weekend art desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

Punctele de fidelitate se tripleaza!

In perioada 08 septembrie - 08 octombrie 2021

ai triplu puncte de fidelitate la orice comanda!

Profita acum!
Close btn popup img

Marketing in artele spectacolului

De (autor): Irina Ionescu

5
(2 reviews)
Marketing in artele spectacolului - Irina Ionescu

Marketing in artele spectacolului

De (autor): Irina Ionescu

5
(2 reviews)
Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate.
 
Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii de caz si opiniile unor personalitati ale lumii culturale/profesionisti cu multi ani de experienta. Printre ei: Emil Boroghina, Constantin Chiriac, Lucian Varsandan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazar, Vava Stefanescu, Gilda Lazar, Marinela Tepus, Tamara Susoi, Maria Sarbu si Simion Buia.
 
Autoarea spera ca „fiecare cititor sa poata decide la finalul lecturii (conform scopurilor profesionistilor din domeniu, stabilite de Arts Council of Great Britain) in cunostinta de cauza ce functioneaza si ce nu functioneaza pentru propriile obiective organizationale, sa isi poata intelege mai bine publicul actual si sa descopere cum se poate apropia de spectatorii sai potentiali, sa se concentreze asupra nevoilor publicului inca de la alegerea repertoriului, a distributiei si pana la scrierea mesajelor destinate comunicarii si desenarii intregii atmosfere din jurul spectacolului (foaier, personal preluare/intampinare, chiar intensitatea luminii, a muzicii de fundal) si – nu in ultimul rand – daca sta in puterile sale, sa aloce mai multe resurse (umane, financiare, tehnologice) activitatii de marketing din propria organizatie.“
 
Inzestrarea genetica (IQ, EQ, talentul nativ), cunoasterea domeniului, apoi experienta (cele zece mii de ore de practica necesare obtinerii statutului de expert) si oportunitatile ivite din alegerile facute sau datorate hazardului vor contura in cele din urma parcursul de succes al fiecaruia. Important de retinut este ca actiunile inteligente, oricat de marunte, pot sa duca la schimbari semnificative, daca se intampla la locul si in momentul oportun.
 
Irina Ionescu este lector univ. dr. la Universitatea de Arte din Targu-Mures. Lucreaza de aproape 20 de ani in domeniul administratiei culturale, la Institutul Cultural Roman. A urmat diverse cursuri/stagii de formare si dezvoltare profesionala, cele mai importante la: Goldsmiths University of London (2010), Utrecht University (2010), King’s College London (2009), Central European University (2007), Felix Meritis Foundation (2005), The Amsterdam-Maastricht Summer University (2004 si 2003).
 
Irina Ionescu a mai publicat volumul Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului (Bucuresti: Editura Eikon, 2018).
 
O carte scrisa, in cheie practica, pentru tinerii cu studii umaniste/artistice, o lucrare in care autoarea incearca sa explice, intr-o forma succinta, de ce managementul de proiect este un instrument foarte eficient, care poate conduce la succese si schimbari remarcabile. O schema logica si de bun simt, deci accesibila si usor de inteles/folosit.
 
Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului cultural/in artele spectacolului. Accentul cade pe importanta utilizarii unei structuri logice si verificabile, in functie de obiective clar stabilite, pe necesitatea documentarii detaliate, in scopul minimizarii riscurilor si pe obligatia transmiterii cu acuratete a mesajelor.
 
 
Scris cu pasiune si luciditate in egala masura, intre tonul amical si metoda academica, volumul Irinei Ionescu transforma managementul cultural intr-o poveste. Nu una simpla, insa, ci extrem de complexa: cu multe dimensiuni, nuante si mai ales principii. Meritul textului e ca porneste de la ele si ajunge la creativitate si stil personal. Sunt marile calitati ale oricarui proiect dus la bun sfarsit. Iata ghidul perfect pentru un astfel de parcurs! - Octavian Saiu, critic de teatru
 
M-am aplecat asupra cartii din curiozitate si trebuie sa marturisesc ca nu am lasat-o din mana pana nu am citit-o. Este una dintre cele mai interesante carti pe care le-am gasit in limba romana despre ceea ce inseamna management cultural, leadership, dezvoltare de proiecte pe termen lung in zona antreprenoriala. Este un demers riguros, cu o bibliografie foarte serioasa si cu referinte la zi asupra unui domeniu in care avem atat de putini specialisti in Romania. - Constantin Chiriac, directorul Teatrului National „Radu Stanca“ Sibiu si presedinte al Festivalului International de Teatru de la Sibiu
 
O fascinanta expeditie in rezervele de experienta ale predecesorilor care au descris si chiar conceptualizat provocarile pe care le-au avut de gestionat. - Razvana Nita, critic de teatru
 
