Klask este un joc unic de dexteritate si rapiditate, dinamic, distractiv si incitant, un duel fascinant plin de actiune care ii va captiva pe toti, de la mic la mare.
Caracteristici:
• Intra in joc, gliseaza, fenteaza, tinteste, trage si inscrie! Actioneaza repede in acest joc rapid de dexteritate si strategie, dar ia in considerare fiecare miscare!
• Pe cat de simplu, pe atat de grozav si distractiv, Klask cere maini agile si trecerea rapida de la aparare la atac, pentru a-ti ingenuchea adversarul.
• Klask este un joc magnetic unic multi-premiat, o experienta de joc antrenanta si incitanta sub forma unui duel fascinant distractiv si plin de actiune, care ii va captiva pe toti, copii si adulti deopotriva.
• Tabla de joc Klask are forma unui teren de fotbal, cu doua gauri care functioneaza ca obiective de atins in fiecare capat al terenului.
• In mijlocul campului de joc, trei piese magnetice albe au rol de obstacole - ai grija sa nu le atragi catre propria piesa de joc!
• Piesa de joc este un magnet negru, pe care jucatorul il va controla tinandu-l si miscandu-l cu ajutorul unui magnet mai mare conectat la el, aflat sub masa.
• Scopul jocului este de a manevra mingea mica de pe teren cu ajutorul magnetului, astfel incat sa o introduci in gura ce serveste drept poarta adversarului.
• Cel care va inscrie primul 6 goluri in poarta adversarului castiga jocul.
Jocul contine:
• 1 tabla de joc Klask,
• 2 piese magnetice negre formate din doua bucati,
• 2 bile galbene,
• 4 piese magnetice albe mici,
• doua jetoane de marcare a scorului,
• 6 autocolante,
• regulament.
Cum se joaca:
• Aseaza tabla de joc pe o masa intre cei doi jucatori. Aseaza cele trei piese magnetice albe pe campurile albe de pe tabla. Pune doua jetoane in fiecare slot de punctaj, in dreptul lui "0".
• Fiecare jucator are o piesa de joc magnetica neagra din doua parti. Aseaza partea scurta(subtire) deasupra placii si partea lunga (groasa) sub placa, astfel incat cele doua parti sa se conecteze. Aseaza mingea in campul de pornire din colt. Condu-o pe tabla de joc cu piesele magnetice negre.
• Cel mai tanar jucator incepe jocul. Jucatorii sunt liberi sa se deplaseze in mod continuu pe terenul de joc, fara a-si astepta randul.
• Exista trei moduri prin care poti inscrie un punct: inscri un gol in gaura adversarului; daca doua sau trei piese magnetice albe se lipesc de piesa de joc a adversarului; daca adversarul isi trage accidental piesa de joc in propria gaura.
• Daca una dintre piesele magnetice albe se lipeste de o piesa de joc, jocul continua; daca doua dintre piesele magnetice albe se lipesc de o piesa de joc, adversarul primeste un punct.
• Daca mingea cade peste marginile tablei, aceasta trebuie reasezata in campul de start din colt, in jumatatea din care a cazut.
• Daca una sau mai multe piese magnetice albe cad peste marginile terenului, jocul continua.
• De fiecare data cand un jucator inscrie un punct, piesele magnetice albe trebuie puse inapoi pe campurile albe de pe tabla, iar jucatorul care nu a marcat plaseaza mingea in campul de start din coltul lui.
• De fiecare data cand obti un punct, trebuie sa muti jetonul in slotul urmator de pe marginea tablei de joc. Jucatorul care obtine primul 6 puncte, castiga jocul.
AVERTISMENT! Acest produs contine magneti! Magnetii se lipesc unul de altul sau de un obiect metalic; in interiorul corpului uman pot provoca accidente. Cereti imediat asistenta medicului in caz de inghitire. Contraindicat copiilor sub 3 ani. A se folosi sub directa supraveghere a unei persoane adulte.
Producator: Klask
Dimensiuni ambalaj: 450 x 350 x 145 mm
Numar jucatori: 2
Durata jocului: 10 min
Varsta recomandata: +8 ani