headerdesktop doiplusunucopjoc28noim22

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile doiplusunucopjoc28noim22

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

2+1 GRATIS la

Carti si Jocuri pentru copii

Alege-i prefereratele pentru biblioteca lui!

Comanda acum!
Close

Istorie - Clasa 7 - Manual

De (autor): Maria Ochescu

0
(0 reviews)
Istorie - Clasa 7 - Manual - Maria Ochescu
Rasfoieste

Istorie - Clasa 7 - Manual

De (autor): Maria Ochescu

0
(0 reviews)
Istorie. Manual pentru clasa a VII-a

La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia.
 
Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o maniera moderna de abordare didactica a continutului disciplinei, care vizeaza asigurarea unui echilibru intre dezvoltarea dimensiunilor cognitive si dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu.
La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica.
La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia. 

Manualul este organizat pe unitati de invatare si satisface cateva exigente:
• prezentarea continuturilor este bazata pe logica fenomenului istoric (repere spatio-temporale, surse), a demersului didactic frontal si individual (aplicatii, ateliere, teme de reflectie, proiecte, mape, teme de sinteza, evaluari sumative si formative, autoevaluari etc.) si pe adecvarea la competentele specifice vizate spre formare/dezvoltare;
• se raporteaza la experienta cotidiana de cunoastere a copiilor de 12 - 13 ani;
• continuturile propuse spre studiu solicita abordari inter- si transdisciplinare (geografie, religie, literatura, desen, muzica etc);
• continuturile sunt deschise abordarii graduale pe niveluri de dificultate, precum si altor dezvoltari, in functie de particularitatile grupului de elevi.
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

In stoc

Descrierea produsului

Istorie. Manual pentru clasa a VII-a

La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia.
 
Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o maniera moderna de abordare didactica a continutului disciplinei, care vizeaza asigurarea unui echilibru intre dezvoltarea dimensiunilor cognitive si dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu.
La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atat direct, cat si prin intermediul surselor istorice, urmarindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea si interpretarea faptelor si a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacitatilor analitice si de gandire critica.
La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturala, sociala, politica, de gen etc.) si pe acceptarea si valorizarea pozitiva a acesteia. 

Manualul este organizat pe unitati de invatare si satisface cateva exigente:
• prezentarea continuturilor este bazata pe logica fenomenului istoric (repere spatio-temporale, surse), a demersului didactic frontal si individual (aplicatii, ateliere, teme de reflectie, proiecte, mape, teme de sinteza, evaluari sumative si formative, autoevaluari etc.) si pe adecvarea la competentele specifice vizate spre formare/dezvoltare;
• se raporteaza la experienta cotidiana de cunoastere a copiilor de 12 - 13 ani;
• continuturile propuse spre studiu solicita abordari inter- si transdisciplinare (geografie, religie, literatura, desen, muzica etc);
• continuturile sunt deschise abordarii graduale pe niveluri de dificultate, precum si altor dezvoltari, in functie de particularitatile grupului de elevi.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one