Este o carte foarte utila pentru studentii de la teatrologie si pentru toti cei interesati de management cultural. O recomand cu multa caldura, pentru ca explica intr-un limbaj prietenos conceptele si nu sperie cu termeni tehnici. - Miki Braniste, manager cultural si curator
 
Este pentru prima oara cand nu pot sa las din mana o carte despre management. Acest manual a structurat cunostintele pe care deja le aveam, dar as fi vrut sa-l citesc la inceputul drumului meu in aceasta meserie… Este important sa ne fie, in primul rand noua, foarte clar ce raspunsuri avem la intrebari de genul: de ce?; cum?; cand?; pentru cine?. Altfel nu cred ca putem merge mai departe. Si aceasta carte ne poate ajuta sa ne atingem obiectivele, prin articularea unor intrebari absolut necesare si parcurgerea unor pasi esentiali. - Silvia Dumitrache, critic literar si de teatru, consultant artistic la Teatrul Nottara
 
Este o combinatie intre lecturi de specialitate si experienta practica a autoarei si asta se vede in fiecare pagina a volumului. Este o carte foarte bine gandita, logic structurata si foarte utila tuturor celor din domeniul artelor spectacolului. Nu este deloc arida, desi are o bibliografie foarte serioasa. Dimpotriva, este o carte prietenoasa, o carte atragatoare, care ofera foarte multe sfaturi aplicate. Mi-a facut placere sa o citesc. - Oltita Cintec, critic de teatru
 
Oricat v-ati stradui, nu veti gasi nimic arid in acest volum de management si marketing. Limbajul este accesibil, desi informatia se dovedeste, in fiecare pagina, consistenta si densa. Tonul omenesc face ca paginile sa curga repede si agreabil. La sfarsit, te-ai trezit cu materia invatata aproape fara niciun efort. - Cristina Rusiecki, critic de teatru
 
Irina Ionescu isi doreste „ca aceasta carte sa-i ajute pe cei aflati la inceput de drum sa isi descopere in mod rational punctele tari si sa isi construiasca o serie de repere pe care sa se bazeze in diferite proiecte. Mi-ar placea sa stiu ca studentii mei pot recunoaste, asuma si crea valori. Ca au invatat cum sa isi evalueze ideile si ca au capatat cunostintele necesare si curajul de a le implementa.“
Citeste mai mult

20.00Lei

Sau 2000 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate.
 
Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii de caz si opiniile unor personalitati ale lumii culturale/profesionisti cu multi ani de experienta. Printre ei: Emil Boroghina, Constantin Chiriac, Lucian Varsandan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazar, Vava Stefanescu, Gilda Lazar, Marinela Tepus, Tamara Susoi, Maria Sarbu si Simion Buia.
 
Autoarea spera ca „fiecare cititor sa poata decide la finalul lecturii (conform scopurilor profesionistilor din domeniu, stabilite de Arts Council of Great Britain) in cunostinta de cauza ce functioneaza si ce nu functioneaza pentru propriile obiective organizationale, sa isi poata intelege mai bine publicul actual si sa descopere cum se poate apropia de spectatorii sai potentiali, sa se concentreze asupra nevoilor publicului inca de la alegerea repertoriului, a distributiei si pana la scrierea mesajelor destinate comunicarii si desenarii intregii atmosfere din jurul spectacolului (foaier, personal preluare/intampinare, chiar intensitatea luminii, a muzicii de fundal) si – nu in ultimul rand – daca sta in puterile sale, sa aloce mai multe resurse (umane, financiare, tehnologice) activitatii de marketing din propria organizatie.“
 
Inzestrarea genetica (IQ, EQ, talentul nativ), cunoasterea domeniului, apoi experienta (cele zece mii de ore de practica necesare obtinerii statutului de expert) si oportunitatile ivite din alegerile facute sau datorate hazardului vor contura in cele din urma parcursul de succes al fiecaruia. Important de retinut este ca actiunile inteligente, oricat de marunte, pot sa duca la schimbari semnificative, daca se intampla la locul si in momentul oportun.
 
Irina Ionescu este lector univ. dr. la Universitatea de Arte din Targu-Mures. Lucreaza de aproape 20 de ani in domeniul administratiei culturale, la Institutul Cultural Roman. A urmat diverse cursuri/stagii de formare si dezvoltare profesionala, cele mai importante la: Goldsmiths University of London (2010), Utrecht University (2010), King’s College London (2009), Central European University (2007), Felix Meritis Foundation (2005), The Amsterdam-Maastricht Summer University (2004 si 2003).
 
Irina Ionescu a mai publicat volumul Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului (Bucuresti: Editura Eikon, 2018).
 
