Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

De (autor): Simon Hudson

Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach - Simon Hudson

Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

De (autor): Simon Hudson

This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 530.88 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

424.70Lei

424.70Lei

530.88 Lei

Primești 424 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo