headerdesktop transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Managementul reputatiei in mediul online

De (autor): Diana-Maria Cismaru

0
(0 review-uri)
Managementul reputatiei in mediul online - Diana-Maria Cismaru
Rasfoieste

Managementul reputatiei in mediul online

De (autor): Diana-Maria Cismaru

0
(0 review-uri)
In ultimul sfert de veac, evolutia societatii romanesti s-a realizat cu dificultate, sub semnul unor blocaje care au fost dizolvate adesea doar prin intermediul crizelor. Cristalizarea reputatiei ca valoare este una din expresiile acestui proces de maturizare, in cadrul caruia se dezvolta nu doar tendinte si fenomene noi in spatiul social, ci si domenii de practica si cercetare.
 
Ca mediu de expresie si existenta, social media au jucat, adesea, rolul de factor de amplificare al tensiunilor si dilemelor cronicizate ale organismului social. In aceasta logica, Internetul devine un spatiu supraordonat in care nu exista "dreptul la uitare", mai ales in ceea ce priveste continuturile negative, fie ca acestea sunt intemeiate sau neintemeiate. Astfel, managementul reputatiei in spatiul online a devenit nu numai un proces necesar si o determinanta a performantei in spatiul fizic, dar si, de multe ori, o adevarata lupta care trebuie gestionata in mod strategic si proactiv de catre organizatii si actori publici.
 
Dupa o prima parte dedicata rolului social media ca instrumente in comunicarea strategica in spatiul public, cartea de fata prezinta, in premiera in limba romana, modelul propus de autoare pentru evaluarea reputatiei in mediul online - model construit prin conectarea cu teoriile clasice ale domeniului, dar si cu elementele strategiilor de comunicare folosite in practica. Modelul prezentat este ilustrat prin cercetari de tip academic si, totodata, prin proiecte implementate in practica de catre autoare.
Citeste mai mult

transport gratuit

29.00Lei

29.00Lei

Primesti 29 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

In ultimul sfert de veac, evolutia societatii romanesti s-a realizat cu dificultate, sub semnul unor blocaje care au fost dizolvate adesea doar prin intermediul crizelor. Cristalizarea reputatiei ca valoare este una din expresiile acestui proces de maturizare, in cadrul caruia se dezvolta nu doar tendinte si fenomene noi in spatiul social, ci si domenii de practica si cercetare.
 
Ca mediu de expresie si existenta, social media au jucat, adesea, rolul de factor de amplificare al tensiunilor si dilemelor cronicizate ale organismului social. In aceasta logica, Internetul devine un spatiu supraordonat in care nu exista "dreptul la uitare", mai ales in ceea ce priveste continuturile negative, fie ca acestea sunt intemeiate sau neintemeiate. Astfel, managementul reputatiei in spatiul online a devenit nu numai un proces necesar si o determinanta a performantei in spatiul fizic, dar si, de multe ori, o adevarata lupta care trebuie gestionata in mod strategic si proactiv de catre organizatii si actori publici.
 
Dupa o prima parte dedicata rolului social media ca instrumente in comunicarea strategica in spatiul public, cartea de fata prezinta, in premiera in limba romana, modelul propus de autoare pentru evaluarea reputatiei in mediul online - model construit prin conectarea cu teoriile clasice ale domeniului, dar si cu elementele strategiilor de comunicare folosite in practica. Modelul prezentat este ilustrat prin cercetari de tip academic si, totodata, prin proiecte implementate in practica de catre autoare.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one