Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎀 Carte CADOU 🎀

la orice comandă »

Limba si literatura romana - Clasa 3 Sem.1 - Caiet de lucru

De (autor): Tudora Pitila , Cleopatra Mihailescu

0
(0 review-uri)
Limba si literatura romana - Clasa 3 Sem.1 - Caiet de lucru - Cleopatra Mihailescu, Tudora Pitila
Rasfoieste

Limba si literatura romana - Clasa 3 Sem.1 - Caiet de lucru

De (autor): Tudora Pitila , Cleopatra Mihailescu

0
(0 review-uri)
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr.3022 din 08.01.2018 si se regaseste la pozitia nr. 191 din anexa Ordinului.
 
Lucrarea a fost realizata in conformitate cu programa scolara in vigoare pentru disciplina Limba si literatura romana,clasele a lll-a - a IV-a, aprobata cu ordinul de ministru nr.5003/02.12.2014.
Poate fi utilizata cu oricare dintre manualele scolare aprobate, dar pentru mai multa eficienta, recomandam folosirea caietului de lucru impreuna cu manualul Editurii Art, autori: Cleopatra Mihailescu si Tudora Pitila. Acest manual a fost aprobat prin Ordinul ministrului educatiei nationale si cercetarii stiintifice nr.3053/12.01.2016.
 
Competentele specifice vizate in aceasta lucrare sunt:
1.1. Extragerea unor informatii de detaliu dintr-un text informativ sau literar accesibil
1.2. Deducerea sensului unui cuvant prin raportare la mesajul audiat in contexte de comunicare familiare
1.3. Sesizarea unor regularitati ale limbii prin raportare la mesaje audiate
1.4. Manifestarea curiozitatii fata de diverse tipuri de mesaje in contexte familiare
1.5. Manifestarea unei atitudini deschise fata de comunicare in conditiile neintelegerii mesajului audiat
2.1. Descrierea unui obiect/unei fiinte din universul apropiat pe baza unui plan simplu
2.2. Povestirea unei intamplari cunoscute pe baza unui suport adecvat din partea profesorului
2.3. Prezentarea unei activitati realizate individual sau in grup
2.4. Participarea la interactiuni pentru gasirea de solutii la probleme
2.5. Adaptarea vorbirii la diferite situatii de comunicare in functie de partenerul de dialog
3.1. Extragerea unor informatii de detaliu din texte informative sau literare
3.2. Formularea unui raspuns emotional fata de textul literar citit
3.3. Formularea unei pareri despre o povestire/personajele acesteia
3.4. Evaluarea continutului unui text pentru a evidentia cuvinte-cheie sialte aspecte importante ale acestuia
3.5. Sesizarea unor regularitati ale limbii pe baza textului citit
3.6. Aprecierea valorii cartilor
4.1. Aplicarea regulilor de despartire in silabe la capat de rand,de ortografie si de punctuatie in redactarea de text
4.2. Redactarea unor texte functionale simple care contin limbaj vizual si verbal
4.4. Povestirea pe scurt a unei intamplari imaginate/traite
4.5. Manifestarea disponibilitatii pentru transmiterea in scris a unor idei
Citește mai mult

15.87Lei

15.87Lei

Primești 15 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr.3022 din 08.01.2018 si se regaseste la pozitia nr. 191 din anexa Ordinului.
 
Lucrarea a fost realizata in conformitate cu programa scolara in vigoare pentru disciplina Limba si literatura romana,clasele a lll-a - a IV-a, aprobata cu ordinul de ministru nr.5003/02.12.2014.
Poate fi utilizata cu oricare dintre manualele scolare aprobate, dar pentru mai multa eficienta, recomandam folosirea caietului de lucru impreuna cu manualul Editurii Art, autori: Cleopatra Mihailescu si Tudora Pitila. Acest manual a fost aprobat prin Ordinul ministrului educatiei nationale si cercetarii stiintifice nr.3053/12.01.2016.
 
Competentele specifice vizate in aceasta lucrare sunt:
1.1. Extragerea unor informatii de detaliu dintr-un text informativ sau literar accesibil
1.2. Deducerea sensului unui cuvant prin raportare la mesajul audiat in contexte de comunicare familiare
1.3. Sesizarea unor regularitati ale limbii prin raportare la mesaje audiate
1.4. Manifestarea curiozitatii fata de diverse tipuri de mesaje in contexte familiare
1.5. Manifestarea unei atitudini deschise fata de comunicare in conditiile neintelegerii mesajului audiat
2.1. Descrierea unui obiect/unei fiinte din universul apropiat pe baza unui plan simplu
2.2. Povestirea unei intamplari cunoscute pe baza unui suport adecvat din partea profesorului
2.3. Prezentarea unei activitati realizate individual sau in grup
2.4. Participarea la interactiuni pentru gasirea de solutii la probleme
2.5. Adaptarea vorbirii la diferite situatii de comunicare in functie de partenerul de dialog
3.1. Extragerea unor informatii de detaliu din texte informative sau literare
3.2. Formularea unui raspuns emotional fata de textul literar citit
3.3. Formularea unei pareri despre o povestire/personajele acesteia
3.4. Evaluarea continutului unui text pentru a evidentia cuvinte-cheie sialte aspecte importante ale acestuia
3.5. Sesizarea unor regularitati ale limbii pe baza textului citit
3.6. Aprecierea valorii cartilor
4.1. Aplicarea regulilor de despartire in silabe la capat de rand,de ortografie si de punctuatie in redactarea de text
4.2. Redactarea unor texte functionale simple care contin limbaj vizual si verbal
4.4. Povestirea pe scurt a unei intamplari imaginate/traite
4.5. Manifestarea disponibilitatii pentru transmiterea in scris a unor idei
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo