Categorii:
inchide meniul
Top 2018
Carti sub 10 lei
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - Stere Stavrositu

0

9.49  Lei 9.99  Lei

sau 949 de puncte. Detalii.

In Stoc

Cod: POL978-973-46-4052-2

An aparitie: 2014

Autor: Stere Stavrositu

Categoria: Turism Mediu

Editie: Cartonata

Editura: POLIROM

Format: 240X165

Nr. pagini: 584



Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Editia a III-a, revizuita si adaugita
 
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.
 
Din cuprins:
Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare

Cartea Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - Stere Stavrositu face parte din categoria Turism Mediu a librariei online Libris.ro si este scrisa de Stere Stavrositu. Cartea a fost publicata in 2014 la editura POLIROM.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist