Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
-
Noutati 2021
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Marketingul digital si antreprenorii romani - Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman

5

29.9  Lei

sau 2990 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: ABE978-606-18-1041-3

An aparitie: 2021

Autor: Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman

Categoria: Marketing

Editie: Necartonata

Editura: C.H. BECK

Nr. pagini: 166



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii.
 
Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa treaca la comertul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzactii online. Putem spune ca acest context a fost imboldul mult asteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici si mijlocii.
 
Lucrarea de fata poate fi un instrument folositor in schimbarea atitudinii antreprenorilor fata de conceptul de marketing digital, prezentand contextul romanesc si ilustrand potentialul neobservat al canalelor si instrumentelor de marketing digital. Avem in vedere in special antreprenorii care sunt la inceput de drum, dar si cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vanzarilor a stagnat sau a scazut si vor sa identifice noi mijloace de a-si extinde piata.
 
Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de munca, indiferent daca organizatia este mare sau mica. Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat intr-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor catre o firma specializata sau catre un freelancer.
 
Speram ca prin intermediul acestui material sa reusim sa schimbam perspectiva asupra potentialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidentierea beneficiilor utilizarii instrumentelor de marketing digital, pentru a se conforma la cerintele pietei, pentru a avea succes si pentru a nu risca pierderea accesului catre potentiali clienti.
 
Din cuprins:
- De la marketingul traditional la marketingul digital
- Canale si instrumente de promovare online
- Utilizarea instrumentelor de promovare online in Romania
- Perceptia antreprenorilor fata de serviciile de consultanta
- Aspecte practice privind marketingul digital

Autori: Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, 
 

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
5 (1 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
Achizitie verificata

Review acordat in urma achizitiei facute de pe Libris.ro

o carte a zilelor actuale, de citit si de aplicat in practica. In contextul pandemiei, firmele romanesti ar trebui sa aplice metodele marketingului digital.

sus
Feedback Wishlist
// // //