O carte scrisa, in cheie practica, pentru tinerii cu studii umaniste/artistice, o lucrare in care autoarea incearca sa explice, intr-o forma succinta, de ce managementul de proiect este un instrument foarte eficient, care poate conduce la succese si schimbari remarcabile. O schema logica si de bun simt, deci accesibila si usor de inteles/folosit.
 
Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului cultural/in artele spectacolului. Accentul cade pe importanta utilizarii unei structuri logice si verificabile, in functie de obiective clar stabilite, pe necesitatea documentarii detaliate, in scopul minimizarii riscurilor si pe obligatia transmiterii cu acuratete a mesajelor.
 
 
Scris cu pasiune si luciditate in egala masura, intre tonul amical si metoda academica, volumul Irinei Ionescu transforma managementul cultural intr-o poveste. Nu una simpla, insa, ci extrem de complexa: cu multe dimensiuni, nuante si mai ales principii. Meritul textului e ca porneste de la ele si ajunge la creativitate si stil personal. Sunt marile calitati ale oricarui proiect dus la bun sfarsit. Iata ghidul perfect pentru un astfel de parcurs! - Octavian Saiu, critic de teatru
 
M-am aplecat asupra cartii din curiozitate si trebuie sa marturisesc ca nu am lasat-o din mana pana nu am citit-o. Este una dintre cele mai interesante carti pe care le-am gasit in limba romana despre ceea ce inseamna management cultural, leadership, dezvoltare de proiecte pe termen lung in zona antreprenoriala. Este un demers riguros, cu o bibliografie foarte serioasa si cu referinte la zi asupra unui domeniu in care avem atat de putini specialisti in Romania. - Constantin Chiriac, directorul Teatrului National „Radu Stanca“ Sibiu si presedinte al Festivalului International de Teatru de la Sibiu
 
O fascinanta expeditie in rezervele de experienta ale predecesorilor care au descris si chiar conceptualizat provocarile pe care le-au avut de gestionat. - Razvana Nita, critic de teatru
 
Este o carte foarte utila pentru studentii de la teatrologie si pentru toti cei interesati de management cultural. O recomand cu multa caldura, pentru ca explica intr-un limbaj prietenos conceptele si nu sperie cu termeni tehnici. - Miki Braniste, manager cultural si curator
 
Este pentru prima oara cand nu pot sa las din mana o carte despre management. Acest manual a structurat cunostintele pe care deja le aveam, dar as fi vrut sa-l citesc la inceputul drumului meu in aceasta meserie… Este important sa ne fie, in primul rand noua, foarte clar ce raspunsuri avem la intrebari de genul: de ce?; cum?; cand?; pentru cine?. Altfel nu cred ca putem merge mai departe. Si aceasta carte ne poate ajuta sa ne atingem obiectivele, prin articularea unor intrebari absolut necesare si parcurgerea unor pasi esentiali. - Silvia Dumitrache, critic literar si de teatru, consultant artistic la Teatrul Nottara
 
Este o combinatie intre lecturi de specialitate si experienta practica a autoarei si asta se vede in fiecare pagina a volumului. Este o carte foarte bine gandita, logic structurata si foarte utila tuturor celor din domeniul artelor spectacolului. Nu este deloc arida, desi are o bibliografie foarte serioasa. Dimpotriva, este o carte prietenoasa, o carte atragatoare, care ofera foarte multe sfaturi aplicate. Mi-a facut placere sa o citesc. - Oltita Cintec, critic de teatru
 
Oricat v-ati stradui, nu veti gasi nimic arid in acest volum de management si marketing. Limbajul este accesibil, desi informatia se dovedeste, in fiecare pagina, consistenta si densa. Tonul omenesc face ca paginile sa curga repede si agreabil. La sfarsit, te-ai trezit cu materia invatata aproape fara niciun efort. - Cristina Rusiecki, critic de teatru
 
Irina Ionescu isi doreste „ca aceasta carte sa-i ajute pe cei aflati la inceput de drum sa isi descopere in mod rational punctele tari si sa isi construiasca o serie de repere pe care sa se bazeze in diferite proiecte. Mi-ar placea sa stiu ca studentii mei pot recunoaste, asuma si crea valori. Ca au invatat cum sa isi evalueze ideile si ca au capatat cunostintele necesare si curajul de a le implementa.“
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
2
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

ww xz 15/11/2020 08:24
Arta pusa in valoare de oameni profesionisti si pasionati poate strani in sufletele din public senzatii memorabile.
  • 0
ionutgica 29/09/2020 20:59
Norocul se dă deoparte din calea nefericirii. Menține-ți spiritul înalt. Lucrurile bune vor veni spre tine și tu vei apropia de lucruri bune. Glorie Abelhas
Nu ești niciodată prea bătrân pentru a-ți propune un nou obiectiv sau a visa un vis nou. – C.S. Lewis
  • 0

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one