headerdesktop cupon13mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cupon13mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎟️CUPON activ!🎟️

Află codul și aplică-l în coș!

Cărți | English Books | Jocuri | Accesorii

Comandă acum👉

Metode activ-participative utilizate in predarea-invatarea subiectului in ciclul gimnazial

De (autor): Oana C. Holbea

0
(0 review-uri)
Metode activ-participative utilizate in predarea-invatarea subiectului in ciclul gimnazial - Oana C. Holbea

Metode activ-participative utilizate in predarea-invatarea subiectului in ciclul gimnazial

De (autor): Oana C. Holbea

0
(0 review-uri)
    Reforma Educatiei din ultimii ani si-a pus amprenta asupra modului de predare la clasa punandu-se foarte mare accent pe adaugarea mijloacelor moderne si a metodelor activ-participative in predarea noilor continuturi.
    Invatamantul centrat pe competente si nu pe cunostinte a plasat accentul de la "a sti" la "a sti sa faci", de la a reproduce un volum cat mai mare de cunostinte la competenta de a aplica cunostintele dobandite in practica. Cadrele didactice sunt din ce in ce mai preocupate pentru gasirea unor metode active, noi de predare-invatare care sa-l stimuleze pe elev, sa-l implice in invatare, care sa-l ajute in achizitionarea cunostintelor.
    Metodele activ-participative sunt proceduri care pornesc de la ideea ca, prin felul sau de a fi, "invatarea este o activitate personala care nu poate fi cu nimic inlocuita, ca singur cel care invata poate fi considerat agent al propriei sale invatari". Predarea materiei trebuie privita ca o modalitate a stimularii si dezvoltarii capacitatilor intelectuale si a proceselor si operatiilor care stau la baza acestor capacitati. Asadar, in opozitie cu metodologia traditionala, pentru care elevul ramane mai mult un auditor sau un simplu spectator la clasa, gata sa recepteze pasiv ceea ce i se transmite ori i se demonstreaza, metodele activ-participative au tendinta sa faca din acesta un actor, un participant activ in procesul invatarii, pregatit sa-si insuseasca cunostintele pe calea activitatii proprii.
    Am pornit de la ideea determinarii rolului pe care-l au metodele activ-participative in procesul de predare-invatare al subiectului in gimnaziu. - Autoarea
Citeste mai mult

19.62Lei

19.62Lei

Primesti 19 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

    Reforma Educatiei din ultimii ani si-a pus amprenta asupra modului de predare la clasa punandu-se foarte mare accent pe adaugarea mijloacelor moderne si a metodelor activ-participative in predarea noilor continuturi.
    Invatamantul centrat pe competente si nu pe cunostinte a plasat accentul de la "a sti" la "a sti sa faci", de la a reproduce un volum cat mai mare de cunostinte la competenta de a aplica cunostintele dobandite in practica. Cadrele didactice sunt din ce in ce mai preocupate pentru gasirea unor metode active, noi de predare-invatare care sa-l stimuleze pe elev, sa-l implice in invatare, care sa-l ajute in achizitionarea cunostintelor.
    Metodele activ-participative sunt proceduri care pornesc de la ideea ca, prin felul sau de a fi, "invatarea este o activitate personala care nu poate fi cu nimic inlocuita, ca singur cel care invata poate fi considerat agent al propriei sale invatari". Predarea materiei trebuie privita ca o modalitate a stimularii si dezvoltarii capacitatilor intelectuale si a proceselor si operatiilor care stau la baza acestor capacitati. Asadar, in opozitie cu metodologia traditionala, pentru care elevul ramane mai mult un auditor sau un simplu spectator la clasa, gata sa recepteze pasiv ceea ce i se transmite ori i se demonstreaza, metodele activ-participative au tendinta sa faca din acesta un actor, un participant activ in procesul invatarii, pregatit sa-si insuseasca cunostintele pe calea activitatii proprii.
    Am pornit de la ideea determinarii rolului pe care-l au metodele activ-participative in procesul de predare-invatare al subiectului in gimnaziu. - Autoarea
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one