headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

Maximal ART A1.2 - Limba germana - Clasa 5 L1, Clasa 6 L2 - Cartea elevului + CD + DVD

De (autor): Giorgio Motta , Elzbieta Krulak-Kempisty , Claudia Brass

0
(0 review-uri)
Maximal ART A1.2 - Limba germana - Clasa 5 L1, Clasa 6 L2 - Cartea elevului + CD + DVD - Giorgio Motta
Rasfoieste

Maximal ART A1.2 - Limba germana - Clasa 5 L1, Clasa 6 L2 - Cartea elevului + CD + DVD

De (autor): Giorgio Motta , Elzbieta Krulak-Kempisty , Claudia Brass

0
(0 review-uri)
Maximal ART A1.2. Limba germana - Clasa a V-a L1, Clasa a VI-a L2 - Cartea elevului. Kursbuch + CD + DVD - Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.263 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.2:
 
• receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;
• exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonatie si accent (prin cantec rap, recitare ritmica, exercitii de fonetica);
• receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS, orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt la obiecte pierdute, invitatie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare);
• redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).
Citeste mai mult

-5%

PRP: 35.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

33.25Lei

33.25Lei

35.00 Lei

Primesti 33 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Maximal ART A1.2. Limba germana - Clasa a V-a L1, Clasa a VI-a L2 - Cartea elevului. Kursbuch + CD + DVD - Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.263 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.2:
 
• receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;
• exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonatie si accent (prin cantec rap, recitare ritmica, exercitii de fonetica);
• receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS, orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt la obiecte pierdute, invitatie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare);
• redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one