Mentorat in didactica invatamantului prescolar si primar
Mentorat in didactica invatamantului prescolar si primar
Profilul personalitatii educatorului eficient presupuneexistenta alaturi de competentele stiintifice, in aceesi masura, si a competentelor practic - aplicative, care se obtin nu numai prin simpla experimentare, dar si prin coordonarea si valorificarea experientelor didactice.
In acest context, rolul si responsabilitatea unui mentor, a unei calauze care sa ofere idei, experiente, sugestii, este tot mai mare.
Cuprins:
Argument
Capitolul I - Orientari contemporane in teoria si practica invatarii
Capitolul II - Repere teoretice ale proiectarii activitatilor didactice
Capitolul III - Proiectarea demersului didactic in invatamantul prescolar
Capitolul IV - Designul activitatii didactice in invatamantul primar
Descrierea produsului
Profilul personalitatii educatorului eficient presupuneexistenta alaturi de competentele stiintifice, in aceesi masura, si a competentelor practic - aplicative, care se obtin nu numai prin simpla experimentare, dar si prin coordonarea si valorificarea experientelor didactice.
In acest context, rolul si responsabilitatea unui mentor, a unei calauze care sa ofere idei, experiente, sugestii, este tot mai mare.
Cuprins:
Argument
Capitolul I - Orientari contemporane in teoria si practica invatarii
Capitolul II - Repere teoretice ale proiectarii activitatilor didactice
Capitolul III - Proiectarea demersului didactic in invatamantul prescolar
Capitolul IV - Designul activitatii didactice in invatamantul primar
Detaliile produsului