Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

Weekend LITERAr

-50% -25% la

titlurile editurii Litera

Urmatoarea ta lectura aici!
Close btn popup img

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

De (autor): Stere Stavrositu

5
(1 reviews)
Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - Stere Stavrositu

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

De (autor): Stere Stavrositu

5
(1 reviews)
Editia a III-a, revizuita si adaugita
 
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.
 
Din cuprins:
Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare
Citeste mai mult

-87%

9.99Lei

77.02 Lei

Sau 999 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Indisponibil

Descrierea produsului

Editia a III-a, revizuita si adaugita
 
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.
 
Din cuprins:
Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one