae Manolescu.

Cartea Istoria critica a literaturii romane - Nicolae Manolescu face parte din categoria Litere Critica Literara a librariei online Libris.ro si este scrisa de Nicolae Manolescu. Cartea a fost publicata in 2008 la editura PARALELA 45.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...