Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Matematica - Clasa 4 - Manual

Matematica - Clasa 4 - Manual - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel
Rasfoieste

Matematica - Clasa 4 - Manual

Manualul de Matematica pentru clasa a IV-a este conform cu programa scolara.
 
Manualul este structurat in 12 unitati de invatare si promoveaza activ valorile sociale si individuale fiind lipsit de orice forma de discriminare.
Cele 12 unitati principale de invatare ofera elevilor contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice.
 
Lectia de predare are sectiuni corespunzatoare momentelor lectiei in situatia de predare-invatare centrata pe elev (observare/amintire care implica elevul prin sarcini, prezentarea notiunii treptat, bazat pe cunostintele anterioare, pe cat posibil experimental sau aplicat, corelat cu viata reala si cu exemple relevante pentru experienta de viata a elevului, punctarea definitiei si evidentierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea notiunii, concluzii).
Introducerea continuturilor din programa scolara se bazeaza, in mod explicit, pe achizitii anterioare si noi ale elevilor, dobandite in cadrul aceleiasi discipline sau in cadrul altor discipline, facandu-se apel, in cat mai multe situatii posibile, la experienta de viata a elevilor.
Sarcinile de invatare sunt concepute avand la baza o metodologie interactiva care tinteste atat realizarea obiectivelor de ordin cognitiv cat si a celor de ordin socio-afectiv (dezvoltarea capacitatilor de comunicare, de dialogare interpersonala si intrapersonala, stimularea increderii in sine). Acestea sunt inedite, provocatoare, elevul fiind motivat sa participe activ, intalnind situatii de invatare menite sa-l determine sa le analizeze, descoperind solutii plauzibile. 
 
Manualul propune:
• 25 de sarcini pentru lucru in grup si 19 sarcini pentru activitate in perechi
• 10 activitati practice
• 25 de jocuri/exercitii-joc, in special  in paginile Exersezi, corectezi, progresezi
• 3 proiecte cu temele: Invetii si inventatori, Pregatiri pentru picnic, Decoratiuni
• Asigura legatura matematicii cu alte discipline prin introducerea:
- unor sarcini de invatare care valorifica teme referitoare la lectura, geografie, muzica si miscare, arte vizuale si abilitati practice,  istorie (peste 20 de sarcini de invatare);
- unor sarcini de tipul De la geometrie la arta, De la stiinte ale naturii la matematica, De la geografie la matematica, De la matematica la geografie, De la istorie la matematica ( 9 propuneri);
• metode alternative de evaluare si instrumente adecvate acestora
• 9 grile de tipul "Pentru a mege mai departe" de la fiecare pagina "Exersezi, corectezi, progresezi!"
 
Toate continuturile stiintifice prezentate in manual si mesajele suporturilor vizuale sunt adecvate nivelului de varsta de dezvoltare al elevilor si specificului disciplinei scolare. Manualul cuprinde continuturi abordate din perspectiva invatarii diferentiate. Pentru fiecare competenta, continuturile sunt prezentate de la simplu la complex, cu  grade diferite de dificultate, pentru a crea si asigura sanse egale de reusita pentru toti copiii.
Citeste mai mult

transport gratuit

67.00Lei

67.00Lei

In stoc

Descrierea produsului

Manualul de Matematica pentru clasa a IV-a este conform cu programa scolara.
 
Manualul este structurat in 12 unitati de invatare si promoveaza activ valorile sociale si individuale fiind lipsit de orice forma de discriminare.
Cele 12 unitati principale de invatare ofera elevilor contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice.
 
Lectia de predare are sectiuni corespunzatoare momentelor lectiei in situatia de predare-invatare centrata pe elev (observare/amintire care implica elevul prin sarcini, prezentarea notiunii treptat, bazat pe cunostintele anterioare, pe cat posibil experimental sau aplicat, corelat cu viata reala si cu exemple relevante pentru experienta de viata a elevului, punctarea definitiei si evidentierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea notiunii, concluzii).
Introducerea continuturilor din programa scolara se bazeaza, in mod explicit, pe achizitii anterioare si noi ale elevilor, dobandite in cadrul aceleiasi discipline sau in cadrul altor discipline, facandu-se apel, in cat mai multe situatii posibile, la experienta de viata a elevilor.
Sarcinile de invatare sunt concepute avand la baza o metodologie interactiva care tinteste atat realizarea obiectivelor de ordin cognitiv cat si a celor de ordin socio-afectiv (dezvoltarea capacitatilor de comunicare, de dialogare interpersonala si intrapersonala, stimularea increderii in sine). Acestea sunt inedite, provocatoare, elevul fiind motivat sa participe activ, intalnind situatii de invatare menite sa-l determine sa le analizeze, descoperind solutii plauzibile. 
 
Manualul propune:
• 25 de sarcini pentru lucru in grup si 19 sarcini pentru activitate in perechi
• 10 activitati practice
• 25 de jocuri/exercitii-joc, in special  in paginile Exersezi, corectezi, progresezi
• 3 proiecte cu temele: Invetii si inventatori, Pregatiri pentru picnic, Decoratiuni
• Asigura legatura matematicii cu alte discipline prin introducerea:
- unor sarcini de invatare care valorifica teme referitoare la lectura, geografie, muzica si miscare, arte vizuale si abilitati practice,  istorie (peste 20 de sarcini de invatare);
- unor sarcini de tipul De la geometrie la arta, De la stiinte ale naturii la matematica, De la geografie la matematica, De la matematica la geografie, De la istorie la matematica ( 9 propuneri);
• metode alternative de evaluare si instrumente adecvate acestora
• 9 grile de tipul "Pentru a mege mai departe" de la fiecare pagina "Exersezi, corectezi, progresezi!"
 
Toate continuturile stiintifice prezentate in manual si mesajele suporturilor vizuale sunt adecvate nivelului de varsta de dezvoltare al elevilor si specificului disciplinei scolare. Manualul cuprinde continuturi abordate din perspectiva invatarii diferentiate. Pentru fiecare competenta, continuturile sunt prezentate de la simplu la complex, cu  grade diferite de dificultate, pentru a crea si asigura sanse egale de reusita pentru toti copiii.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one