39.95 Lei
sau 3995 de puncte. Detalii.
In stoc
Cod: POL978-973-46-8314-7
An aparitie: 2020
Autor: Mihai Coman
Categoria: Comunicare Jurnalism
Colectie: Collegium
Editie: Necartonata
Editura: POLIROM
Format: 235 x 160 mm
Nr. pagini: 248
Mass-media, religie, spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie si institutiile postmodernitatii (mass-media, industriile culturale, Internet, spatiu public, marketing si branding etc.). Este o lucrare stiintifica, deoarece corespunde standardelor de exigenta ale specialistilor, dar si abordabila, intrucit prezinta clar si concis temele analizate. Volumul ofera cititorului o imagine de ansamblu, panoramica, asupra formelor mereu in miscare prin care religia modeleaza institutii, produse si valori socioculturale moderne si este, la rindul sau, influentata de schimbarile generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflectiei si incercarilor de a prezenta si explica transformarile religiei in sfera culturii media din epoca postmoderna. Demersul constituie o dezvoltare fireasca a preocuparilor de antropologie mass-media concretizate de Mihai Coman in diverse volume si studii, ce au condus intr-un punct in care interesul pentru mitologiile mediatice si pentru relatia dintre ritual si mass-media a generat necesitatea integrarii respectivelor fenomene intr-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decit al religiilor. Astfel, autorul abordeaza o gama foarte larga de subiecte, cazuri, teorii, concepte si axe de cercetare, in speranta ca volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor sa se avinte spre aceste orizonturi.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.