Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

De (autor): Adrian Opre. Oana Benga

Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare - Adrian Opre. Oana Benga

Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

De (autor): Adrian Opre. Oana Benga

Lucrarea face parte din seria Promovarea sanatatii mintale in gradinite si scoli, conceputa de un colectiv de profesori de la Universitatea „Babes-Bolyai”, sub coordonarea prof.univ.dr. Adriana Baban, prof.univ.dr. Oana Benga, prof.univ.dr. Adrian Opre, si propune o serie de ghiduri care se adreseaza cadrelor didactice, psihologilor si consilierilor scolari, furnizorilor de servicii educationale, specialistilor in stiinte comportamentale.
 
Ghidurile contin activitati practice, fise de lucru, materiale-suport pentru prescolari, scolari mici si scolari mari, cu scopul de a preveni si elimina comportamentele nesanatoase ale copiilor, conduitele provocatoare si consecintele acestora pe termen lung asupra performantelor scolare si asupra integrarii sociale a elevilor.
 
Elevii care manifesta probleme de comportament si disciplina atrag cel mai mult atentia cadrului didactic, deoarece aceste comportamente interfereaza cu activitatile de invatare. Cel mai adesea, cadrele didactice solutioneaza aceste probleme intervenind dupa aparitia acestor comportamente indezirabile prin atentionari verbale, excludere, scaderea notei la purtare etc. Insa, de cele mai multe ori, efectul nu este cel asteptat, deoarece interventia nu tine cont de intelegerea factorilor care determina si mentin manifestarea acestor comportamente. In acest context, derularea unei analize functionale ajuta cadrul didactic sa inteleaga scopul comportamentului problematic, dar si sa identifice planuri de disciplina adecvate nevoilor de la grupa / clasa.
 
Cuprins:
Activitatile practice, fise de lucru, materiale-suport pe care le propune ghidul urmaresc combinarea intr-o maniera eficienta a activitatii didactice cu monitorizarea si managementul continuu al comportamentelor copiilor. In acest context, managementul grupei/ clasei reprezinta „abilitatea profesorului de a planifica si organiza activitatile clasei astfel incat sa asigure un climat favorabil invatarii” (Petrovai si Lemeni, 2009). Pentru a putea dezvolta un mediu propice invatarii, este esential sa putem identifica comportamentele care pot fi prevenite sau modificate atunci cand ele se manifesta deja. Ghidul prezinta o serie de strategii care pot fi folosite la nivelul clasei/ grupei atunci cand se vizeaza modificarea comportamentelor dezadaptative.

Coordonatori:  Oana Benga, Adriana Baban, Adrian Opre
Citeste mai mult

37.00Lei

Sau 3700 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Lucrarea face parte din seria Promovarea sanatatii mintale in gradinite si scoli, conceputa de un colectiv de profesori de la Universitatea „Babes-Bolyai”, sub coordonarea prof.univ.dr. Adriana Baban, prof.univ.dr. Oana Benga, prof.univ.dr. Adrian Opre, si propune o serie de ghiduri care se adreseaza cadrelor didactice, psihologilor si consilierilor scolari, furnizorilor de servicii educationale, specialistilor in stiinte comportamentale.
 
Ghidurile contin activitati practice, fise de lucru, materiale-suport pentru prescolari, scolari mici si scolari mari, cu scopul de a preveni si elimina comportamentele nesanatoase ale copiilor, conduitele provocatoare si consecintele acestora pe termen lung asupra performantelor scolare si asupra integrarii sociale a elevilor.
 
Elevii care manifesta probleme de comportament si disciplina atrag cel mai mult atentia cadrului didactic, deoarece aceste comportamente interfereaza cu activitatile de invatare. Cel mai adesea, cadrele didactice solutioneaza aceste probleme intervenind dupa aparitia acestor comportamente indezirabile prin atentionari verbale, excludere, scaderea notei la purtare etc. Insa, de cele mai multe ori, efectul nu este cel asteptat, deoarece interventia nu tine cont de intelegerea factorilor care determina si mentin manifestarea acestor comportamente. In acest context, derularea unei analize functionale ajuta cadrul didactic sa inteleaga scopul comportamentului problematic, dar si sa identifice planuri de disciplina adecvate nevoilor de la grupa / clasa.
 
Cuprins:
Activitatile practice, fise de lucru, materiale-suport pe care le propune ghidul urmaresc combinarea intr-o maniera eficienta a activitatii didactice cu monitorizarea si managementul continuu al comportamentelor copiilor. In acest context, managementul grupei/ clasei reprezinta „abilitatea profesorului de a planifica si organiza activitatile clasei astfel incat sa asigure un climat favorabil invatarii” (Petrovai si Lemeni, 2009). Pentru a putea dezvolta un mediu propice invatarii, este esential sa putem identifica comportamentele care pot fi prevenite sau modificate atunci cand ele se manifesta deja. Ghidul prezinta o serie de strategii care pot fi folosite la nivelul clasei/ grupei atunci cand se vizeaza modificarea comportamentelor dezadaptative.

Coordonatori:  Oana Benga, Adriana Baban, Adrian Opre
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one