Marketingul motivational
De (autor): Robert Imbriale
Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din pacate, putini fac acest lucru. In schimb, majoritatea se incapataneaza sa raspunda la intrebarea: Cum ii putem face sa ne cumpere produsul? Concentrandu-se mai ales pe procesul de vanzare, cand, de fapt, ar trebui mai intai sa analizeze psihologia cumparatorului. Si exact asta face Robert Imbriale in Marketingul motivational: explica pas cu pas factorii motivationali care stau la baza deciziei de a cumpara.
-40%
PRP: 30.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
18.00Lei
18.00Lei
30.00 LeiPrimesti 18 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din pacate, putini fac acest lucru. In schimb, majoritatea se incapataneaza sa raspunda la intrebarea: Cum ii putem face sa ne cumpere produsul? Concentrandu-se mai ales pe procesul de vanzare, cand, de fapt, ar trebui mai intai sa analizeze psihologia cumparatorului. Si exact asta face Robert Imbriale in Marketingul motivational: explica pas cu pas factorii motivationali care stau la baza deciziei de a cumpara.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!