headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Limba romana, ortografie si punctuatie

De (autor): Petru Bucurenciu

0
(0 review-uri)
Limba romana, ortografie si punctuatie - Petru Bucurenciu,Olivia Trifan

Limba romana, ortografie si punctuatie

De (autor): Petru Bucurenciu

0
(0 review-uri)
Lucrarea de fata se adreseaza in primul rand elevilor, pentru sprijinirea realizarii temelor de acasa, dar si profesorilor de limba si literatura romana, in realizarea activitatilor la clasa. Ea are la baza programa scolara a disciplinei Limba si literatura romana si face accesibil procesul de invatare, prin structurarea materiei in diverse unitati, plecand de la notiuni de fonetica, continuand cu notiuni de lexic, de ortografie si punctuatie si finalizand cu notiuni de morfologie. Pentru a face transparente tintele urmarite in fiecare unitate (atat pentru profesori, cat si pentru elevi, dar si pentru parintii acestora), s-au exemplificat notiunile teoretice, urmate apoi de exercitii, care isi gasesc rezolvarea la finalul volumului, precum si de bareme de corectare si notare, utile chiar si in autoevaluare.

Textele propuse in cadrul exercitiilor apartin literaturii romane, atat in exercitii, cat si in testele de evaluare. Notiunile din domeniul limbii romane sunt actualizate conform DOOM2 si Gramaticii limbii romane, lucrari aparute sub egida Academiei Romane. Materialul este util atat elevilor, care sunt provocati sa lucreze pentru a-si forma competente specifice domeniului, dar si valori si atitudini, cat si profesorilor, carora le ofera sugestii de realizare a activitatilor de invatare, si mai ales parintilor, carora le arata in mod transparent sensul spre care se indreapta achizitiile elevilor si progresul pe care il fac elevii in invatare. - Prof. univ. dr. Elena Lucia Mara

Fragment:

"Alegeti forma corecta a adjectivelor din enunturile de mai jos:
a. Cand m-am uitat mai bine la ei, am remarcat ca aveau fetele galben-pamantii/ galbene-pamantii din cauza emotiilor.
b. Se pare ca nu au avut in vedere consecintele social-politice/sociale-politice ale semnarii tratatului de pace.
c. Bucurestiul este un oras supra-aglomerat/supra aglomerat/supraaglomerat.
d. Din pacate, nu stie foarte multe despre dialectul dacoroman/daco-roman.
e. Tinerii acestia s-au dovedit a fi niste chiriasi rau-platnici/rai-platnici.
f. Fenomenele supranaturale/supra-naturale sunt din ce in ce mai mediatizate.
g. La ora de fizica am avut o lectie interesanta despre campul electro-magnetic/ electromagnetic.
h. Coafeza i-a recomandat mamei mele niste suvite galben-portocalii/galbene-portocalii.
i. La sfarsit de an scolar, le-am oferit dragilor/dragelor mele profesoare cate un buchet de flori.
j. Toti au apreciat raspunsul sau complect/complet.
k. Nunta lor a avut loc intr-un decor feric/feeric.
l. La optionalul de limba romana am avut de identificat greselile fregvente/ frecvente de la posturile de televiziune.
m. il cunosc de mult timp, dar nu ma asteptam sa fie o persoana rau-facatoare/ raufacatoare.
n. As dori sa aflu titlul unei lucrari scrisa/scrise recent
o. Doctorul i-a recomandat sa se trateze intr-o statiune balneo-climaterica/ balneoclimaterica.
p. Sunt asteptate cu sufletul la gura ultimile/ultimele sondaje. "
Citeste mai mult

-25%

PRP: 12.99 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.74Lei

9.74Lei

12.99 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Lucrarea de fata se adreseaza in primul rand elevilor, pentru sprijinirea realizarii temelor de acasa, dar si profesorilor de limba si literatura romana, in realizarea activitatilor la clasa. Ea are la baza programa scolara a disciplinei Limba si literatura romana si face accesibil procesul de invatare, prin structurarea materiei in diverse unitati, plecand de la notiuni de fonetica, continuand cu notiuni de lexic, de ortografie si punctuatie si finalizand cu notiuni de morfologie. Pentru a face transparente tintele urmarite in fiecare unitate (atat pentru profesori, cat si pentru elevi, dar si pentru parintii acestora), s-au exemplificat notiunile teoretice, urmate apoi de exercitii, care isi gasesc rezolvarea la finalul volumului, precum si de bareme de corectare si notare, utile chiar si in autoevaluare.

Textele propuse in cadrul exercitiilor apartin literaturii romane, atat in exercitii, cat si in testele de evaluare. Notiunile din domeniul limbii romane sunt actualizate conform DOOM2 si Gramaticii limbii romane, lucrari aparute sub egida Academiei Romane. Materialul este util atat elevilor, care sunt provocati sa lucreze pentru a-si forma competente specifice domeniului, dar si valori si atitudini, cat si profesorilor, carora le ofera sugestii de realizare a activitatilor de invatare, si mai ales parintilor, carora le arata in mod transparent sensul spre care se indreapta achizitiile elevilor si progresul pe care il fac elevii in invatare. - Prof. univ. dr. Elena Lucia Mara

Fragment:

"Alegeti forma corecta a adjectivelor din enunturile de mai jos:
a. Cand m-am uitat mai bine la ei, am remarcat ca aveau fetele galben-pamantii/ galbene-pamantii din cauza emotiilor.
b. Se pare ca nu au avut in vedere consecintele social-politice/sociale-politice ale semnarii tratatului de pace.
c. Bucurestiul este un oras supra-aglomerat/supra aglomerat/supraaglomerat.
d. Din pacate, nu stie foarte multe despre dialectul dacoroman/daco-roman.
e. Tinerii acestia s-au dovedit a fi niste chiriasi rau-platnici/rai-platnici.
f. Fenomenele supranaturale/supra-naturale sunt din ce in ce mai mediatizate.
g. La ora de fizica am avut o lectie interesanta despre campul electro-magnetic/ electromagnetic.
h. Coafeza i-a recomandat mamei mele niste suvite galben-portocalii/galbene-portocalii.
i. La sfarsit de an scolar, le-am oferit dragilor/dragelor mele profesoare cate un buchet de flori.
j. Toti au apreciat raspunsul sau complect/complet.
k. Nunta lor a avut loc intr-un decor feric/feeric.
l. La optionalul de limba romana am avut de identificat greselile fregvente/ frecvente de la posturile de televiziune.
m. il cunosc de mult timp, dar nu ma asteptam sa fie o persoana rau-facatoare/ raufacatoare.
n. As dori sa aflu titlul unei lucrari scrisa/scrise recent
o. Doctorul i-a recomandat sa se trateze intr-o statiune balneo-climaterica/ balneoclimaterica.
p. Sunt asteptate cu sufletul la gura ultimile/ultimele sondaje. "
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one