Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Bookfest 2019
Books vs. movies
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Marketing - Clasa 12 - Manual - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu

0

28  Lei

sau 2800 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: SIG973-9489-71-0

An aparitie: 2016

Autor: Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu

Categoria: Manuale Clasa 12

Clasa: Clasa 12

Editie: Necartonata

Editura: SIGMA

Format: 240 x 170 mm

Materie: Marketing

Nr. pagini: 96



Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Marketing – specializarea Economic porneste de la premisa ca firmele romanesti se afla in prezent la „ora marketingului“ si ca specialistii care raspund de conectarea cat mai eficienta a firmelor la mecanismul pietei trebuie sa stapaneasca viziunea marketingului si sa opereze practic cu metodele acestuia. Parcurgand acest manual, elevii isi vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevarat fenomen care este marketingul modern, vor afla ca activitatea unei firme este conditionata de adoptarea unui demers eficient in relatiile cu mediul extern, cu piata si se vor familiariza cu instrumentele si tehnicile folosite in cercetarea de marketing, pentru investigarea cerintelor pietei si adaptarea la dinamica acestora.

Manualul este structurat in 7 capitole. Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lectii propriu-zise, precum si studii de caz.

Capitolul trateaza o problema vasta, de ansamblu, pe care o veti parcurge in cateva saptamani de studiu. Lectiile obisnuite contin notiunile prevazute de programa si scheme care va ajuta sa va completati cunostintele.

La sfarsitul fiecarui capitol veti regasi urmatoarele repere:
• Repere pentru pregatirea practica – va permite sa observati cum se rezolva o problema de marketing si sa intelegeti modul ei de rezolvare. De asemenea, pot fi prezentate studii de caz si se propun teme practice.
• Termeni cheie – va ajuta sa treceti in revista termenii cei mai importanti intalniti in capitol.
• Dictionar – va ofera definitii ale unor termeni dificili.
• Elemente de sinteza – va permite sa recapitulati notiunile prezentate.
• Teme recapitulative – cuprinde aplicatii referitoare la continutul capitolului.
• Test de evaluare – permite evaluarea permanenta a cunostintelor cu ajutorul intrebarilor si exercitiilor si pot fi folosite la notarea voastra.

La sfarsitul manualului se regasesc raspunsurile corecte de la testele de evaluare.

Continutul manualului este acelasi indiferent de anul editarii.
Cartea Marketing - Clasa 12 - Manual - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu face parte din categoria Manuale Clasa 12 a librariei online Libris.ro si este scrisa de Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu. Cartea a fost publicata in 2016 la editura SIGMA.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist