headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Marketing

De (autor): Ion Smedescu

0
(0 review-uri)
Marketing - Ion Smedescu
Rasfoieste

Marketing

De (autor): Ion Smedescu

0
(0 review-uri)
Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicatii. Teste - Ion Smedescu

Ca disciplina stiintifica economica, marketingul face parte din categoria disciplinelor fundamentale, avand un puternic caracter teoretico-aplicativ datorita importantei acesteia in domeniul afacerilor nationale si internationale. 

In toti cei 17 ani in care a condus Universitatea Romano-Americana, a urmarit promovarea valorilor educationale ale invatamantului superior american, pe fondul bogatelor traditii ale invatamantului romanesc, recunoscut pe plan international. Absolvent al Facultatii de Finante, din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, in anul 1952, doctor in economie din anul 1989, a elaborat si publicat o serie de lucrari, manuale si articole de marketing, pe probleme de specialitate, dintre care amintim: Bazele marketingului (2008), Marketing (2007), A Modern Approach of Teaching Marketing, Concept, Knowledge and Skills (2006) si altele.
Citeste mai mult

23.11Lei

23.11Lei

Primesti 23 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicatii. Teste - Ion Smedescu

Ca disciplina stiintifica economica, marketingul face parte din categoria disciplinelor fundamentale, avand un puternic caracter teoretico-aplicativ datorita importantei acesteia in domeniul afacerilor nationale si internationale. 

In toti cei 17 ani in care a condus Universitatea Romano-Americana, a urmarit promovarea valorilor educationale ale invatamantului superior american, pe fondul bogatelor traditii ale invatamantului romanesc, recunoscut pe plan international. Absolvent al Facultatii de Finante, din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, in anul 1952, doctor in economie din anul 1989, a elaborat si publicat o serie de lucrari, manuale si articole de marketing, pe probleme de specialitate, dintre care amintim: Bazele marketingului (2008), Marketing (2007), A Modern Approach of Teaching Marketing, Concept, Knowledge and Skills (2006) si altele.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one