headerdesktop  1000cu50red08aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile 1000cu50red08aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

1000 de titluri cu -50% REDUCERE!

Titluri de neratat,

Special pentru tine!

Rasfoieste si comanda!
Close

Matematica cls 1 - Prin joc sa invatam - Exercitii si probleme Teste de evaluare sumativa

De (autor): Cristina Botezatu

5
(3 reviews)
Matematica cls 1 - Prin joc sa invatam - Exercitii si probleme Teste de evaluare sumativa - Cristina Botezatu

Matematica cls 1 - Prin joc sa invatam - Exercitii si probleme Teste de evaluare sumativa

De (autor): Cristina Botezatu

5
(3 reviews)
Prezenta lucrare este elaborata in conformitate cu Programa scolara in vigoare,aprobata prin ordin al Ministrului Educatiei Nationale, Nr. 3418/19.03.2013

      Prezenta lucrare cuprinde exercitii si probleme cu grad de dificultate variat siteste de evaluare sumativa, ce pot oferi atat cadrului didactic, cat si parintilor, oimagine completa asupra gradului de formare a competentelor prevazute deprograma scolara pentru disciplina Matematica si explorarea mediului, la clasa I.Procesul de evaluare va pune accent pe recunoasterea experientelor deinvatare si a competentelor dobandite de catre elevi in contexte nonformale sauinformale, rezultatele elevilor fiind raportate astfel : pentru calificativul SUFICIENT, elevul trebuie sa dovedeasca dobandireapartiala a competentelor, sau competente neconsolidate, in curs de formare , pentru calificativul BINE, elevul trebuie sa dovedeasca dobandirea majoritatiicompetentelor, pentru calificativul FOARTE BINE, elevul trebuie sa dovedeasca dobandireatuturor competentelor prevazute de programa scolara.Punand copilul in situatia de a rezolva probleme, lucrarea urmaresteconcomitent: formarea deprinderilor de calcul matematic corect,dezvoltarea unei gandiri creative, stimularea curiozitatii, imaginatiei, tenacitatii si increderii in fortele proprii , dezvoltarea simtului estetic si critic,incurajarea initiativei si a disponibilitatii de a aborda sarcini variate.Aceasta lucrare se doreste a fi un dialog viu intre toti participantii la lectii, inscopul realizarii unor situatii de invatare interactive si productive, bazate peinteresul specific varstei scolarului din clasa I, adresandu-se : ELEVILOR – ca instrument de lucru,INVATATORILOR – ca instrument de predare-invatare-evaluare, PARINTILOR – ca instrument de informare asupra traseului educational pecare trebuie sa-l parcurga copilul la aceasta disciplina si are drept scopconsolidarea cooperarii intre ELEV – INVATATOR – PARINTE, caparteneri in procesul instructiv - educativ.Va uram succes in parcurgerea sarcinilor de lucru !
Citeste mai mult

30.00Lei

Sau 3000 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Stiai ca in luna august ai Ridicare Personala Gratuita, indiferent de optiunea selectata?
Ridicare Personala GRATUITA!

easybox / Ship&Go TOATA luna August!

Descrierea produsului

Prezenta lucrare este elaborata in conformitate cu Programa scolara in vigoare,aprobata prin ordin al Ministrului Educatiei Nationale, Nr. 3418/19.03.2013

      Prezenta lucrare cuprinde exercitii si probleme cu grad de dificultate variat siteste de evaluare sumativa, ce pot oferi atat cadrului didactic, cat si parintilor, oimagine completa asupra gradului de formare a competentelor prevazute deprograma scolara pentru disciplina Matematica si explorarea mediului, la clasa I.Procesul de evaluare va pune accent pe recunoasterea experientelor deinvatare si a competentelor dobandite de catre elevi in contexte nonformale sauinformale, rezultatele elevilor fiind raportate astfel : pentru calificativul SUFICIENT, elevul trebuie sa dovedeasca dobandireapartiala a competentelor, sau competente neconsolidate, in curs de formare , pentru calificativul BINE, elevul trebuie sa dovedeasca dobandirea majoritatiicompetentelor, pentru calificativul FOARTE BINE, elevul trebuie sa dovedeasca dobandireatuturor competentelor prevazute de programa scolara.Punand copilul in situatia de a rezolva probleme, lucrarea urmaresteconcomitent: formarea deprinderilor de calcul matematic corect,dezvoltarea unei gandiri creative, stimularea curiozitatii, imaginatiei, tenacitatii si increderii in fortele proprii , dezvoltarea simtului estetic si critic,incurajarea initiativei si a disponibilitatii de a aborda sarcini variate.Aceasta lucrare se doreste a fi un dialog viu intre toti participantii la lectii, inscopul realizarii unor situatii de invatare interactive si productive, bazate peinteresul specific varstei scolarului din clasa I, adresandu-se : ELEVILOR – ca instrument de lucru,INVATATORILOR – ca instrument de predare-invatare-evaluare, PARINTILOR – ca instrument de informare asupra traseului educational pecare trebuie sa-l parcurga copilul la aceasta disciplina si are drept scopconsolidarea cooperarii intre ELEV – INVATATOR – PARINTE, caparteneri in procesul instructiv - educativ.Va uram succes in parcurgerea sarcinilor de lucru !
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
3
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

green icon awesome check Achizitie verificata
Mulțumesc și recomand cu drag .
  • Like review icon 0
  • Add comments
State Daniela2 27/08/2021 12:00
green icon awesome check Achizitie verificata
Am comandat carte pentru nepotul meu care va întra în clasa I. Am răsfoit și am constatat ca este foarte bună, pe placul și înțelesul copiilor.
Abia aștept sa începem sa lucram din ea.
O recomand cu toată inima și recomand de asemenea libris. ro cu drag.
  • Like review icon 0
  • Add comments
Ro xa na 31/01/2021 17:35
Aceasta lucrare se doreste a fi un dialog viu intre toti participantii la lectii, in scopul realizarii unor situatii de invatare interactive si productive, bazate pe interesul specific varstei scolarului din clasa I, adresandu-se : ELEVILOR – ca instrument de lucru, INVATATORILOR – ca instrument de predare-invatare-evaluare, PARINTILOR – ca instrument de informare asupra traseului educational pe care trebuie sa-l parcurga copilul la aceasta disciplina.
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one