Marketing
Marketing
Prezenta lucrare se adreseaza studentilor de la facultatile de marketing, lucratorilor in domeniu ori altor categorii de specialisti.
Despre autor
Mihai Diaconescu
Conf. univ. dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultatii de Comert, ASE Bucuresti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucuresti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial si economia de piata” organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare in „Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia). Doctor in economie din 1999. Autor si coautor a 12 carti in domeniu. Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului.Descrierea produsului
Prezenta lucrare se adreseaza studentilor de la facultatile de marketing, lucratorilor in domeniu ori altor categorii de specialisti.
Despre autor
Mihai Diaconescu
Conf. univ. dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultatii de Comert, ASE Bucuresti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucuresti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial si economia de piata” organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare in „Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia). Doctor in economie din 1999. Autor si coautor a 12 carti in domeniu. Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului.Detaliile produsului